خانوما شما هماگه اطلاع دارینممنون میشم بگید اخه نگرانم بالا نباشه 🥺
قندشون یکی از فاکتوراش بالاست
تو سایت همین بود فقط🤦🏻♀️
کلا قندشون لب مرزه و باید مراعات کنن
حالا یا با رژیم غذایی یا با مصرف متفورمین
دکترشون باید تصمیم بگیره
قند منم بالا بود متفورمین و پیاده روی و پرهیز غذایی باید داشته باشن میاد پایین نگران نباش عزیزم
سلام به روی قشنگتون جان دلم
آزمایش چربی در این برگه وجود ندارد اما سطح قند خون بالا است ، روال درمانی توسط متخصص غدد باید تنظیم گردد اما خودشان مصرف مواد قندی را بسیار محدود کنند. نان مصرفی از نوع سبوس دار باشد، برنج سفید محدود گردد.
منابع غنی از قند همچون ماکارونی، نوشابه، قند و شکر، میوه های قندی همچون انگور و هندوانه، تا حد امکان مصرف نشوند.
وزنشان اگر بالا است کاهش داده شود.
ورزش کنند و در هفته 3.روز روزی حداقل نیم ساعت پیاده روی سریع داشته باشند 🌹