سلام
فردا میرم تست آمنیو سنتز بدم اما خیلی نگرانم و استرس دارم
لطفا اگه کسی تجربه این تست رو داره بیاد و از تجریش بگه
پرسش (1401/05/21):
تست آمنیو سنتز در هفته 17
626
50
1401/05/21
سوال کننده
0
1401/05/21
زنبق امیر
سلام برای چی باید آمینو سنتز بدی؟
0
1401/05/21
زنبق امیر
زن داداش من داد گفت شکم رو بیحس میکنن یه آمپول میفرستن داخل درد نداره نمونه میگیرن
میگفت الکی بعضیا جیغ میزدن
میگفت الکی بعضیا جیغ میزدن
2
1401/05/21
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
بعد آمنیو تا میتونی استراحت کن
هروچقد بیشتر استراحت کنی به نفع خودت و فندقه
هروچقد بیشتر استراحت کنی به نفع خودت و فندقه
2
1401/05/21
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
چون کیسه آبو با یه سوزن نازک سوراخ میکنن اگه استراحتت خوب نباشه ممکنه نشتی پیدا کنه
2
1401/05/21
راحیل zzzzz
سلام
اصلا درد نداره چون شکم کلا چربی هس
من انجام دادم قبلا فقط بعدش باید خیلی رعایت کنی
اصلا درد نداره چون شکم کلا چربی هس
من انجام دادم قبلا فقط بعدش باید خیلی رعایت کنی
2
1401/05/21
راحیل zzzzz
آره منم نشتی پیدا کردم چند روز بیمارستان بستری شدم آنتی بیوتیک گرفتم خوب شد
1
1401/05/21
زیبا مرادی
سلام منم انجام دادم دردش زیاد نیس قابل تحمل ولی بعدش انگار میخوا پریود بشی باید رعایت کنی من ک رعایت نکردم خدا رو شکر مشکلی پیش نیومد
0
1401/05/21
سوال کننده
غربال اولم ریسک سندرم داون نشون داده
1
1401/05/21
Faezeh salehi
من انجام دادم دردش در حده امپول زدن معمولی هست بعدشم چند ساعت استراحت کن بعدش استراحت نسبی داشته باشه
0
1401/05/21
زنبق امیر
سلفری ندادی؟غربالگری دوم چی
0
1401/05/21
زنبق امیر
غربال اول ریسکت چند بود
0
1401/05/21
سوال کننده
نه هیچکدوم ندادم
سلفری دادم آزمایشگاه گفتن باید تکرار شه
دکترم گفت دیگه واسه سلفری دیره
سلفری دادم آزمایشگاه گفتن باید تکرار شه
دکترم گفت دیگه واسه سلفری دیره
0
1401/05/21
سوال کننده
1:175
1
1401/05/21
مامان نیلا 🌻🌻
عزیزم نگران نباش منم انجام دادم خدارو شکر مشکلی پیش نیومد درد خاصی رو هم احساس نمیکنی مراقبت بعدش مهمه حتما بعدش تا چند روز استراحت داشته باش مایعات زیاد بخور اصلا خم نشو
0
1401/05/22
زنبق امیر
هزینه آمینو سنتز چنده؟
0
1401/05/22
سوال کننده
نمیدونم
فکر میکنم بین سه تا چهار تومان باشه
فکر میکنم بین سه تا چهار تومان باشه
1
1401/05/22
راحیل zzzzz
عزیزم نترس اصلا درد نداره ان شاالله که همه چیز خوب پیش میره فندوقت سالمه
0
1401/05/22
راحیل zzzzz
من وقتی رو تخت دراز کشیدم دکتر داشت باهام حرف میزد دست گذاشت رو شکمم یهو دیدم گفت تموم شد میتونی بلندشی اونجا بود که استرس گرفتم یکم بلند شدن از رو تخت برام سخت شد
0
1401/05/22
زنبق امیر
سلام رفتین برای آمینو سنتز چطور بود
0
1401/05/22
سوال کننده
رفتم
دکتر گفت جفتت قدامیه و سوزن باید از جفت رد شه
واسه همین ترسیدم آزمایش ندادم😢
دکتر گفت جفتت قدامیه و سوزن باید از جفت رد شه
واسه همین ترسیدم آزمایش ندادم😢
0
1401/05/23
زنبق امیر
واای چه بد خب دوباره برو سلفری من امروز رفتم سلفری
0
1401/05/24
سوال کننده
آره
منم امروز رفتم سلفری
منم امروز رفتم سلفری
0
1401/05/24
سوال کننده
انشاالله جواب هر دومون نرمال باشه🙏
1
1401/05/24
زنبق امیر
انشالله به امید خدا سالمن
1
1401/06/26
آوا جون ...
عزیزم به نظر من برو بده هیچی نمیشه ایشالا خیال خودتو راحت کن
به من گفتن باید بدی من ندادم اما تا اخرش همش کابوس اینکه بچم دنیا اومده و دور از جونش سندوم داره رو داشتم حتی تابه هوش اومدم اولین سوالم از دکتر این بود که سندروم داره آیاااا؟؟؟برو و خیال خودتو راحت کن
در ضمن من دوقلو داشتم و قل دومم سندروم داشت سقطش کردن اما این تو سونو نرمال بود گفتن باز برو آمینو چون یه قلت مشکل داشت ولی من نرفتم و هر روز واسم زهر بود
به من گفتن باید بدی من ندادم اما تا اخرش همش کابوس اینکه بچم دنیا اومده و دور از جونش سندوم داره رو داشتم حتی تابه هوش اومدم اولین سوالم از دکتر این بود که سندروم داره آیاااا؟؟؟برو و خیال خودتو راحت کن
در ضمن من دوقلو داشتم و قل دومم سندروم داشت سقطش کردن اما این تو سونو نرمال بود گفتن باز برو آمینو چون یه قلت مشکل داشت ولی من نرفتم و هر روز واسم زهر بود
0
1401/06/26
زنبق امیر
جواب سلفریتون اومد؟
2
1401/06/26
سوال کننده
سلام عزیزم
سلفری دادم
بعد از کلی استرس جوابش اومد
خدا رو شکر نرمال بود
انشاالله نی نی همه مامانا سالم و سلامت به دنیا بیاد💓💓
سلفری دادم
بعد از کلی استرس جوابش اومد
خدا رو شکر نرمال بود
انشاالله نی نی همه مامانا سالم و سلامت به دنیا بیاد💓💓
1
1401/06/27
زنبق امیر
خداروشکر جواب منم اومد خوب بود خداروشکر
0
1401/07/01
سوال کننده
stk: |~|11|~|103_col
0
1401/07/01
زنبق امیر
این نی نی چیه
0
1401/07/01
سوال کننده
دختر☺️
1
1401/07/02
زنبق امیر
بسلامتی زنده باشن دوتا دختر
منم دو تاوپسر شدن😍
منم دو تاوپسر شدن😍
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




