Ooma
پرسش (1401/06/27):

جواب آزمایش۲۲ تا ۲۶ هفتگی

سلام خانم دکتر ممنون میشم آزمایش منو ببینید و نتایجش رو بفرمایید

جواب آزمایش۲۲ تا ۲۶ هفتگی
جواب آزمایش۲۲ تا ۲۶ هفتگی
جواب آزمایش۲۲ تا ۲۶ هفتگی
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم دلیل انجام آزمایش چه بوده است؟ مشکلات ادراری نداشتید؟ در هنگام انجام آزمایش تب یا درد نداشتید ؟ بیماری مانند سرماخوردگی چطور؟
فشار خون آخرین بار کی کنترل شده ؟
سلام عزیزم ،دلیل اندازه گیری قند سه نوبته بود ،والا فک نکنم تب نداشتم ولی ادرارم خیلی زرد بود !فشار خونم پایین بود ،سرفه دارم و کمی خلط سینه که بخاطر عوارض کرونا هست ...
معنی trace توی پروتئین ادرار یعنی چی خانم دکتر ؟
خانم دکتر ۲۰ مرداد کرونا گرفتم ولی هنوز کمی سرفه دارم و خلط سینه دارم
فشار خونم هم بعد از آزمایش خون همون روز رفتم اندازه گرفتم که ۹ روی ۶ بود گفت بخاطر اینکه ناشتا هستی فشارت پایین هست
دیشب هم گرفتم ۱۱ روی ۷ بود
عزیزم درگیر عفونت ادراری هستید. برای همین هم سطح گلبول‌های سفید خون بالاتر از حد طبیعی بوده و دفع پروتئین دارید سفیکسیم 400 میلی گرم روزی یک عدد تا یک هفته مصرف کنید و سپس یک هفته بعد از اتمام درمان آزمایش ادرار به شیوه آنالیز و کشت حتما تکرار گردد تا وضعیت دفع پروتئین نیز چک شود. سطح قند خون هم نشان می‌دهد بنظر درگیر دیابت بارداری هستید ، تمام مواد قندی حذف شوند و در اسرع وقت به متخصص غدد جهت تعیین روال درمانی مراجعه کنید 🌹
ممنون عزیزم لطف کردید
خانم دکتر دفع پروتئین به علت عفونت ادراری هست ؟؟
اگه بعد از یک هفته که قرص مصرف کردم دوباره دفع پروتئین داشتم چکار کنم ؟؟
با توجه به طبیعی بودن سطح فشار خون بله احتمالا به همین علت است و اگر تکرار شد باید چک آنزیم های کبدی و ادرار 24 ساعته انجام شود فعلا مصرف نمک را به حداقل برسانید 🌹
آنزیم های کبدی که یکم بالا رفتن
در کدام آزمایش؟
سلام مجدد
این آزمایش رو برج ۵ گرفتم
این آزمایش رو برج ۵ گرفتم
عزیزم آزمایش را تکرار کنید ، مهم شرایط حال حاضر شما است
stk: |~|12|~|3_col
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه