Ooma

گلو درد و حالت تهوع

سلام به پزشک مهربون دوستای اومایی
دیشب گلو درد داشتم نمیتونستم اب دهنمو قورت بدم
از یه طرفم احساس میکنم تب دارم و گوشمم درد می‌کنه هرچی هم که میخورم حالت تهوع میگیرم بنظر شما اینا علائم چیه
دیروز رفتم حموم اومدم زیر باد کولر خیلی سرد بود از اون موقع اس این علائم رو دارم

13 پاسخ 434 بازدید


تفسیرجواب آزمایش کم خونی برای ازدواج

سلام خانم دکترودوستای گلم این آزمایش برای دوستمه متاسفانه آزمایش قبل عقدشون خوب درنیومد ودکترآزمایشگاه این آزمایشو فقط برای خودش نوشت

19 پاسخ 746 بازدید


درد کمر و درد استخوان واژن و مقعد

خیلی درد دارم هرشب شیاف استفاده میکنم جفت سراهی هست استراحتم خیلی زیاده وقتی میشینم دیگه نمیتونم بلند بشم 11روز دیگه وقت سونو انومالی هست عفونت و لکه بینی ندارم حتی درد استخوان واژن میزنه ب استخوان مقعد موندم چیکارکنم

11 پاسخ 689 بازدید


دل پیچه و اسهال در بارداری

سلام خانم دکتر.وقت بخیر حدودا ۴ روزه که دچار دل پیچه،اسهال و یکی دوبار هم استفراغ شدم.کافیه یه لیوان آب هم بخورم دل پیچه شروع میشه.
دلیلش چی میتونه باشه و چیکار کنم؟

9 پاسخ 589 بازدید


لکه قهوه ای بود الان خون

سلام دوستان و پزشک عزیز امروز اول صبح ترشح قهوه ای داشتم ولی الان لکه خون دارم احساس میکنم داره بیشتر میشه،راستش شیاف هم گذاشتم ولی هنوز قطع نشده چیکارکنم بنظرتون برم بیمارستان یا تا فردا صبح صبرکنم برم دکترم؟

32 پاسخ 951 بازدید


آزمایش بارداری ۳۴ هفته ای

سلام خدمت دکترهای عزیز وگرامی من الان ۳۴ هفته هستم و نوبت سونوگرافی برای دوشنبه دارم دیر نیستش؟؟

7 پاسخ 417 بازدید


نحوه انجام پروسه ivf

سلام دوستان و دکتر اوما. من ماه بعد میخوام برم ivf. راستش از پانکچر شدن خیلی میترسم. چقدر درد داره؟ توی بعضی از عکسها نشون میده یه سوزن نازک و خیلی بلندی هستش. اونو تا آخر توی واژن میزنن؟ هر کسی تجربش رو داره خوهشا بگه.😔

23 پاسخ 671 بازدید


علت استفراغ نوزاد ۳۶ روزه

دکترجان نوزادم بعد خوردن شیر گاهی چند دقیقه بعد .بعد از آروغ حتا حالت عمودی استفراغ میکنه .علتش چیه

12 پاسخ 398 بازدید


دیر پریود شدن،و حامله نبودن

سلام خانوم دکتر و بچه ها،من دو هفتس که پریودیم عقب افتاد،امروز خیلی کم لک و خون دیدم در حدی ک نیاز ب پد نیس فقط دستمال بکشی مشخصه،قبلا هم یکبار اینجور شدم برج11،پریودی هام منظمه ،ولی دوبار که اینجور میشم،حامله هم نیستم ،هیچ دردی هم ندارم

من ازمایش و سونو و پاپ اسمیرم میفرستم،ببینید مشکلی توش هست یا نه
سونویی ک انجام دادم 21سیکلم بود

16 پاسخ 657 بازدید


سونو تشکیل قلب هشت هفته

سلام من امروز رفتم سونو تشکیل قلب دکتر گفت قلب هنوز تشکیل نشده زود اومدی سن جنین ۶ هفته و ۴ روزه دو هفته دیگه بیا مگه تا الان نباید قلب تشکیل میشد؟
چجوری میتونم عکس سونو رو بفرستم اینجا؟

42 پاسخ 920 بازدید


معده درد در پایان هفته ۱۵

سلام وقت بخیر
دکتر جان حدود سه روز هست که بعضی از ساعات روز معده درد شدید دارم
که حتی با تکون خوردن هم درد دارم یا دراز می کشم درد دارم
آیا عادی هست؟
و اینکه راه حلی داره که دردش رو درمان کرد؟

9 پاسخ 264 بازدید


دندان بالایی و تب

سلام‌ دوستان نوزادم ۹ماهش ۲تا دندان پایینی در آورده‌ لثه بالایی ورم کرده امروز از ظهر تب داره تا ۳۸.۳ بالا رفت با قطره استا به ۳۷ نیم رسید پاشویه کردم .سرش و یکم دستاش گرمه پاهاش سرده ولی تبش بازم به ۳۸ میرسه بی اشتها هم شده نمیدونم این تب مال دندونه یا ویروسیه .کسی تجربه ای داره ؟؟؟؟

6 پاسخ 415 بازدید


گرفتن نوزاد دوماهه از پستونک

سلام. دخترم خیلی وابسته پستونک شده شبا بدون پستونک نمیخوابه پشیمونم بهش دادم حالا چجوری از پستونک بگیرمش

39 پاسخ 633 بازدید


کم شیر خوردن نوزاد ۴ماهه

سلام خدمت دکتر اوما و اومایی های عزیز.از وقتی واکسن ۴ماهگی دخترمو زدم درست شیر نمیخوره شاید ۴الی ۵ ساعتی یبار شیر بخوره.از چی میتونه باشه

33 پاسخ 447 بازدید


اسید معده وگلودرد در بارداری

سلام وادب خدمت پزشک عزیز ودوستان مهربان اوما
لطفاً راهکاری بهم بدید برا سوزش گلو وگلودردی که بر اثر برگشت اسید معده دارم .اصلا نمی تونم چیزی بخورم .حس می کنم دهانم داره آتش می گیره .(هفته ی ۷بارداری هستم )
آیا شربت یا قرص ضد اسید می تونم استفاده کنم ؟
چه دارویی مجازه ؟
ممنون میشم راهنماییم کنید .

20 پاسخ 505 بازدید


تفسیر سونوگرافی روز هشتم سیکل

سلام خانم دکتر عزیز
این سونوگرافی مربوط به روز هشتم سیکل منه .پریودای من منظم و ۲۸ روزس دارو هم هیچی غیر از فولیک اسید نمیخورم فقط ماه قبل بخاطر تجویز دکترم قرص روکین مصرف کردم و بعد از پاکی هم این سونو رو انجام دادم
روز ۸ دوره فولی ۱۵ و ۱۷ بزرگ نیست؟ ایا مشکلی هست؟

27 پاسخ 513 بازدید


تب و بیحالی کودک یک سالههه 😥😥

سلام به خانوما و دکتر اوما دخترم از دیشب تب داره بهش استامینوفن میدم یکم پایین میاد دوباره زیاد میشه چون علایمش کم دکتر نبردمش ،به نظرتون چیکار کنم تبش پایین بیاد ،اشتها هم ندارهه ،اصلا غذا نمیخوره !!!؟

15 پاسخ 350 بازدید


مخلوط کردن قرص نکسیوم با شیر

سلام دکتر پسرم رفلاکس داره براش قرص نکسیوم تجویز کردند اما با قطره چکان بهش میدم اصلا نمیخوره همه رو میریزه بیرون حتی قورت نمیده .میتونم باشیرش قاطی کنم بخوره؟یا راه حلی هست که بتونم بهش بدم و بخوره؟

13 پاسخ 2,205 بازدید


هفته ۳۲ بارداری و درد پریودی

سلام وقتتون بخیر
من ی چند روزیه به ندرت درد پریودی میگیرم هیچ لکه بینی و علامت دیگه ای ندارم دو روز پیش هم سنو وزن دادم گفت همه چی خوبه به نظرتون تو هفته من مشکل از چی میتونه باشه فعالیت زیاد هم ندارم

13 پاسخ 2,286 بازدید


درد کف پا در بارداری

خانما من صبحها پا میشم انگار تا صبح راه رفتم انقدر کف پاهام درد میکنه اصلا نمیتونم رو زمین بزارم یا موقعی که زیاد می ایستم به خاطر کارای روزانه . اصلا ورم نداره ولی درد شدید دارم . طبیعیه ؟؟؟،

8 پاسخ 412 بازدید