خانم دکتر چکار کنم.روی بسته دارو نوشته شده بود از شب چهارده تا ده شب.من استباهی دیدم از شب چهار.الان شب چهار پریودمه و یدونه خوردم.چکار کنم حالا خیلی ناراحت و نگرانم 😭