نخوردن شیر نوزاد 3 ماهه
سلام خسته نباشید
ببخشید دخترم 3 ماهو 27 روزشه امروز کلا شیر نخورده گرسنه اس ولی وقتی سینمو میزارم دهنش با اعصبانیت سینه مو میکشه بیرون از دهنش. لثه هاش ورم دارن اما فک نمیکنم بخاطر دندون باشه . و هر 5 6 روزی مدفوع میکنه بیقرار نیس طی این چن روز ولی روزی ک قراره مدفوع کنه زور میزنه
خیلی نگرانم مخصوصا واسه اینکه شیرنمیخوره میشه لطفا راهنمایی کنین
ورم پا در بارداری
سلام روز همگی بخیر من دوهفته پیش یه چیزی افتاد رو پای راستم بعدش ورم کرد و چند روز بعد خوب شد حالا پاهام ورم میکنه پای راستم اون قسمت بیشتر ورم میکنه این خطرناکه؟
رابطه جنسی در بارداری
سلام من طبق اوما هفته ۶ بارداری هستم، هفته ۴ رفتم سونو واژینال گفت قلب تشکیل نشده، خواستم بپرسم ک میتونمبا همسرم رابطه داشته باشم؟
در حال حاضر اگه از کاندوم استفاده نکنیم و اسپرم داخل واژن ریخته بشه مشکل سازه؟
روز۱۵پریودی ولکه بینی قبل انتقال
سلتم خدمت دکترعزیزاوما.خانم دکترمن دیروزروز۱۴پریودم سونوواژینال شدم که این ماه انتقال انجام بدممم ولی دکترم گفت ضخامتت کمه و۵ممیز۸بودالان سوالم اینه استرادیولهاموکردروزی ۶تا باکرم واژینال استرومارین ممکنه خانم دکترتاروز۱۸پریودم که بتزمیرم سونوضخامتم بره بالا؟؟؟؟؟؟سوال دومم اینه که من ازدیروزکه سونوواژینال شدم لکه بینی دارم قهوه ای رنگ ایاممکنه سیکلم کنسل بشه؟؟؟؟؟
خوردن خربزه زیاد درهفته ۱۲
سلام خدمت پزشک عزیز.من خیلی هوس خربزه میکنم شاید روزی نصق یک خربزه رومیخورم.غذا دیگه نمیتونم بخورم.حالا یه جا خوندم میگن خطرناکه
مداوم نبودن جریان ادرار
سلام دکتر عزیز، من چهار روز پیش سزارین شدم و این چند روز مشکل ادراری پیدا کردم که موقع ادرار به شدت سوزش دارم و جریان ادرارم مداوم نیس و تیکه تیکه میاد و احساس تخلیه کامل هم نمیکنم، درد زیر شکمم هم هرروز داره بیشتر میشه، آیا ممکنه مثانم توی عمل آسیب دیده باشه؟ یا فقط احتمال عفونت هست؟
حال وخیم در بارداری
سلام خانم دکتر تو را خدا زودتر جواب بدید 😭😭😭 دارم میمیرم از تب و لرز و بدن درد وحشتناک باید چکار کنم چی بخورم برم متخصص داخلی
خانما اگه زحمتی نیست برای سلامتی بچه م صلوات بفرستید 😭
بیقراری نوزاد در خواب شب
سلام دکتر عزیز
خسته نباشید
پسدم ۵ روزی میشه دندونای بالاییش دارن درمیان
شبا توخواب بیقراره همش وول میخوره
اما دوسه روزی میشه شبا توخواب مدام اب دهنشو قورت میده گاهیم سرفه تک داره
چن روز پیشم پیش کسی بودیم ک مریض بوده
ممکنه این سرفه ها از اون باشه
درمورد قورت دادن اب دهنش یکم نگرانم چیزی تو گلوش مونده باشه
یچیز دیگم جدیدا انجام میده دهنشو میبنده دندوناشو روهم فشار میده صدای دندون قروچه میده
اخه دندوناش کامل درنیومدن ک اینجوری میکنه😐
اقدام به بارداری و پریود شدن
سلام خدمت دکتر عزیز
من حدود ۴ ماهه اقدام ب بارداری میکنم اما هر بار ن تنها باردار نمیشم بلکه پریودم هر ماه زودتر از ماه قبل اتفاق میفته، سیکل هام شده ۲۴ یا ۲۵ روزه در حالیکه قبلا ۲۸ روزه بود.. بنظر شما باید چکار کنم برای اینکه باردار بشم؟؟؟ ۳۸ سالمه و اینک قبلا دوتا زایمان موفق هم داشتم ، اخرین بارداریم ۶ سال پیش بود اینم بگم ک ازمایشات هورمونی هم دادم و سالمم
