سلام دکتر و مامانای محترم دختر من دو روز پیش سرما خورده بود بردم دکتر دیفن هدرامین و آموکسی سلین و استامینوفن داد
دکتر گفت سرفه میکنه گفتم نه دو روز بود دخترم سرفه نداشت از شب سرفه هاش شروع شده خیلی شدیده همش سرفه میکنه حس میکنم گلوش درد میکنه نمیتونه شیر رو قورت بده امروز دکترش نیست فردا هم جمعه هست لطفا بگین چه شریتی بدم هم سرفش بند بیاد هم گلوش خوب بشه درضن وقتی سرفه میکنه حس میکنم تو گلوش خلط هس
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



234
1401/06/31



