تب نیست ۳۶.۸که الکی استا نده خواهر
اخه رو تب سنج زده ۳۶ تا ۳۶.۷ اوکیه
اگه بالای ۳۷.۵ باشه میشه گفت تب
و اگه تب داشت هر ۴ ساعت میتونی به اندازه نصف وزنش شربت استامینوفن بدی
ولی حتما دنبال علت تبش باش ی معاینه بشه که عامل عفونت کجاس و درمان بشه
قطره دوبرابر.شربت نصف وزنه
نمیدونم
چک کردم لثه هاش اوکیه
سلام به روی قشنگتون مامان جان
درجه حرارتی که میگویید تب محسوب نمیشود، مایعات و غذاهای آبکی بدهید، اگر درجه حرارت بدن بالاتر رفت و واقعا تب کرد، پاشویه کنید و با فواصل 4 تا 6 ساعته استامینوفن بدهید، الان مورد نگران کننده ای وجود ندارد 🌹
ممنونم دکتر جان
فقط غذا الان نمیخوره، بهش شیر بدم؟
خواهش میکنم مامان گل ، بله شیردهی منظم انجام گردد زیرا کم آبی بدن تب را تشديد میکند 🌹🌹🌹
دمای بدن بالای 37 و. 3 برای نوزاد تب حساب میشه 36 که تب نیست