لخته خون تو هفته نهم
سلام خسته نباشید من هفته ۹ بارداری هستم و امروز یک لخته خون دیدم خیلی نگرانم میشه لطفا بفرمایید چیه چون به دکترمم دسترسی ندارم
قند در هفته ۳۰
سلام
وقتتون بخیر
من چند روزی بود احساس میکردم که انگار یه چیزی تو انگشتای دستم رفته حالت سوزن سوزن شدن ولی چیزی نبود زدم تو گوگل زده بود ممکن مال قند باشه
حالا نمیدونم ربط داره یا نه
امروز قند ناشتام و با دستگاه خانگی گرفتم ۱۱۳ بود
در صورتی که ازمایش قند ۲۴ هفته قند ناشتام ۷۰ بود
البته من شیرینی جات خیلی نه ولی میوه خیلی زیاد میخورم به جاس شام هم میوه میخورم
حالا میخوام ببینم چه ازمایشی باید بدم دوباره
دفعه قبل قند ۴ مرحله ای بود
الان دسترسی به دکترم ندارم
ممنون میشم راهنمایی کنید
و اینکه چه پرهیز هایی داشته باشم
ترشح سبز در بارداری
دکتر عزیز اوما و خانوما سلام، من چند روز پیش ترشح زیاد زرد داشتم که یه کمم آخرش سبز شد، بهم دکتر سیفیکسیم ۴۰۰ داد
خارش یا سوزشم نداشتم
زیر دلم یه کم درد میکرد
الان ۱۰ روزه که خوردم سیفیکسیم رو اما انگار خوب نشدم امروز خیلی خیلی کم ترشح سبز دیدم
یعنی خوب نشدم؟
نمیدونم چیکار کنم روزی ۱۰ ۱۲ لیوانم آب میخورم😔
اگه کسی تجربه ای داره بهم بگه لطفاً
پرولاکتین بالا با عدد ۶۶
سلام خدمت خانم دکتر اوما و سایر اومای هی عزیز
خانم دکتر جان. ازمایش پرولاکتین من بالا زده با عدد ۶۶
الان تقریبا ۱ سال و۷ ماه. که از زمانی که دخترم از شیر گرفتم گذشته.
الان گاهی نوک یکی سینه هام دخترم فشار شیر سفید سفید میاد
نیاز هست چه قرصی مصرف کنم؟
قصد بارداری دارم.
عکس ازمایش پیوست شد.
سلام خانم دکتر اوما می گم که دخترم خیلی دوست داره روبه رو آینه باشه خودشو ببینه
مشکلی نداره بزارمش جلو آینه؟یکم نگران بودم
اسهال شدن بچه ۵ ماهه
سلام وقت بخیر پسرم ۵ ماهشه سرما خورده دارو استفاده میکنه از دیشب اسهال گرفته رنگش زرده دون دونه شیرم خیلی کم میخوره چکار کنم اب بدنش نره امروز م تعطیله که ببرمش دکتر
ایا فیبروم در بارداری باعث لکه بینی و خونریزی میشود؟
من یک فیبروم به اندازه 33*33میلیمتر تو ناحیه سروز خلفی دارم و باردارم و ۱۰ روز لکه بینی و خونریزی داشتم که بعد از استفاده از شیاف الان خداروشکر کاملا خوب شده و البته دوبار سونو انجام دادم یکبار تو هفته ۳_۴ و دومی درست یک هفته بعد سونوی اولم که ساک حاملگی دیده شده در سونوی اول و در سونوی دوم گفت پزشک سونوگرافی که ساک حاملگی بزرگتر شده و برای ضربان قلب ۳ هفته بعد دوباره مراجعه کنم
میخوام ببینم که فیبروم ایا میتونه باعث خونریزی بشه ؟ یا ممکنه هماتوم بوده باشه و در سونو نشون داده نشده باشه
خوردن خامه ترش در بارداری
خانم دکتر من چند روزی هست که خامه با مربا خوردم و چون با مربا خوردم مزه ترش اونو احساس نکردم....فقط به تاریخش نگاه کردم...امروز همسرم خورد و گفتش که ترش شده...الان خیلی نگرانم ممکن برای جنین مشکلی پیش بیاد؟
ژل بارداری مخصوص دوران بارداری ؟
سلام مامانای گل آیا ژل بهداشتی مخصوص دوران بارداری وجود داره ؟؟که روش دقیقا اشاره کرده باشه مخصوص دوران بارداری
تفسیر سونوگرافی گلو و غده
سلام دکتر عزیز و دوستای اوما،لطف میکنید این سونو گرافی مادرم رو تفسیر کنید این گره ها چی میتونن باشن خیلی نگرانم دکتر جان ازمایشات تیروءید و..هم همگی اوکی بودن،درد هم ندارن
درد زایمان و انقباضات یک ساعتی
