سلام خانم دکتر عزیز
من نه ماه پیش سزارین شدم و چون پسرم گریه میگرد دیر میرفتم دستشویی از همون موقع بالای سزارین سمت راست بیشتر درد میکنه
دکتر داخلی رفتم تشخیص نداد و گفت آنزیم کبدی بالا هست و احتمال کبد چرب دارم و باید نمونه برداری بشه که نرفتم
آیا بخاطر مجاری اداری هست و خودش خوب میشه؟
باید چیکارکنم و چه دکتری برم ؟
پسرم هم بقلی هست بخاطر اینکه بغل کردم اینجوری شدم؟
پرسش (1401/06/30):
درد سمت راست شکم بالای خط سزارین
403
14
1401/06/30
سوال کننده
0
1401/06/30
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
درد مجاری ادراری ارتباطی با ناحیه دردناک در بدن شما ندارد. سونوگرافی از کبد انجام شده؟
درد مجاری ادراری ارتباطی با ناحیه دردناک در بدن شما ندارد. سونوگرافی از کبد انجام شده؟
0
1401/06/30
سوال کننده
بله گفتن سالم هست
0
1401/06/30
سوال کننده

ازمایش
0
1401/06/30
سوال کننده

0
1401/06/30
سوال کننده

0
1401/06/30
سوال کننده
دوباره سونو گرافی کبد برم؟
چه دکتری برم دوباره داخلی برم؟
چه دکتری برم دوباره داخلی برم؟
0
1401/06/30
پزشک اوما
جان دلم این سونوگرافی بعد آزمایش آنزیم کبدی انجام شده؟
0
1401/06/31
سوال کننده
سلام نه دکتر دو تا سونو نوشت و بعد آزمایش دادم
هیچ دارویی هم استفاده نمیکنم
آقای دکتر گفتن از کبد نمونه بگیرم باسوزن که نرفتم
هیچ دارویی هم استفاده نمیکنم
آقای دکتر گفتن از کبد نمونه بگیرم باسوزن که نرفتم
0
1401/06/31
سوال کننده
خیلی ببخشید بعد سزارین بعضی اوقات از مقعد خیلی کم مدفوع به شکل ابکی بیرون میاد به دکترم گفت هیچ دارویی نداد
فقط گفت چربی خون داری و آنزیم کبدی بالاست
باید چیکارکنم؟
چه دکتری برم؟
فقط گفت چربی خون داری و آنزیم کبدی بالاست
باید چیکارکنم؟
چه دکتری برم؟
0
1401/06/31
پزشک اوما
عزیزم بله سطح آنزیم های کبدی بالا است، و مجموعا باید علت این شرایط مشخص گردد ، حتما به متخصص داخلی مراجعه کنید این مساله باید پیگیری گردد🌹🌹
1
1401/06/31
سوال کننده
ممنون
0
1401/06/31
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم🌹🌹
0
1401/06/31
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




