سلام
من دو ماهه اقدام کردم .طبق اوما ۲۹ باید پریود میشدم عقب انداختم ولی دیروز لکه قهوه ای رنگ دیدم امکان داره لکه لانه گزینی باشه ؟
سینه هام حساس شده سرگیجه هم داشتم ولی تستم منفی بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



2534
1399/05/01







