سلام وقتتون بخیر من ۳۷روزهست که سزارین شدم و جای بخیه هام عفونت کرد اوایل زایمانم ویکم باز شد باآنتی بیوتیک درمان شدم الان میخوام بدونم از کی میتونم با همسرم رابطه داشته باشم؟واینکه دردناکه؟
0
1401/07/01
سمیه 💙
سلام عزیزم
میگم ورم هم داره شکمت؟
میگم ورم هم داره شکمت؟
0
1401/07/01
سمیه 💙
من پریروزرفتم بخیه هاموکشیدگفت عفونت داره
بالای جای عملم سفته دکترگفت چون خیلی لاغرم وجثه بچه توشکمم بزرگترازلگنم بوده طبیعیه همچین مشکلی پیش بیاد
بالای جای عملم سفته دکترگفت چون خیلی لاغرم وجثه بچه توشکمم بزرگترازلگنم بوده طبیعیه همچین مشکلی پیش بیاد
0
1401/07/01
سوال کننده
اون موقع خیلی ورم داشت الان که خوب شدم دیگه
0
1401/07/01
سوال کننده
بخیه رو نمیکشن اگه ورم داشته باشه
0
1401/07/01
سمیه 💙
خداروشکر
0
1401/07/01
سمیه 💙
نه من ورمم داخله پیش بخیه نیست
0
1401/07/01
سمیه 💙
معمولانزدیکی۶هفته بعداززایمان مجازه ولی باتوجه به وضعیت جسمیت اگه توناییشونداری نداشته باش
0
1401/07/01
سوال کننده
نگران نباش عزیزم من عفونتم دکتر گفت ازداخله وخیلی زیاد بود تقریبا ۳۱عدد آمپول فقط زدم تا خوب شدم طی ده روز
0
1401/07/01
سمیه 💙
توانایی
0
1401/07/01
سمیه 💙
جدی پس نگران نباشم؟عکس ازاون موقع نداری؟
0
1401/07/01
سمیه 💙
من خیلی ترسیدم حتی بهم گفت ممکنه یجاش بشکافه فشارش بده چرک بزنه بیرون بنفعته
0
1401/07/01
سوال کننده
نه ندارم من شکمم قرمز شده بود و ورم زیاد داشت دردشم افتضاح بود
0
1401/07/01
سوال کننده
واسه من قد دوسانت بازبود عفونت خارج میشد عفونت برطرف شد خودش بسته شد
0
1401/07/01
سوال کننده
چرک بیاد خوبه
0
1401/07/01
سمیه 💙
آره منم ورم همراه باالتهاب پوست شکم دارم،روزااول فکرمیکردم این دردمال جای خارش روزای آخرباشه چون آخراش دیگه باناخن بلندمیخاروندم
0
1401/07/01
سمیه 💙
نیومدفعلا
0
1401/07/01
سوال کننده
نه من دوروز بعد از سزارین عفونتم معلوم شد
0
1401/07/01
سمیه 💙
آخه من خیلی لاغرم این همه شکم مونده خیلی ناجوره
0
1401/07/01
سوال کننده
چرک بیاد عفونت خارج میشه
0
1401/07/01
سوال کننده
عزیزم رحم طول میکشه برگرده به حالت عادی
1
1401/07/01
سمیه 💙
خدا بزرگه
0
1401/07/01
سمیه 💙
آره هنوزعین جنین توشکمم وول میخوره 😄
0
1401/07/01
سوال کننده
😀😀😀
1
1401/07/01
Mami mary
منم دور بخیه شکمم و زیرش سفت شده بود عین سنگ بعد از ۴۰ روز رفت دکترم گفت تا ۶ ماه عادیه بعد از خونریزیتم میتونی رابطه داشته باشی من ۴۵ روزم بود
0
1401/07/01
سوال کننده
من لکه بینی دارم چند روز یه بار
1
1401/07/01
سارا 🔱🔱
عزیزم اگه لکه بینی داری که بذار کامل خوب بشی بعد رابطه داشته باش .
0
1401/07/01
سمیه 💙
جدی؟خداخیرت بده بخداچقدذهنمودرگیرکرده این قضیه،اینهمه دردطبیعی کشیدم آخرش باخوشحالی رفتم سزارین الانم ک این وضعه خیلی ناراحتم،بازخداروشکرشماهاخیالموراحت کردین
0
1401/07/01
Mami mary
خواهش میکنم عزیزم
0
1401/07/01
مامان آروشا کوچولو
هر وقت خودت حس کردی ک از نظر بدنی مشکلی نداری
0
1401/07/01
پزشک اوما
سلام گل من
وقتتون بخیر 🌹🌹
از 6 هفته بعد از زایمان سزارین مجاز به رابطه هستید جان دل اما در صورتی که ترمیم بخیه ها رخ داده باشد❤️
وقتتون بخیر 🌹🌹
از 6 هفته بعد از زایمان سزارین مجاز به رابطه هستید جان دل اما در صورتی که ترمیم بخیه ها رخ داده باشد❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سزارین در بیمارستان یاس سپید
- زمان دقیق سزارین کیه
- سزارین اختیاری کسی تو یزد سراغ داره؟
- دکتر یا بیمارستانی که سزارین اختیاری انجام بده توی تهران
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- خانومای که سزارین کردین
- فردا صبح سزارین میشم، سرفه میکنم راهنماییم کنین لطفا
- نیاز به همفکری و کمک دارم
- بیرون زدگی ناف و نوع زایمان
- دکتر زنان که سزارین قبول کنه در شیراز



916

