سلام عزیزم از عطاری عرق فراسیون وقرص پونیکابگیرمن که جواب گرفتم عالی بود
باردارشدم من اصلا ال دی نخوردم
سلام به روی قشنگتون مامان گل
ممنونم مهربان جانم و امیدوارم که شما هم خوب باشید ❤️
میتوانید عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم کیست ها از چه نوعی هستند؟
عزیزم من هنوز برای مامان شدن اقدام نکردم البته . ایشالا سال آینده تصمیمشو داریم . سونوگرافی هم نوع کیست رو نشون نداده چون سونو واژینال بود . و اتفاقا دکترم هم توصیه کرد دفعه بعد برم سونوگرافی رادیولوژی تا ندگوع کیست رو هم مشخص کنن

این اولین عکس سونو هست . عکس دوم رو ندارم متاسفانه .
عزیزم انشالله در زمان مناسب مادر هم خواهید شد❤️عزیزم عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم
عزیزم عکس از گزارش سونو ندارم متاسفانه
جان دلم بدون دانستن نتایح نمیتوانم واقعا نظری بدهم نوع کیست ها در تعیین روال درمانی اهمیت دارد 🌹🌹