سلام و وقت بخیر ،ایام به کام
من طبق سونو آخری که هفته پیش دادم الان ۳۶هفته و ۴روزمه ،میخواستم بدونم تاریخ زایمان بر حسب سزارین انتخابی چندم مهر میشه؟دکترم حساب کردن گفتن سن سونو از معاینه ای که خودم انجام میدم کمتره ،بر حسب کل سونوهای بارداری به من گفتن ۱۸مهر،اما من احساس میکنم خیلی دیر میشه،لطفا زمان زایمان منو محاسبه کنید،با تشکر
پرسش (1401/06/31):
محاسبه تاریخ زایمان بر حسب سزارین انتخابی
507
45
1401/06/31
سوال کننده
1
1401/06/31
الهه♡
بر اساس ان تی باید سز کنی گلم یا آخرین پریودت
0
1401/06/31
سوال کننده

غربالگری اول
0
1401/06/31
سوال کننده

0
1401/06/31
سوال کننده

0
1401/06/31
سوال کننده

0
1401/06/31
سوال کننده

0
1401/06/31
سوال کننده

0
1401/06/31
سوال کننده

0
1401/06/31
سوال کننده
اینا غربالگری ها و سونو های مهمی که انجام دادم
1
1401/06/31
الهه♡
اینو تو چه تاریخی انجام دادید؟
0
1401/06/31
سوال کننده
۲۰فروردین
1
1401/06/31
الهه♡
شما طبق سونو ان تی ۱۶ مهر میشی ۳۸ هفته که زمانی خوبیه برای سزارین حتی میتونید دیرتر زایمان کنید مثلا هفته بعدش
3
1401/06/31
الهه♡
۱۸ مهر که دکترتون گفته دقیقا میشی ۳۸ هفته و ۲ روز که عالیه برای زایمان
0
1401/06/31
سوال کننده
ممنون عزیزم پس دکتر درست گفتن
1
1401/06/31
سوال کننده
لطف کردی
1
1401/06/31
الهه♡
بله گلم معمولا سزارین رو بر اساس غربالگری اول انجام میدن دکترتون درست گفتن
1
1401/06/31
الهه♡
خواهش میکنم عزیزم
0
1401/06/31
سوال کننده
♥️🌹🙏
0
1401/06/31
Asra ∞
سلام
0
1401/06/31
Asra ∞
منم تاریخ زایمانم 18مهرهست ولی طبیعی
0
1401/06/31
خانم گل .
عزیزم زمان زایمان سزارین بر اساس تاریخ پریودی یا ان تی در نظر گرفته میشه
ربطی ب سونوهایی ک اخیرا انجام دادی نداره
ربطی ب سونوهایی ک اخیرا انجام دادی نداره
0
1401/06/31
خانم گل .
من طبق تاریخ پریودی سزارین شدم
0
1401/06/31
سارا کیانی
بهترین زمان سزارین کی هست؟میشه تا ۴۰ هفته به تعویق بیفته؟
1
1401/06/31
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر و شاد باشید 💗
شما برحسب سونوگرافی ان تی در تاریخ 18 مهر در ابتدای هفته 39 هستید که بهترین زمان برای انجام سزارین است🌹
وقتتون بخیر و شاد باشید 💗
شما برحسب سونوگرافی ان تی در تاریخ 18 مهر در ابتدای هفته 39 هستید که بهترین زمان برای انجام سزارین است🌹
1
1401/07/01
سوال کننده
سلام ممنونم بزرگوار
0
1401/07/01
سوال کننده
خانم دکتر الان توو آینه دیدم لثه آخرم فک پایین گوشت اضافی آورده سفید شده ،چه راه حلی پیشنهاد میدین؟درد هم ندارم
1
1401/07/01
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 💗💗
طبق قوانین لطفا برای رعایت حقوق دوستان سوالات جدید را در تاپیک جدید بپرسید تا من شرمنده شما نشوم🌹🌹
طبق قوانین لطفا برای رعایت حقوق دوستان سوالات جدید را در تاپیک جدید بپرسید تا من شرمنده شما نشوم🌹🌹
1
1401/07/01
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
0
1401/07/01
سوال کننده
پرسیدم خانم دکتر،اما هنوز شما ندیدین
0
1401/07/01
سوال کننده

1
1401/07/01
پزشک اوما
جان دلم اگر در بازه زمانی مشخص شده باشد به ترتیب پاسخ داده خواهد شد🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




