Ooma

تفسیر سونوی آنومالی اسکن

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
لطفا ببینید سونو خوب هست؟
و اینکه با وجود استراحت و مصرف پروژسترون و دوفاستون هماتوم جذب نشده
گفتن نگران کننده نیست،غیر از استراحت و منع رابطه و ...
کار دیگه ای میتونم برای جذبش انجام بدم؟
بنظرتون ممکنه با بالا رفتن سن بارداری جذب بشه؟

12 پاسخ 483 بازدید


خانم دکتر آیا نوزادم دندان درآورده با عکس

با سلام خانم دکتر دخترم ۵ روز دیگه میشه ۳ ماه ، الان دو سه روزه متوجه شدم بغل لثش قسمت پایین سفید شده، و دست زدم ی دونش یکم تیزه آیا دندونه، چرا انقدر زود و اینکه اگه دندونه مگه نباید وسط فک پایینی در بیاد برای دخترم بغلش هست

43 پاسخ 834 بازدید


تست بارداری بتا زیر ۵

سلام خانما عصری ازمایش تست بارداری دارم بتام ۰.۳ نشون داد ولی تست بی بی چکم مثبت شده بنظرتون باردارم یا نه؟ اخه ۸ روزه پریودم عقب افتاده و فقط کمر دردم نظرتون چیه؟؟؟؟

25 پاسخ 1,021 بازدید


صدا درآوردن نوزاد و کم شدن آن

وقت بخیر
من پسرم ۵ ماه و نیمش هست..از حدود ۳ ماهگی کامل صدا از خودش درمیاورد و آقول پاقول میکرد مدام..حتی چند وقت پیش ماماما میگفت..ولی الان چندروزه خیلی ساکت شده و فقط وسط بازی کردن میخنده ..این قضیه طبیعیه؟

16 پاسخ 587 بازدید


درد زیر شکم سمت راست

سلام و عرض ادب 🌸 من هفته ۲۲ هستم امروز از غروب سمت راست زیرشکمم درد میکنه .میخواستم بدونم طبیعیه ؟ یانه . دیروزهم مطب دکتر بودم برای چکاب و سونو مشکلی نبود .ولی امروز کمی درد دارم . ممنون میشم اگرکسی اطلاعات داره راهنمایی کنه

15 پاسخ 424 بازدید


آزمایش هفته ۱۸ قبل سونو انجام بدم یا بعدش

سلام برا آزمایش غربالگری دوم باید قبلش آزمایش بدیم یا بعدش لطف کنید راهنمایی کنید

21 پاسخ 381 بازدید


مصرف چرک خشک کن آزیترومایسین

سلام دکتر من دیروز مراجعه ب دکتر کردم بخاطر عفونت دهنمم
بهم چرک خشک کن آزیترومایسین داد
از موقعی مصرف کردم اسهال و سوزش مقعد دارم
یهو دلم درد میگیره
آیا ادامه بدم؟؟؟؟
ی موقع پسرمو اسهال نمیکنه چون شیر خودمو میدم
یا چ چرک خشک کنی بجاش بخرم دقیقا دوساعت دیگه ب وقت مصرف دوباره قرصمه

11 پاسخ 490 بازدید


مقدار اهن لیپوزوفر قرمز برای بچه ۸ ماهه😶😶😶😶😶

سلام خیلی سوالم تکراریِ اما من تاحالا دو قطره چکون اهن ب پسرم میدادم بعد از دکترش پرسیدم گفت باید یکی میدادی واقعا موندم چیکار کنم

19 پاسخ 491 بازدید


نتیجه آزمایش خون ان تی و ادرار

با سلام خدمت پزشک اوما لطفا نتیجه آزمایش خون بنده و ادرار رو تفسیر کنید
ممنونم

7 پاسخ 461 بازدید


انجام سونوگرافی قبل از عمل سزارین

سلام مامای عزیز و دوستان گرامی...
من ان شالله دو هفته دیگه نوبت سزارین دارم،میخواستم بپرسم آیا بنظرتون لازم هست تو این دوهفته برم سونوگرافی? البته دکتر برام سونوگرافی ننوشت...آخرین سونو رو 30هفته انجام دادم..ولی دیدم خیلیا برای تعیین وزن بچه تو این هفته های آخر رفتند

12 پاسخ 790 بازدید


استفاده از کرم واژینال مترونیدازول در دوران شیردهی

سلام استفاده از کرم واژینال مترونیدازول در شیردهی مجاز است؟؟

13 پاسخ 447 بازدید


فوری جوش سینه

سلام خانم دکتر خسته نباشید خواهرم بچه دوم ۱۵ ماه داره و تقریبا یه سال میشه که زیر سینش یه جوش چرکی در اومد که بعد مدتی مشخص‌شد که جاش مونده در حد یه نخود برامدگی داره راهکارش یا چیزی که بتونه از بین ببره لطفا معرفی کنید ممنون ازپاسخ گوییتون

18 پاسخ 757 بازدید


درد بالای شکم هفته ۳۷

سلام خانم دکتر وخانما
از صب بالای شکمم درد میکنه زیر قفسه سینم اول فک کردم معدمه ولی شکممه
همش باید دراز بکشم بشینم دردش بیشتره
حرکات جنین خوبه
بنظرتون از چیه؟خطرناکه؟

10 پاسخ 799 بازدید


سلام خدمت پزشک عزیزتفسیر آزمایش لطفا

لطف کنید آزمایشو تفسیرکنید برام

10 پاسخ 382 بازدید


غذای مجاز نوزاد ٨ ماه و۴ روز

سلام دکتر جان خسته نباشیددخترم ٨ ماه ۴ روز شده ازکی میتونم بهش تخم مرغ وبستنی بدم وازچه ماهی مجازکه به غذاهاش رب اضافه کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

14 پاسخ 328 بازدید


قرمزی چانه نوزاد ٨ ماه

سلام دکتر امروز بعداین دخترمو بردم حمام دیدم زیر چانش کمی قرمزشده حساسیت شده یعنی چیکاربایدبکنم سینه خیزم میره میشه ربطی داشته باشه یانه

7 پاسخ 475 بازدید


برفک دهان نوزاد ۲۴ روزه

سلام دکتر خسته نباشید من پسرم ۲۴ روزش هست برفک زده بود دکتر گفت هر ۶ ساعت ۲۰ قطره نیستاتین ولی نمی خورد بچم تف میکرد نهایت ۵ یا شش قطره میخورد. ۳ تا شیشه دادم ولی هنوز ته زبونش برفک داره همینو ادامه بدم ضرر نداره؟

8 پاسخ 322 بازدید


دکتر اوما خواهشا کمکم کنید بچم هلاک شده از سوختگی پاش

دخترم حدود یه هفته ای هست خیلی دستشویی میکنه
توی همین روزا بود که یه روز خیلی گریه و بیقراری میکرد پوشکشو باز کردم دیدم کلی دستشویی کرده و پاش قرمز قرمز شده
بعد از اون چند جای بدنش انگار سابیده شده باشه تیکع تیکه قرمز شده و ورم کرد مثل تاول که ابش خالی شده و پوستشو بکنی زیرش قرمزمیمونه دقبقا همینطوری
کالاندولا زدم فایده ای نداشت سرچ کرذم گفتن شاید عفونی شده گوشتش پماد کلوتریمازول بزن زدم بازم بهتر شد یک درجه ولی بازم خوب نشد الانم دوباره بدتر شده الان شستمش دیدم اروم دستمال گذاشتم دیدم خون میاد از زخمش خیای حالم بده چیکار کتم؟ دکترشم خیر ندیده نبودش این هفته
پاش رسما زخمه زخمه، بمیرم براش 😭😭😭😭

86 پاسخ 1,727 بازدید


تفسیر ازمایش خون آن تی

دوستان خاهش میکنم اگه از تفسیر ان تی سر درمیارید ببینید نتیجه چطوره؟؟؟خیلی استرس دارم

11 پاسخ 534 بازدید


نوزادم شیر کم میخوره

سلام دوستان،نوزاد من چند روز دیگه سه ماهش میشه،الان چند روزه خیلی کم شیر میخوره،شبا هم همش گریه می‌کنه سینه. و نمی‌ذاره دهنش،فقط در صورتی که وایساده باشم شیر میخوره،دستشم خیلی میخوره،نمیدونم چش شده

6 پاسخ 383 بازدید