ترشح غلیظ سفید ماستی
دکتر جان سلام تقریبا ۵۰ روزه ک سقط کردم الان سه روزی میشه ک این ترشحاتو دارم سفید غلیظ بدون بو هستن سوزش و خارش هم ندارم ایا نشانه عفونته؟
تزریق لنفوسیت به داخل رحم
سلام خدمت پزشک محترم اوما خانم دکتربه من گفتن ۴۸ساعت قبل انتقال بایدتزریق لنفوسیت انجام بدم به داخل رحمم حالاسوالم اینه این روش همون پی ارپی هست؟؟؟؟؟وایا دردهم داره؟؟؟؟وروش انجامش چگونه است؟؟؟؟ودرصدبالابردن موفقیتش چقدره؟؟؟ ممنونم
خانمهای عزیزکی این روش روانجام داده؟؟؟؟
خارج شدن آب از رحم
من گاهی احساس میکنم ازم آب خارج میشه آیا کیسه آبم سوراخه و اینکه تست آمینیوشور ضرر نداره و چه شکلی میگیرن و جوابش چقدره آماده میشه
بریچ بودن جنین در هفته ۱۳
سلام خسته نباشید خانم دکتر امروز رفتم سونو ان تی جنین بریچ بود آیا خطرناکه؟
کسی بارداری پوچ داشته؟
سلام من حالت تهوع شدید داشتم که دیشب رفتم دکتر برام سونو نوشت.رفتم سونو گفتن جنین تشکیل نشده،طبق گفته خودم و اوما باید پنج الی شیش هفته میبودم که گفتن هشت هفته است و ساک خالیه و پوچه خونریزی و دردهای غیرقابل تحمل هم ندارم فقط حالت تهوع داشتم خیلی ناامید شدم ینی ممکنه بعدا تشکیل شه؟یا امیدوارنباشم😔
تیروئید در دوران بارداری
سلام خانم دکتر عزیز تیروییدبارداری داشتم ۳/۶بود دکتر داخلی برام لووتیروکسین تجویز کرد روزی نصف قرص خوردم بمدت دوماه آزمایش جدید دادم تیروییدم شده ۲/۷ دکتر داخلی گفته نرمال شده الان، یادم رفت ازدکتربپرسم ک قرص رو ادامه بدم یا نه ؟ میخاستم نظرشمارو بدونم، آیا مصرف روزی نصف قرص رو ادامه بدم یا قطع کنم؟
چرک کردن جای واکسن
سلام
جای واکسن ب ث ژ رو دست نوزاد ۲ ماهه من چرک کرده چیکار باید بکنم؟
رنگ مو در شیردهی
سلام وقت بخیر.
آیا بعد از زایمان و در دوره ی شیردهی می تونیم از رنگ مو و مواد شیمیایی برای احیا مو استفاده کنیم؟
یا لیزر مو؟ یا باید صبر کنیم تا شیردهی تموم شه؟
و یه سوال هم اینکه اگه تا شش ماهگی شیر خودمو بدم و بعد از اون شیر خشک و غذای کمکی، برای بچه کفایت می کنه یا ضرر داره؟
سونو گرافی قلب بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر من امروز رفتم سونو نوشته کیست ۴۹ میلی متر خطرناکه؟ باید چیکار کنم دارو مصرف کنم؟ ضربان قلب جنین پایین نیست؟
سلام دکترجان بیزحمت میشه آزمایشموتفسیرکنید؟
سلام خانم دکتراین آزمایش رو دو روز پیش انجام دادم،یکم نگران پلاکت شدم مشکلی نداره؟
وجود لکه شبیه به خون در پوشک نوزاد 🔴🔴🔴🔴
سلام خسته نباشید
من تا دیروز لبنیات مصرف نکردم بجز اوایل ک چندبار دوغ و ماست خوردم دیگ نخوردم
دیروز برا اولین بار شیر خوردم
از دیروز سه بار دخترم پیپی کرد. هر دفعه چک کردم خون و ترشحات خونی توی پوشکش نبود
