Ooma

ترک و زخم نوک سینه در ۱۳هفته و۷روز

سلام پزشک محترم اوما .من نزدیک هفته ۱۴هستم امروز نوک سینم ترک و انگارزخم خشک شده داره نگران شدم

9 پاسخ 409 بازدید


مقدار شربت استامینوفن پاراکید

سلام خانم دکتر
میخوام برای دخترم شربت استامینوفن پاراکید بدم چون تب داره اما نمیدونم چند سی سی باید بدم؟!
از دیروز بهش قطره مولتی و آهن نمیدم چون دارو سرما خوردگی میخوره گفتم شاید سنگین بشه این همه دارو بخوره مشکلی پیش نمیاد اگه چند روز نخوره؟؟!
ممنون میشم راهنماییم کنین

12 پاسخ 21,745 بازدید


سرفه و آبریزش بینی نوزاد ۴ماهه

سلام خدمت دکتر و اومایی های عزیز از دیشب دخترم مدام سرفه خلطی میکنه‌ و تا میاد بخوابه سرفه بیدارش میکنه واز دماغشم آبریزش داره یه کم تا سه روزم دسترسی به دکتر ندارم چیکار کنم خوب بشه؟

7 پاسخ 334 بازدید


سلام سوالم در مورد زمان نشستن و چهار دست و پا رفتن بچم هست

پسرم روشکم میره غلت میزنه وسیله ای رو بخواد با غلت زدن برمیداره ولی نمیتونه چهاردست و پا کنه و به تنهایی بشینه . وقتی هم با کمک میشینه اصلا تمایل نداره خودشو ب عقب پرت میکنه
تمایل زیاد ب راه رفتن داره زیر بغلشو میگیریم تند تند قدم برمیداره
تا کی زمان داره سینه خیز بره یا چهاردست و‌پا کنه ؟ایا حتما باید انجام بده ؟
لازم هست به‌ دکتر مراجعه کنم ؟

8 پاسخ 640 بازدید


پاسخ به پاپ اسمیر

سلام دکتر جان ممنون میشم جواب پاپ اسمیر مامانمو بدید پیشاپیش ازتون متشکرم❤️❤️۴۹ سالشونه

6 پاسخ 437 بازدید


ترشح سبز و زرد درهفته ی ۳۱ بارداری

باسلام .من هفته ی ۳۱ هستم و از هفته ی ۲۰ ترشح رقیق و گاهی پنیری زرد داشتمک بوی بدی داشت.تست مایع امینوتیک و بررسی با سونو انجام دادم و پزشک گفتن عفونته.دارو فقط آزیترومایسین دوعدد و پروبیوتیک بود.بعد از یک هفته مایل به سبزشد همراه باخارش و مجبور به استفاده از پد بودم.و دوروز گذشته همراه با ترشح قطره آب روان داشتم ک از لباس زیر نشت کرد و روی پا چکیددرحد چند قطره و بدون رنگ و بو بود.با پزشک مشورت کرده معاینه با انگشت انجام دادن و فقط داروی مترو نیدازول تجویز شد.امکان نشت مایع هست؟ جنین اسیب نمیبینه؟ خیلی نگران هستم و این حالت قطره ای شدن فقط صبح اتفاق میوفته و ترشح بیشتری میاد

19 پاسخ 802 بازدید


فولیکول 28،25،27 کیست میشه یا نی نی؟ 😁😂

سلام، خیلی دلم گرفته، امروز رفتم سونو دکتر گفت تخمدانات خیلی تحریک شدن.
فولی ها بالای 25 بود، گفت نباید روزی سه تا لتروزل میخوردی دوتا امپول اچ سی جی داد ک امروز بزنم 💉💉
از اینورم همسرم تب ولرز گرفته 😏😟
منم امپول نزدم دیگ 🤨
حالا پشیمونم میگم باید میزدم چون تبدیل به کیست میشه چیکار کنم بچه ها برم فردا بزنم؟ دکتر جان چ کنم 🤔
اخه چرا خدا ☹️💚🙃

72 پاسخ 13,777 بازدید


میگرن در اوایل بارداری چگونه کنترل کنم بدون قرص

سلام میگرن در اوایل بارداری چگونه کنترل کنم بدون قرص.برای دوستم هست.ممنون

7 پاسخ 424 بازدید


جواب ازمایش اسپرم وعکس رنگی

سلام دکتر جون این جواب آزمایش مال دختر عموم وشوهرش هست میشه نگاه کنین بی زحمت و جوابشو لطف کنین بگین ممنونم از پاسخ گویی و وقتی که میذارین

18 پاسخ 397 بازدید


امپول تشکیل ریه در ۳۴ هفته ۲ روز

سلام وقتتون بخیر خانم دکتر
۳۴ هفته و دو روز باردارم
دیروز رفتم دکتر امپول تشکیل ریه داد ولی دیروز بعدازظهر گلو درد گرفتم و سردرد احساس میکنم یکم تب هم دارم
امپول تشکیل ریه رو هنو نزدم ،بزنم یا نزنم ؟
دارو چی میتونم بخورم برا گلو درد ...

7 پاسخ 563 بازدید


میوه های مجاز در شیردهی

سلام نوزاد من نه روزشه،دیروز من بخیه هامم کشیدم الان میتونم میوه خام بخورم ؟مشکلی برای دل درد بچه بوجود نمیاد؟باتوجه به اینکه الان تنوع میوه های تابستون زیاده...

9 پاسخ 590 بازدید


سلام جواب آزمایش بارداری

سلام خانم دکتر یه نگاه به آزمایشم میکنید

15 پاسخ 520 بازدید


مولتی ویتامین مارک خوب

من مارک اکتی ناتال مولتی ویتامین میخورم بعد صبحانه ولی حالت تهوع میگرفتم‌ بنظرتون چه قرصی بخورم که حالت تهوع نداشته باشم

16 پاسخ 466 بازدید


تست تحمل گلوکز در هفته 25 بارداری

با سلام و تبریک عید غدیر خدمت شما دکتر عزیز اوما.
من تست GTT دادم، نتایجش رو در عکس خدمتتون ارسال کردم.
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید چیکار باید کنم. آیا من دیابت بارداری دارم؟

از ابتدای بارداری هم دو بار قند 2ساعته داده بودم در ماه 3 و 5 بارداری
نتایجش به این صورت بوده
قند ناشتا 78 و 77 ________ قند دوساعته 135 و 130

7 پاسخ 765 بازدید


معاینه از روی شکم و سونوگرافی داپلر

سلام خانم دکتر خسته نباشید
امروز پیش دکترم ویزیت شدم و از روی شکم معاینه کردن و گفتن سونوگرافی داپلر انجام بدم.
علتش چی بوده؟
و اینکه طول کشید تا صدای قلب رو بشنویم
مشکلی پیش اومده؟کمی نگرانم

59 پاسخ 625 بازدید


سلام عکس دست پسرم رو میزارم لطفا راهنمایی کنید

ممنون میشم بگید به نظرتون چیه

32 پاسخ 766 بازدید


درد شدید سمت تخمدان راست و انجام سونوگرافی

سلام خانم دکتر خوب هستین خسته نباشید
دکتر جان امروز ناحیه تخمدان سمت راستم خیلی درد میکنه وقتی راه میرم
حالت نشسته درد ندارم اما وقتی راه میرم خیلی درد داره نمیتونم قدم بردارم.
عصر هم سونوگرافی انجام دادم جوابشو میفرستم ببینین لطفا نظرتونو بگید.
با توجه به جواب سونو چکار کنم الان؟ لازمه برم بیمارستان؟

28 پاسخ 526 بازدید


رابطه و به ارگاسم رسیدن در اوایل بارداری خطرناکه؟

سلام من امروز رفتم پیش دکتر بیبی چکارو که دید گفت دیگه نیازی به آزمایش بارداری نیست صبر کن ۱۵ هم ماه بعد برو سونو تشکیل قلب من یادم رفت از دکتر بپرسم که رابطه خطر داره یا نه مشکلی هم ندارم یا اگه دخول هم نباشه به ارگاسم رسیدنم حتی خطر داره یا نه مرسی 🌺🌼

64 پاسخ 1,059 بازدید


واکسن مننژیت برای کودک هجده ماهه

سلام دکتر عزیز سوالم اینکه واکسن مننژیت لازم هست خودمون تهیه کنیم بزنیم؟درضمن پسرم یکماه دیگه هجده ماهش میشه

13 پاسخ 423 بازدید


بارداری دقلویی و سونوگرافی انومالی

سلام من امروز سونو انومالی دادم و تو سونوگرافی گفتن ک همه چی نرماله ولی عدد HC برا یکی از قل با اون‌یکی قل ی کم فاصله داره میشه ببینین نرماله یا نه

13 پاسخ 738 بازدید