Ooma
پرسش (1401/06/31):

تب سرد و شکمم هی می زنه

هفته ۳۸ هستم و دو روز دیگه می خواهم زایمان کنم. تب سرد دارم بدنم سرده و عرق می ریزنم. شکمم هم هی میزنه مثل ضربان قلب. دارد هم گرفتم

سلام عزیزم فکر کنم بهتره برید زایشگاه وضعیت تون چک بشه
سلام مامان جان
لطفا به بیمارستان مراجعه کنید تا شرایط شما از نزدیک ارزیابی گردد، این موردی نیست که من بتوانم از اینجا راهنمایی کنم چون نیازمند چک حضوری هستید 🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.