دیشب خواب بود و ادرار کرده بود و اندازه ی نخود پیپی ک من چون خواب بود نشستمش پوشکشو عوض کردم صبح اومدم پوشکشو عوض کنم اینو دیدم
بافتش یجوربه شبیه خون نیس و خود پوشکو باز کردم قسمت جاذبش هم خون نبود توش
این چیه؟ خونه؟
راهی هست مثل آزمایش بفهمم آیا حساسیت داره یا نه
خفگی موقع شیر خوردن
سلام خسته نباشید وقتتون بخیر ببخشید پسر من ۲۰ روزشه موقع شیر خوردن خیلی زود خفه میشه و بدنش کبود میشه باید چیکار کنم این اتفاق نیوفته
عکس آلت تناسلی پسرم
سلام وقتتون ب خیر خانم دکتر عزیز میشه لطفا نگاه آلت تناسلی پسرم کنید دوماهه که ختنه کردم کدام همینجوریه میره داخل
مامای همراه مشهد
سلام اومایی های عزیز لطفا کسی ماما همراه خوب سراغ داره مشهد ک بیمارستان جوادالائمه بیاد معرفی کنه ممنون
دندان درد وحشتناک در بارداری هفته هفتم
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من شش هفته و سه روز هستم دندونم توش خالی شده به شدت درد میکنه طوری که میزنه به سرم هیچیم نمیتونم بخورم دلم ضعف میره ولی یه لقمه نمیتونم بخورم 😭🥺
استامینوفن ساده هم خوردم فقط دو سه ساعت خوبش کرد باز دوباره شروع شد اب نمک و مسواکم انگار بدترش میکنه به نظر شما چیکار کنم؟ میتونم الان درستش کنم؟😔😔😭
برای تقویت تخمک و اسپرم چیکار کنیم
سلام دکتر عزیز اوما وقت بخیر بنده ۲بار سقط داشتم اولی در هفته ۵ که فقط ساک بارداری بود و دومی هفته پیش که ۷ هفته بدون ضربان بود میخواستم بدونم ممکنه از ضعیف بودن تخمک یا اسپرم باشه؟ چه کارهایی پیشنهاد میدین یا چه خوراکی و قرصی معرفی میکنین؟
گلو درد و حالت تهوع
سلام به پزشک مهربون دوستای اومایی
دیشب گلو درد داشتم نمیتونستم اب دهنمو قورت بدم
از یه طرفم احساس میکنم تب دارم و گوشمم درد میکنه هرچی هم که میخورم حالت تهوع میگیرم بنظر شما اینا علائم چیه
دیروز رفتم حموم اومدم زیر باد کولر خیلی سرد بود از اون موقع اس این علائم رو دارم
تفسیرجواب آزمایش کم خونی برای ازدواج
سلام خانم دکترودوستای گلم این آزمایش برای دوستمه متاسفانه آزمایش قبل عقدشون خوب درنیومد ودکترآزمایشگاه این آزمایشو فقط برای خودش نوشت
درد کمر و درد استخوان واژن و مقعد
خیلی درد دارم هرشب شیاف استفاده میکنم جفت سراهی هست استراحتم خیلی زیاده وقتی میشینم دیگه نمیتونم بلند بشم 11روز دیگه وقت سونو انومالی هست عفونت و لکه بینی ندارم حتی درد استخوان واژن میزنه ب استخوان مقعد موندم چیکارکنم
دل پیچه و اسهال در بارداری
سلام خانم دکتر.وقت بخیر حدودا ۴ روزه که دچار دل پیچه،اسهال و یکی دوبار هم استفراغ شدم.کافیه یه لیوان آب هم بخورم دل پیچه شروع میشه.
دلیلش چی میتونه باشه و چیکار کنم؟




