با سلام
من حدود دوسال هست که اقدام به بارداری کردم
دوبار iui انجام دادم که منفی شدن
یکبار IVF انجام دادم متاسفانه منفی شد
آزمایشات پرولاگتین خودم و آزمایش اسپرم همسرم رو انجام دادیم که خداروشکر مشکلی نداریم
سوالم این هست که من اصلا ترشح تخمک گذاری ندارم آیا این به این معنی هست که من تخمک ندارم؟
تنها زمانی که ترشح داشتم زمانی بود که داروی سینال اف و منوتروپین استفاده کردم برای ivf
پرسش (1401/06/31):
چرا ترشح تخمک گذاری ندارم؟
988
15
1401/06/31
سوال کننده
0
1401/06/31
پزشک اوما
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
با سونوگرافی تخمک گذاری بدون دارو به اثبات رسیده است؟
با سونوگرافی تخمک گذاری بدون دارو به اثبات رسیده است؟
0
1401/06/31
سوال کننده
اوایل اقدام به بارداری بدون دارو روز دوازده سیکل که سونو میدادم دوطرفه تخمدان هام همیشه فولیکول 14و 16 داشتم
ولی بعد شش ماه که باردار نشدم
دارو استفاده میکردم فقط یک فولیکول سمت راست تخمدان داشتم که به اندازه 21 بود معمولا
ذخیره تخمدانم 2,18 هست البته قبل iui و IVF
سنم هم الان34 هستم
الان چیزی که ذهنم رو مشغول کرده این هست که چرا ترشح ندارم
آیا نداشتن ترشح به این معنی هست که تخمک گذاری اتفاق نمی افته؟
فقط سه چهار روز قبل موعد پریودیم ترشح خیلی خیلی ناچیز سفید دارم که غلیظ نیست
ولی بعد شش ماه که باردار نشدم
دارو استفاده میکردم فقط یک فولیکول سمت راست تخمدان داشتم که به اندازه 21 بود معمولا
ذخیره تخمدانم 2,18 هست البته قبل iui و IVF
سنم هم الان34 هستم
الان چیزی که ذهنم رو مشغول کرده این هست که چرا ترشح ندارم
آیا نداشتن ترشح به این معنی هست که تخمک گذاری اتفاق نمی افته؟
فقط سه چهار روز قبل موعد پریودیم ترشح خیلی خیلی ناچیز سفید دارم که غلیظ نیست
0
1401/06/31
سوال کننده
خانم دکتر خیلی نگرانم
لطفا راهنماییم کنید
چه روشی استفاده کنم که به نتیجه برسم
الان هم یکسالی هست که تحت درمان کلینیک ناباروری رویان اراک هستم
لطفا راهنماییم کنید
چه روشی استفاده کنم که به نتیجه برسم
الان هم یکسالی هست که تحت درمان کلینیک ناباروری رویان اراک هستم
0
1401/06/31
پزشک اوما
عزیزم نداشتن ترشح، به معنای این نیست که تخمک گذاری ندارید و داشتن ترشح هم تائیدکننده قطعی وقوع تخمک گذاری نیست. بهترین راهکار این است که سونوگرافی برای تایید تخمکگذاری انجام دهید.
عکس رنگی از رحم انجام شده؟ چرا ivf انجام شده؟
عکس رنگی از رحم انجام شده؟ چرا ivf انجام شده؟
0
1401/06/31
سوال کننده
عکس رنگی بله انجام دادم
برای ivf هم بعد دوبار iui منفی دکترم گفتن که IVF انجام بدم
دکترم گفت ذخیره تخمدانم پایین هست IVF باید انجام بدم
که متاسفانه نتیجه نگرفتم
برای ivf هم بعد دوبار iui منفی دکترم گفتن که IVF انجام بدم
دکترم گفت ذخیره تخمدانم پایین هست IVF باید انجام بدم
که متاسفانه نتیجه نگرفتم
0
1401/06/31
سوال کننده
عکس رنگی هم مشکلی نداشت
0
1401/06/31
پزشک اوما
همسرتان مشکلی نداشت؟
0
1401/06/31
سوال کننده
نخیر
همسرهم آزمایش اسپرم دادن که متخصص اورولوژی گفتن مشکلی ندارن خداروشکر
همسرهم آزمایش اسپرم دادن که متخصص اورولوژی گفتن مشکلی ندارن خداروشکر
0
1401/06/31
سوال کننده

0
1401/06/31
سوال کننده

0
1401/07/01
پزشک اوما
عزیزم ذخیره تخمدان خیلی هم کم نیستزول سیکل ها چند روزه است ؟
0
1401/07/01
سوال کننده
31 روزه
منظم هست
منظم هست
0
1401/07/01
پزشک اوما
جان دل روز 16 سیکل سونوگرافی برای ارزیابی وضعیت تخمک گذاری انجام دهید 🌹🌹
0
1401/07/01
سوال کننده
چشم حتما
ممنون از راهنماییتون
انجام دادم سونوگرافی رو برای شما ارسال کنم؟
ممنون از راهنماییتون
انجام دادم سونوگرافی رو برای شما ارسال کنم؟
0
1401/07/01
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم 💗💗بله ارسال کنید تا ببینم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