سلام خانم دکتر عزیز
روزتون بخیر
من از ساعت ۶و نیم امروز سر یکساعت یک دردی به زیر دلم میپیچه و ول میکنه همون لحظه اول که میپیچه درد بدیه و دوست دارم رو به جلو خم بشم که آروم بشه ولی خب ۴۰ ۵۰ ثانیه قطع میشه
تاالان هنوز یک ساعت به یک ساعته این درد
مامانم و خواهرهام میگن هنوز زوده بخوام برم بیمارستان
میشه راهنمایی بفرمایید؟
برم زایشگاه یا خیر؟
چیزی بخورم که دردهام زود به زودتر بشه یا نیازی نیست؟؟
تجربه ی زایمان قبلیم باپاره شدن کیسه آب رفتم از درد تجربه ای ندارم
شکم دخترم دیر به دیر کار میکنه،،،
سلام خانوم دکتر شکم دختر من از بعد از دو ماهگی دیر به دیر کار میکنه هر ۶ و ۷ روز یبار .شیر خودمو فقط میخوره الانم چند روزه شکمش کار نکرده چیکار کنم نا آروم و بیقراره در ضمن حساسیت هم داره ب شیر گاو از اون نیس؟؟لطفا راهنمایی کنین بهم میگن شیاف صابون بذار فعلا نذاشتم
تب و عفونت ادراری نوزاد
سلام دکترجان دو سه روزه دخترم تب اسهال استفراغ بیحالی خفیف داره و ادرارش هم کمی تیره و مخاطی بود ک دکتر آزمایش ادرار نوشت برای عفونت ادرار، برای تب هم پاشویه میکنم و تب بر میدم گاهی خاهش میکنم بگین آزمایشش چطوره وضعیتش چطوره الان چکار کنم ؟
حرکت طبیعی جنین در هفته ۲۹
سلام خدمت پزشک محترم و دوستان اوما
میخواستم بدونم حرکت زیاد جنین از چی میتونه باشه؟ ممکنه خدای نکرده مشکلی باشه؟
زیاد شدن مایع دور جنین در هفته 38
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز
ببخشید من هفته 32 سونو انجام دادم حجم مایه AF22 بود اما امروز که سونوی آخر رو انجام دادم AF24 شده به نظر شما لازمه برم بیمارستان؟ برا بچه خطرناکه؟ چیکار باید بکنم؟
سوال در مورد خواب بچم هست
پسرم هفته دیگ میشه ۹ ماهه در طول خواب شب ۳ ۴ بار بیدار میشه ن خودش خواب خوب داره ن من
شیر میخوره هربار بیدار میشه بااینکه قبلش سیر میکنم با غذا و شیر.
نمیدونم چیکار کنم
قرص پنی سیلین ۵۰۰ در شیردهی
سلام ،شصت پام ناخنش رفته تو گوشت و چرک کرده برای درمان عفونتش قرص پنی سیلین میتونم بخورم تو شیر دهی یا ضرر دارع ممنون میشم جواب بدید
پسرم قطره استامینوفن نمیخوره
لطفا راهکار بدید
پسرم اصلا نمیتوته قطره استامینوفن بخوره قبلا اینجور نبود ولی الان عق میزنه کبود میشه خدانکرده انگار میخواد خفه شه، هم براش پاراکید گرفتم هم ساده هیچ کدومو دوست نداره.
برای تبش چی بدم بهش؟
بخـیه سزارین و خارش وجوش بدن
سلام خانم دکتر ودوستان اومایی خاهرم14 روز میشه سزارین کرده امروز رفته برا باز کردن بخیه هاش دکتر گفته یکی از بخیه ها جوش نخورده همه رو بازکرده فقط یکیش مونده... الان بنظرتون چکار کنه دارو یا پماد بزنه یا بره دکتر دوبار بخیه کنه... ومشکل دومش اینه که بعداز سزارین بدنش خارش داره و جوش ریز میزنه.....این جوشها میتونه از چی باشه و چی استفاده کنه که خـوب بشه
پایین بودن شکم در هفته ۱۷
سلام وقت و عاقبتتون بخیر دکتر جان،من وارد هفته ۱۷ شدم و شکمم پایینه،وقتی میشینم بیشتر از ۱۰ دقیقه میشه ،شکمم اذیت میشه ،باید دراز بکشم تا خوب بشم ،توی سونو غربالگری اول لبه جفت پایین بوده الانم نگرانم ،راهی هست که بچه بالا بیاد و اینکه تا چه حدی و چه چیزایی رو باید رعایت کنم؟ نیازی هست ک استراحت مطلق باشم یاخیر ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید




