Ooma
پرسش (1401/06/31):

امکان بالا رفتن بتا در آی وی اف

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
من روز ۲۱ شهریور انتقال جنین داشتم ( ۳ تا ۸ سلولی)

امروز که روز ۱۱ هستم ( با احتساب خود رو انتقال)
تیتر بتا دادم شده ۳.۸
امکان داره بالا بره؟ امیدی هست؟

امکان بالا رفتن بتا در آی وی اف
سلام به روی قشنگتون گل من
وقتتون بخیر 🌹🌹
عزیزم زود آزمایش دادید و بله احتمال افزایش هست، 6 روز دیگر در همین آزمایشگاه بتا را به شیوه تیتر تکرار کنید ❤️
خیلی ممنونم خانم دکتر از دلگرمی که دادید.
بله خودمم حس میکنم خیلی زود دادم آزمایش رو
ان شالله هفته بعد تکرار میکنم به امید بالا رفتنش❤
خواهش میکنم عزیزجان من، از صمیم قلب شادی را برایتان آرزومندم و منتظر اخبارتان هستم، به خدا توکل داشته باشید ❤️❤️❤️
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه