Ooma
پرسش (1401/06/31):

گلو درد و سرفه شدید نوزاد ۹ ماهه

سلام دکتر و مامانای محترم دختر من دو روز پیش سرما خورده بود بردم دکتر دیفن هدرامین و آموکسی سلین و استامینوفن داد
دکتر گفت سرفه میکنه گفتم نه دو روز بود دخترم سرفه نداشت از شب سرفه هاش شروع شده خیلی شدیده همش سرفه میکنه حس میکنم گلوش درد میکنه نمیتونه شیر رو قورت بده امروز دکترش نیست فردا هم جمعه هست لطفا بگین چه شریتی بدم هم سرفش بند بیاد هم گلوش خوب بشه درضن وقتی سرفه میکنه حس میکنم تو گلوش خلط هس

انتی بیوتیکش و بده ک بهت داده حتما عفونت داشته گلوش .
همون اموکسی سیلین و ‌ استامینوفن هم بده .
فقط دیفن هیدرامین توصیه نمیشه زیر دوسال

بجای اون قطره ی پلارژین بگیر عالیه برای سرماخوردگی و سرفه و عطسه و ..
اگر شیرخشک میدی یکم گرم تر بهش بده گلوش تازه شه .
داروهاشو سروقت بده
حتی اگر بهبودی هم دیدی تا اخرشون مصرف کن
ان شالله زودی خوب میشه💫
ممنون بابت پاسخ گوییتون
سلام به روی قشنگتون مامان جان
همین داروها مناسب هستند، اما به جای دیفن هیدرامین من توصیه میکنم قطره پلارژین بدهید ، به علاوه در خانه بخور سرد بگذارید 🌹
ممنون دکتر جان بابت پاسخ گوییتون
دخترگ سرفه هاش خیلی شدیده
دخترم
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، لعاب به دانه بدهید اما خود دانه ها را نخورد و اگر با گذشت 3 روز از دادن داروهای فعلی شرایط بهتر نشد مراجعه الزامی است 🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه