گلو درد و حالت تهوع
سلام به پزشک مهربون دوستای اومایی
دیشب گلو درد داشتم نمیتونستم اب دهنمو قورت بدم
از یه طرفم احساس میکنم تب دارم و گوشمم درد میکنه هرچی هم که میخورم حالت تهوع میگیرم بنظر شما اینا علائم چیه
دیروز رفتم حموم اومدم زیر باد کولر خیلی سرد بود از اون موقع اس این علائم رو دارم
تفسیرجواب آزمایش کم خونی برای ازدواج
سلام خانم دکترودوستای گلم این آزمایش برای دوستمه متاسفانه آزمایش قبل عقدشون خوب درنیومد ودکترآزمایشگاه این آزمایشو فقط برای خودش نوشت
درد کمر و درد استخوان واژن و مقعد
خیلی درد دارم هرشب شیاف استفاده میکنم جفت سراهی هست استراحتم خیلی زیاده وقتی میشینم دیگه نمیتونم بلند بشم 11روز دیگه وقت سونو انومالی هست عفونت و لکه بینی ندارم حتی درد استخوان واژن میزنه ب استخوان مقعد موندم چیکارکنم
دل پیچه و اسهال در بارداری
سلام خانم دکتر.وقت بخیر حدودا ۴ روزه که دچار دل پیچه،اسهال و یکی دوبار هم استفراغ شدم.کافیه یه لیوان آب هم بخورم دل پیچه شروع میشه.
دلیلش چی میتونه باشه و چیکار کنم؟
لکه قهوه ای بود الان خون
سلام دوستان و پزشک عزیز امروز اول صبح ترشح قهوه ای داشتم ولی الان لکه خون دارم احساس میکنم داره بیشتر میشه،راستش شیاف هم گذاشتم ولی هنوز قطع نشده چیکارکنم بنظرتون برم بیمارستان یا تا فردا صبح صبرکنم برم دکترم؟
آزمایش بارداری ۳۴ هفته ای
سلام خدمت دکترهای عزیز وگرامی من الان ۳۴ هفته هستم و نوبت سونوگرافی برای دوشنبه دارم دیر نیستش؟؟
نحوه انجام پروسه ivf
سلام دوستان و دکتر اوما. من ماه بعد میخوام برم ivf. راستش از پانکچر شدن خیلی میترسم. چقدر درد داره؟ توی بعضی از عکسها نشون میده یه سوزن نازک و خیلی بلندی هستش. اونو تا آخر توی واژن میزنن؟ هر کسی تجربش رو داره خوهشا بگه.😔
علت استفراغ نوزاد ۳۶ روزه
دکترجان نوزادم بعد خوردن شیر گاهی چند دقیقه بعد .بعد از آروغ حتا حالت عمودی استفراغ میکنه .علتش چیه
دیر پریود شدن،و حامله نبودن
سلام خانوم دکتر و بچه ها،من دو هفتس که پریودیم عقب افتاد،امروز خیلی کم لک و خون دیدم در حدی ک نیاز ب پد نیس فقط دستمال بکشی مشخصه،قبلا هم یکبار اینجور شدم برج11،پریودی هام منظمه ،ولی دوبار که اینجور میشم،حامله هم نیستم ،هیچ دردی هم ندارم
من ازمایش و سونو و پاپ اسمیرم میفرستم،ببینید مشکلی توش هست یا نه
سونویی ک انجام دادم 21سیکلم بود
سونو تشکیل قلب هشت هفته
سلام من امروز رفتم سونو تشکیل قلب دکتر گفت قلب هنوز تشکیل نشده زود اومدی سن جنین ۶ هفته و ۴ روزه دو هفته دیگه بیا مگه تا الان نباید قلب تشکیل میشد؟
چجوری میتونم عکس سونو رو بفرستم اینجا؟
معده درد در پایان هفته ۱۵
سلام وقت بخیر
دکتر جان حدود سه روز هست که بعضی از ساعات روز معده درد شدید دارم
که حتی با تکون خوردن هم درد دارم یا دراز می کشم درد دارم
آیا عادی هست؟
و اینکه راه حلی داره که دردش رو درمان کرد؟
دندان بالایی و تب
سلام دوستان نوزادم ۹ماهش ۲تا دندان پایینی در آورده لثه بالایی ورم کرده امروز از ظهر تب داره تا ۳۸.۳ بالا رفت با قطره استا به ۳۷ نیم رسید پاشویه کردم .سرش و یکم دستاش گرمه پاهاش سرده ولی تبش بازم به ۳۸ میرسه بی اشتها هم شده نمیدونم این تب مال دندونه یا ویروسیه .کسی تجربه ای داره ؟؟؟؟
گرفتن نوزاد دوماهه از پستونک
سلام. دخترم خیلی وابسته پستونک شده شبا بدون پستونک نمیخوابه پشیمونم بهش دادم حالا چجوری از پستونک بگیرمش
کم شیر خوردن نوزاد ۴ماهه
سلام خدمت دکتر اوما و اومایی های عزیز.از وقتی واکسن ۴ماهگی دخترمو زدم درست شیر نمیخوره شاید ۴الی ۵ ساعتی یبار شیر بخوره.از چی میتونه باشه
اسید معده وگلودرد در بارداری
سلام وادب خدمت پزشک عزیز ودوستان مهربان اوما
لطفاً راهکاری بهم بدید برا سوزش گلو وگلودردی که بر اثر برگشت اسید معده دارم .اصلا نمی تونم چیزی بخورم .حس می کنم دهانم داره آتش می گیره .(هفته ی ۷بارداری هستم )
آیا شربت یا قرص ضد اسید می تونم استفاده کنم ؟
چه دارویی مجازه ؟
ممنون میشم راهنماییم کنید .
تفسیر سونوگرافی روز هشتم سیکل
سلام خانم دکتر عزیز
این سونوگرافی مربوط به روز هشتم سیکل منه .پریودای من منظم و ۲۸ روزس دارو هم هیچی غیر از فولیک اسید نمیخورم فقط ماه قبل بخاطر تجویز دکترم قرص روکین مصرف کردم و بعد از پاکی هم این سونو رو انجام دادم
روز ۸ دوره فولی ۱۵ و ۱۷ بزرگ نیست؟ ایا مشکلی هست؟
تب و بیحالی کودک یک سالههه 😥😥
سلام به خانوما و دکتر اوما دخترم از دیشب تب داره بهش استامینوفن میدم یکم پایین میاد دوباره زیاد میشه چون علایمش کم دکتر نبردمش ،به نظرتون چیکار کنم تبش پایین بیاد ،اشتها هم ندارهه ،اصلا غذا نمیخوره !!!؟
مخلوط کردن قرص نکسیوم با شیر
سلام دکتر پسرم رفلاکس داره براش قرص نکسیوم تجویز کردند اما با قطره چکان بهش میدم اصلا نمیخوره همه رو میریزه بیرون حتی قورت نمیده .میتونم باشیرش قاطی کنم بخوره؟یا راه حلی هست که بتونم بهش بدم و بخوره؟
هفته ۳۲ بارداری و درد پریودی
سلام وقتتون بخیر
من ی چند روزیه به ندرت درد پریودی میگیرم هیچ لکه بینی و علامت دیگه ای ندارم دو روز پیش هم سنو وزن دادم گفت همه چی خوبه به نظرتون تو هفته من مشکل از چی میتونه باشه فعالیت زیاد هم ندارم
درد کف پا در بارداری
خانما من صبحها پا میشم انگار تا صبح راه رفتم انقدر کف پاهام درد میکنه اصلا نمیتونم رو زمین بزارم یا موقعی که زیاد می ایستم به خاطر کارای روزانه . اصلا ورم نداره ولی درد شدید دارم . طبیعیه ؟؟؟،




