سلام خانم دکتر عزیزخسته نباشید
من سه ماهه که از روز ۱۸ دوره تا ۱۰ روز بعد دوفاستون مصرف میکنم این ماه که مصرف کردم روز ششم یک لکه که به صورت خون آبه بود داشتم و روز هفتم هم در حد چند قطره خواستم ببینم لک لانه گزینی هستش یا اینکه دارم پریود میشم و با این وضع مشکلی نداره قرص رو تا روز دهم ادامه بدم یا اینکه قرص رو قطع کنم؟؟؟
ممنون میشم زحمت بکشید راهنمایی کنید🙏
پرسش (1401/07/03):
لکه بینی همزمان بامصرف دوفاستون
316
11
1401/07/03
سوال کننده
1
1401/07/03
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
زنده باشید 🌺🌺
عزیزم هر دو احتمال هست، شما مصرف قرص را ادامه دهید زیرا دوفاستون منعی در بارداری نداشته و به تثبیت لانه گزینی کمک خواهد کرد ❤️
زنده باشید 🌺🌺
عزیزم هر دو احتمال هست، شما مصرف قرص را ادامه دهید زیرا دوفاستون منعی در بارداری نداشته و به تثبیت لانه گزینی کمک خواهد کرد ❤️
1
1401/07/03
سوال کننده
چشم ممنون مهربون❤❤❤❤🌹🌹
0
1401/07/03
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️🌹❤️🌹
1
1401/07/03
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
2
1401/07/03
سوال کننده
stk: |~|11|~|178_col
0
1401/07/04
پزشک اوما
❤️❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




