جوووواب ازمایش اسپرم لطفا راهنمایی کنین
سلام ممنون میشم. جواب رو بگین
ویتامین آ د برای نوزاد
سلام دکترجان امروزفراموش کردم قطرشوبدم میشه الان بدم ؟
ازدکترش پرسیدم گفت ساعت خاصی نداره .
عفونت واژن در بارداری ماه آخر
سلام وقتتون بخیر من ماه آخر بارداریم هست خیلی هواسم بود عفونت نگیریم درد زیر شکم دارم و واژنم بیرون سوزش داره نمیخوام قرص چیزی مصرف کنم یه راه حل میدین میترسمم خطرناک باشه دکترم ۳ شنبه هست برم پیشش تا اون موقع میترسم خطر داشته باشه
تفسیر جواب آزمایش چطوره؟
سلام عزیزم خسته نباشید ...
میشه ازمایش خواهرشوهرمو تفسیر کنید
انتقال جنین بلاست علائم بارداری
من دیروزای وی اف انجام دادم.وجنینهایی ک انتقال دادم بلاست بوده وبی ازدیروزهیچ علائمی ازبارداری رو ندارم
درد پریودی در هفته 33
سلام به پزشک اوما و خانومای اومایی. از ظهری درد پریودی یکسره دارم و حالت تهوع. بنظرتون درد زایمانه؟هفته قبل امپول پرولتون و تشکیل ریه و ضدانقباض زدم. ظهری هیوسین خوردم ولی دردم اروم نشده هنوز. میشه بچه رو باز نگه داشت که دیرتر بیاد؟ نمیدونم الان برم دکتر یا ببینم دردم چطور میشه؟
طبق انتی 32 هفته و 4 روزم. طبق پریود 32هفته و 1 روز
تفسیر سونوگرافی روز 16پریودی بعد از امپول اچ سی جی
سلام وقتتون بخیر وخوشی ☺️✋
خانم دکتر من این سونو رو امروز که 17سیکلم میشه انجام دادم
روز 15 سیکلم دوتا امپول اچ سی زدم پنج شنبه ساعت 10صبح که 10ساعت بعدش علایم تخمک گذاری داشتم
سوالم اینه میشه بعداز 10 ساعت از امپول تخمک گذاری انجام بشه؟
یا نه تخمک گذاری انجام نشده چون من هنوز یه فولیکول 19هم دارم اینم سونوگرافی که امروز دادم 👇
در ضمن روز 14 که دکتر تو مطب سونو کرد گفت فولی 25،27،28داری
با تشکر 🌹
درد زیر شکم و پهلو راست اورژانسی
سلام به خانم دکتر عزیز ودوستان.
من ۳روزه زیر دلم و پهلوهام و کمرم به شدت درد میکنه دکتر برام سونو نوشت سونو دادم دکترم شنبه هست میشه برام تفسیرش کنسد
بهترین مارک مینی واش چیه؟؟؟
مامانایی ک مینی واش دارین و داشتیم مارک مینی واش هاتون چی بوده و آیا راضی بودین یانه؟؟؟؟
دونه و قرمزی بدن
سلام دکتر اوما عزیز
پسرم دوروزه پشت کمر و روی شکمش دونه های قرمز پراکنده داره .
ممکنه از گرما باشه؟؟
یا ممکنه ،خربزه یکم خورده از اون باشه چون طبعش گرمه بهش نساخته؟!
یا نیش چیزی هست؟
لطفا نگاه کنید تا جایی ک میشد سعی کردم مشخص شه تو عکس
چیی بزنم بهشون؟؟
تفسیر آزمایش غربالگری دوم
سلام دکتر اوما روز بخیر ممنون میشم غربالگری دوم من رو تفسیر کنید اون تیتر بتا ک بالاس خطرناکه آیا؟دوستان ک میدونید راهنمایی کنید ممنون
وضعیت جنین عرضی خطرناکه؟
سلام خانم دکتر
من هفته ۳۰ هستم
از دیروز احساس میکنم جنین به حالت عرضی قرار گرفته
چون کاملا تو پهلوهام تکون میخوره و بعضی وقتا سفت میشه و خیلی اذیت میشم.شنبه آینده نوبت سونو دارمو و سه روز قبل ویزیت شدم پیش دکترم
این وضعیت خطرناکه؟؟؟
نیازه زودتر برم سونو انجام بدم؟چون سمت راست شکمم هم خیلی سفت میشه
حالت خوابیدنم باید چجوری باشه؟
به پهلو مشکل داره؟چون الان حتی میترسم به پهلوی راست بخوابم، انگار کاملا روی جنین میخوابم
درمان کرونا در دوران شیردهی
سلام من ۲ماهه که زایمان کردم شیر خودمم میدم الان دوروزه سردرد و بدن درد و تعریق دارم میشه لطفا راهنماییم کنید
تفسیر آزمایش خون سه ماهه دوم
سلام و وقت بخیر
خانم دکتر لطفا آزمایشم رو ببینید ممنون
ادرار نکردن نوزاد ۶ ماهه
سلام دکتر جان خوبین
من دخترم الان ۵ روزی میشه ک سرماخورده داروهای پلارژین و آزیترو۱۰۰ و پارامید(روزای اول) و یک اسپری بینی استفاده میکنه.
ولی الان چند روزه حس میکنم ادرار نمیکنه فقط پی پی میکنه مای بی بی هاش خشکن. البته دکتر واسش آزمایش خون و ادرار نوشته بود انجام دادیم فقط ادرار رو نتونستیم چون خیلی سخت بود. چکنم؟
ضعف و غذا نخوردن در هفته ۱۹
سلام وقت بخیر
من هفته ۱۹ بارداری هستم
نمیتونم غذا بخورم میلم به هیچ نوع غذایی نیست ،میوه هم فقط گلابی بقیه میوه ها دهانم تلخ میشه.
باید چکار کنم؟ضعف شدید دارم اما هیچ چیز نمیتونم بخورم تا کی این حالت ادامه داره؟واقعا خسته شدم
قرص های کلسیم و ویتامین دی هم چون معدم خالی هست نمیتونم بخورم
دونه های قرمز پشت دخترم و خارش شدیدش
سلام از دیشب دخترم مدام پشت اش خارش داره دونه های قرمز زده علت اش چیه ؟
دکتر زنان و زایمان عالی اصفهان
عزیزان دکترم شهر دیگه بود راضی نیستم میخوام عوض کنم یه دکتر عالی که اصفهان باشه سنو هم داشته باشه و اخلاقش هم خوب باشه استرس نده معرفی کنین
جواب ازمایش بعد از حاملگی
سلام وقت بخیر دکتر جان من ازمایش دادم .بهتون گفتم ک بعد از زایمانم ورم پا دارم و کفشم سایزم نمیشه و ورم دست دارم این جواب ازمایشه
قطع متفورمین در بارداری
سلام خدمت همگی
دکتر به من گفت تا ۳ ماهگی متفورمین بخورم و بعد دیگه قطعش کنم
میخواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد؟
کسایی که متفورمین خوردن در اوایل بارداری بگن تدریجی قطع کردن یا یهویی؟
ممنون از همه