الان ۱ هفته است بچه ام اسهال شدید داره
چی بهش بدم
بردمش دکتر شربت داد ولی خوب نشد
موز و تخم مرغ ابپز هم نمیخوره
میشه لطفا راهنماییم کنین
خشکی پوست صورت در شیردهی
سلام من پوستم به خصوص اطراف چشمم خشکه هرچی مرطوب کننده میزنم بی فایدس چ چیزی استفاده کنم در ضمن من شیر میدم به بچم الان که شیش ماهشه اینطور شدم
تفسیر غربالگری مرحله اول
سلام.دکتر جان لطف میکنین غربالگری مرحله اول من رو بررسی بفرمایید.دوقلویی طبیعی بوده.بارداری اول. من یک خواهر معلول ذهنی و کلاب فود دارم.قبل بارداری ازمایش های ژنتیک انجام دادم.با همسرم هم نسبت فامیلی نداریم.ولی همچنان نگرانم
سلام من یک ماهه بدنم عرق سرد میکنه دستو پاهام یخ میشه یهو وتکرر ادرار میگیرم علت
سلام من یک ماهیه یهو عرق سرد میکنم دستوپاهام یخ میشه ورنگم مثل گچ وتکرر ادرار علتش چیع کسی تجریگبه داره
بچها تو رو خدا بیاین 😭😭😭
سلام بچه ها از خواب بیدار شدم رفتم سرویس دیدم چند قطره ازم لک قهوه کمرنگ خارج شد هنوز قلبش تشکیل نشده هفته دیگه باید برم برای سونو قلب شبی یه دونه شیاف استفاده میکنم دو تا هم سقط داشتم به نظرتون اینم داره سقط میشه دارم میمیرم ای خدا
قرص اورژانسی یک روز بعد از پریودی
سلام خوبید من ماه قبل که پریود شدم تموم شدم فرداش قرص اورژانسی خوردم وسط ماه یکی دو روز خونریزی داشتم الان دو روز از موعدم میگذره یعنی به خاطر بهم ریختن هورمون هاست آخه یه روز بعد پریودی هم احتمال بارداری نیست
سوزش و التهاب گلو در بارداری
سلام خانم دکتر مهربون اوما
من چند روزی هست که سوزش گلوی بدی گرفتم ی کم خوب میشه دوباره شروع میشه انگار تو دوطرف گلوم فلفل ریختن هر دو طرف ملتهب و قرمز هست آب نمک قرقره میکنم شبا آبلیمو و عسل میخورم ولی اصلا فایده نداره انگار ی چیز تند خوردم درد نداره ها فقط میسوزه میگن شاید از اسید معده است آره؟میشه بگین چیکارکنم؟
سلام دکتر اوما میشه که آزمایش و سونو ان تی منو تفسیر کنین ممنونم
سلام میشه سونو ان تی منو تفسیر کنین آیا خوبه همه چی ممنونم
اسهال نوزاد ۲ ماهه
سلام،دخترم کولیک داره بهش قطره بایولاکت میدم روزی ۱۰ قطره.شیر مادر میخوره
حدود ۱۵ روز میشه که شکل مدفوعش تغییر کرده کاملا شبیه به آب زرد رنگ که هیچ قوانی نداره.دکتر بهش اس امپرازول داد برای رفلاکس روزی ۳ سیسی بهش میدم.ولی مدفوعش هنوز تغییر نکرده
البته دور دهانش حباب جمع میشه و آب دهنش میریزه. از بابت اسهالش خیلی نگرانم میشه راهنماییم کنید
سلام پزشک اوما من دوماهه پریود نشدم دوماه قبل بارداری شیمیایی داشتم خیلی امروز د
سلام پزشک اوما من دوماهه پریود نشدم دوماه قبل بارداری شیمیایی داشتم خیلی امروز درد شدید تخمدان دارم نمیدونم چیکار کنم دکترم نمیتونم برم فعلا
پزشک جان آزمایش برای تالاسمی دادم بنظرتون چطوره؟
سلام پزشک جان آزمایش برای تالاسمی دادم بنظرتون چطوره؟و اینکه من ۴تا ونوفر تقریبا سه ماه پیش زدم شبی دو تا هم اهن میخوردم البته برای این آزمایش سه روز قرص آهن نخوردم




