سلام دکتر جان وقت بخیر .پسرمن چندروزی هست شیر نمی خورد تقریبا ۱۷روز اول فکرکردم شاید از رفلاکس باشه اما اب میخوره غذای کمکی هم میخوره اما شیشه شیر رو دهانش میزارم یه مک میزن قیافش رو یه طوری میکنه انگار بدش میاد دیگه نمیخوره .شیر نان ۱هم میخوره .میتونم چیزی قاطی شیرکنم طعمش بهتر بشه؟ یا باید شیر دیگه ای امتحان کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



468
1401/06/31





