سلام. نوزادم آلرژیک به پروتئین گاوی و همچنین رفلاکسه پنهانه که نسبتا شدیدم هست. از واکسن چهار ماهگی بهدبعد درست حسابی شیر نخورده و همیشه یا تو خواب بوده یا بی قراری شدید.چند روزی هم هست که بدتر شده.غذای کمکی هم براش شروع کردم که اون و خوب میخوره شکر خدا.انا الان چند روزیه نه تنها شیر نمیخوره تو بیداری شبا هم با وجود اینکه میخوره اما دیگه هیچ پوشک سنگینی صبحا ازش نمیبینم.رشدشم تو همین چند ماه کندتر شد.دیکه خسته شدم و میخوام بهش شیر خشک بدم شاید خورد.سوالم اینکه بهترین شیر خشک تو این سن و برای نوزادی که هم رفلاکس داره و هم آلرژیک چی هست؟ممنون میشم
0
1401/06/30
mahtab 💓💗💓
وزنش چقده الان
0
1401/06/30
mahtab 💓💗💓
ببین شیر ب بچت باید بیوفته یکی با ی شیر چاق میشه یکی نمیشه
خودم وقتی پسرم نوزاد بود ی بچه دیدم با بیومیل کلللی چاق بود منم ب پسرم دادم هیچ تاثیری روش نداشت
خودم وقتی پسرم نوزاد بود ی بچه دیدم با بیومیل کلللی چاق بود منم ب پسرم دادم هیچ تاثیری روش نداشت
0
1401/06/30
mahtab 💓💗💓
چن تا تست کن ببین کدوم وزن دهی داره براش
از آپتامیل شروع کن
یا از گیگوز ک سبکتره
از آپتامیل شروع کن
یا از گیگوز ک سبکتره
0
1401/06/30
mahtab 💓💗💓
بعدم شما میگی آلرژی و رفلاکس داره پس شیر مخصوص خودشو باید بش بدی
0
1401/06/30
👬Niloo👨👩👦👦 67
سلام عزیزم بچه های من هم رفلاکس دارن هم حساسیت ب پروتئین گاوی دکترشون بیومیل آی آر داده ک خدا رو شکر وزن دهیش براشون عالیه.
0
1401/06/30
سوال کننده
سلام همین دیگه درد منم همینه لب به پپتی هم نمیزنه!!
0
1401/06/30
سوال کننده
سلام گلم بر پایه سویاست؟
0
1401/06/30
yasi
سلام نه
هرشیرخشکی نمیتونی بدی بعیدم میدونم بچه اتون الان این شیرخشک هارو بخوره
هرشیرخشکی نمیتونی بدی بعیدم میدونم بچه اتون الان این شیرخشک هارو بخوره
0
1401/06/30
سوال کننده
دقیقا نمیخوام بر پایه سویا باشه مرسی
0
1401/06/30
❤mahur❤ ❤mahak❤
شیر خشکای رژیمی تلخه بچتون فک نکنم بخوره چون دیگع الان مزه هارو همه چشیده
0
1401/06/30
سوال کننده
آره عزیزم. چهار ماهگیش پپتی و امتحان کردم اصلا لب نزد
0
1401/06/30
ندا ❤
میتونی توش یه قند بندازی
0
1401/06/30
فرشته m
لاکتاوول و کلسی کر
0
1401/06/30
سوال کننده
به لاکتاول خوردم حساسیت داد
0
1401/06/30
رزالین
سرخود به بچه رفلاکسی و حساسیت ب پروتئین گاوی شیرخشک نده. ببرش دکتر متخصص خودش براش بنویسه. همه اینارم ب اون بگو. چرا سرخود میاین جواب میدین. تحت هیچ شرایطی سرخود کاری نکن .مخصوصا تو شیرخشک
0
1401/06/30
پزشک اوما
سلام مامان گل
عزیزم بابت رفلاکس دلبندتان تحت درمان است؟
عزیزم بابت رفلاکس دلبندتان تحت درمان است؟
0
1401/06/30
سوال کننده
نصف ساشه اس امپرازول میدم بهش هر صبح اما فرق چندانی نکرده.
0
1401/06/30
سوال کننده
مرسی عزیزم حتما
1
1401/06/30
پزشک اوما
عزیزم باتوجه به شرایط دلبندتان برای تعیین شیرخشک مناسب باید به متخصص اطفال مراجعه کنید ، نئوکیت، نوترامیژن یا ایزومیل یا الکر بسته به صلاحدید پزشک اطفال میتوانند گزینه های مناسبی باشند اما تصمیم با متخصص اطفال است 🌹
0
1401/06/30
سوال کننده
ممنون از پاسخگوییتون. فقط شما صلاح میدونید که بجای شیر خودم که ناکافی به نظر میاد تو این سن شیر خشک و شروع کنم؟
0
1401/06/30
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ، عزیزدلم روند وزن گیری دلبندتان چطور است؟
0
1401/06/31
سوال کننده
یه ماه که کلا استپ وزنی کرد و هیچی اضافه نکرد.آخر ماه هفتم هفت کیلو وزنش بود و ۶۵ قدش.گفتن طبیعیه اما از نظر خودم خوب نیست.نسبت به هم سناش خیلی ریزه
1
1401/06/31
پزشک اوما
عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/06/31
سوال کننده
آپلود نمیشه متاسفانه😔
1
1401/07/01
پزشک اوما
ججدا تلاش کنید جانم و از پشتیبانی کمک بگیرید 🌹
0
1401/07/01
سوال کننده

0
1401/07/01
سوال کننده
با کلی تلاش همین یه دونه ارسال شد.قدشم دو سانتی متر پایین محدوده طبیعیه.
0
1401/07/01
پزشک اوما
جان دلم روند وزن گیری خوب است اما باید بهتر شود، حتما شروع شیرخشک لازم است مراجعه کنید بین شیرخشک هایی که گفتم شروع شوند🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



429

