سلام پزشک عزیزم، خداقوت
من سه روزه علایم بیماری داشتم و دوبار هم سرم زدم، پسرم هم از ظهر امروز علامت دار شد. سر شب بردم کلینیک اطفال براش سرم و استامینوفن و ب کمپلکس نوشت ولی چندین جای بدنش رو سوراخ کردن و نتونستند رگ پیدا کنند، گفتند چاقه و نمیشه، واقعا اذیت شد بچه. در صورتی که دو هفته قبل که بیماری دست و پا و دهان داشت، راحت تو یک مرکز دیگه رگ گیری کردن، بخاطر شلوغی خیابونا و خطرش نمیشه اون مرکز رفت...
آوردم خونه ناچارا، غذا دادم با ولع خورد که باعث تعجبم شد، ولی ناگهان همه رو استفراغ کرد متاسفانه. دمای بدنش که رفت روی ۳۷ و بی قرار بود من پروفن دادم و بردم کلینیک،کاری هم براش نکردن. کوآموکسی کلاو دادن که خورد قبل غذا و متاسفانه استفراغ کرد، مجدد دادم ولی کامل نخورد.
الآنم شیاف گذاشتم.
در صورت بروز چه علایمی ببرم بیمارستان؟ باید ببرم تهران صارم، خودم کرجم.
ممنون میشم کمکم کنید.چون خودم به قدری سه روز اذیت شدم که تو عمرم نشده بودم از شدت درد. ناراحتم براش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



412
1401/06/31


