Ooma
پرسش (1401/06/30):

معده درد و احساس گرسنگی کردن

خانم دکتر چیکار کنم
یکسره گرسنم میشه وقتی غذا میخورم همونجا سیر میشم اما ده دقیقه بعد احساس سنگینی دارم انگار گشنمه نمیدونم چه جوری بگم
یعنی معدم نمیدونم گشنشه یا سیر
حس عجیبیه اصلا نمیتونم بیانش کنم
(فکر کنم خیلی چرند گفتم)اما واقعا عجیبه

سلام به روی قشنگتون مامان جان
اصلا چرت نگفتید جانم، در ابتدای بارداری جنین برای تشکیل و ساخت اندام های مختلف بدن خود به انرژی زیادی نیاز دارد، بنابراین متابولیسم یعنی سوخت و ساز بدن افزایش یافته و شما احساس گرسنگی خواهید کرد، بهترین راهکار این است که از حجم هر وعده غذایی کم کرده و به تعداد وعده ها اضافه کنید. یعنی چند قاشق بخورید، کمی صبر کنید و مجددا بخورید. همچنین میان وعده های سالم و مقوی بخورید تا معده خالی نماند 🌹🌹
چقدر خوبه که هستین 🙏❤️
بی نهایت ازتون ممنونم💋💋💋
عزیزم ❤️❤️ممنونم از محبتتون و الهی که همیشه شاد باشید 🌸🌸💗🌸🌸
stk: |~|11|~|103_col
خانم دکتر اگه شربت لاکسیژن بخورم بده؟؟؟
حالت رفلاکس معده و ترش کردن دارم
عزیزم فعلا در قدم اول شبی یک عدد فاموتیدین مصرف کنید ، اگر جواب نداد بگویید 🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه