سلام خانم دکتر ممنون میشم آزمایش منو ببینید و نتایجش رو بفرمایید
0
1401/06/27
سوال کننده

0
1401/06/27
سوال کننده

0
1401/06/27
سوال کننده

0
1401/06/27
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم دلیل انجام آزمایش چه بوده است؟ مشکلات ادراری نداشتید؟ در هنگام انجام آزمایش تب یا درد نداشتید ؟ بیماری مانند سرماخوردگی چطور؟
فشار خون آخرین بار کی کنترل شده ؟
عزیزم دلیل انجام آزمایش چه بوده است؟ مشکلات ادراری نداشتید؟ در هنگام انجام آزمایش تب یا درد نداشتید ؟ بیماری مانند سرماخوردگی چطور؟
فشار خون آخرین بار کی کنترل شده ؟
0
1401/06/28
سوال کننده
سلام عزیزم ،دلیل اندازه گیری قند سه نوبته بود ،والا فک نکنم تب نداشتم ولی ادرارم خیلی زرد بود !فشار خونم پایین بود ،سرفه دارم و کمی خلط سینه که بخاطر عوارض کرونا هست ...
0
1401/06/28
سوال کننده
معنی trace توی پروتئین ادرار یعنی چی خانم دکتر ؟
0
1401/06/28
سوال کننده
خانم دکتر ۲۰ مرداد کرونا گرفتم ولی هنوز کمی سرفه دارم و خلط سینه دارم
0
1401/06/28
سوال کننده
فشار خونم هم بعد از آزمایش خون همون روز رفتم اندازه گرفتم که ۹ روی ۶ بود گفت بخاطر اینکه ناشتا هستی فشارت پایین هست
0
1401/06/28
سوال کننده
دیشب هم گرفتم ۱۱ روی ۷ بود
0
1401/06/28
پزشک اوما
عزیزم درگیر عفونت ادراری هستید. برای همین هم سطح گلبولهای سفید خون بالاتر از حد طبیعی بوده و دفع پروتئین دارید سفیکسیم 400 میلی گرم روزی یک عدد تا یک هفته مصرف کنید و سپس یک هفته بعد از اتمام درمان آزمایش ادرار به شیوه آنالیز و کشت حتما تکرار گردد تا وضعیت دفع پروتئین نیز چک شود. سطح قند خون هم نشان میدهد بنظر درگیر دیابت بارداری هستید ، تمام مواد قندی حذف شوند و در اسرع وقت به متخصص غدد جهت تعیین روال درمانی مراجعه کنید 🌹
0
1401/06/28
سوال کننده
ممنون عزیزم لطف کردید
0
1401/06/28
سوال کننده
خانم دکتر دفع پروتئین به علت عفونت ادراری هست ؟؟
0
1401/06/28
سوال کننده
اگه بعد از یک هفته که قرص مصرف کردم دوباره دفع پروتئین داشتم چکار کنم ؟؟
0
1401/06/28
پزشک اوما
با توجه به طبیعی بودن سطح فشار خون بله احتمالا به همین علت است و اگر تکرار شد باید چک آنزیم های کبدی و ادرار 24 ساعته انجام شود فعلا مصرف نمک را به حداقل برسانید 🌹
0
1401/06/28
سوال کننده
آنزیم های کبدی که یکم بالا رفتن
0
1401/06/29
پزشک اوما
در کدام آزمایش؟
0
1401/06/29
سوال کننده
سلام مجدد
0
1401/06/29
سوال کننده

این آزمایش رو برج ۵ گرفتم
0
1401/06/29
پزشک اوما
عزیزم آزمایش را تکرار کنید ، مهم شرایط حال حاضر شما است
1
1401/06/31
سوال کننده
stk: |~|12|~|3_col
1
1401/07/01
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1722

