سلام دوستان.من ۳۸ هفته و دو روز هستم.از دیشب بطور مرتب کمردرد دارم ک حتی با استراحت هم آروم نشده و خیلی ببخشید نفخ هم زیاد دارم.این دوتا میتونن از علائم زایمان باشن؟؟چیکار کنم ک متوجه شم
2
1401/07/04
تسنیم .
عزیزم ساک کوچولو رو ببند واماده باش
که کمردرد مداوم ازعلائم زایمانه
که کمردرد مداوم ازعلائم زایمانه
0
1401/07/04
sami *
عزیزم درد زایمان مثل پریود می مونه ، کل شکمت و رحمت درد میگیره میاد به واژن میرسه به کشاله ران ،درداش منظم ، اولش هر ۲۰ دقیقه اس بعد هی رفته رفته فاصله دردا کم میشه به حدی میرسه دیگه قطع نمیشه فقط دردات کم و زیاد میشن
0
1401/07/04
سوال کننده
درد شکم و رحم ندارم.ولی کمر درد امونمو گرفته .دائم هم هست؟باید بیشتر صبر کنم یعنی؟
حرکات نینی هم خوبه.حتی احساس میکنم بیشتر هم شده
حرکات نینی هم خوبه.حتی احساس میکنم بیشتر هم شده
0
1401/07/04
sami *
حرکاتش باید خوب باشه هروقت دیدی کم شده یا حرکت نمیکنه آب سرد بخور یا چیز شیرین به پهلو چپ دراز بکش
0
1401/07/04
sami *
کمر درد داری برو زیر دوش آب گرم کمرت رو با آب گرم ماساژ بده
0
1401/07/04
sami *
انقباض نداری اصلا ؟ ترشح چی ؟
0
1401/07/04
سوال کننده
داشتم ساک و مدارک ها رو مرتب میکردم.نه انقباض دارم نه ترشح.فقط درد دائم کمر و یمقدار کم هم دلپیچه
0
1401/07/04
تسنیم .
من نه ترشح داشتم نه انقباض
با کمردرد مداوم رفتم برای زایمان
دهانه ی رحمم دوسانت بازشده یود
با کمردرد مداوم رفتم برای زایمان
دهانه ی رحمم دوسانت بازشده یود
0
1401/07/04
سوال کننده
پس واقعا نزدیکه؟چند ساعت کمردرد داشتی ک رفتی بیمارستان؟
0
1401/07/04
سوال کننده
من از دیشب کمردرد دارم.الان راه ک میرم یکم زیردلم درد میگیره.البته خیلی کم
0
1401/07/04
تسنیم .
ازصبحش داشتم تا ساعت ۲بعدازظهر
0
1401/07/04
سوال کننده
اوه پس وقتی ندارم دیگه.
2
1401/07/04
تسنیم .
انشالله زایمان راحتی داشته باشی
0
1401/07/04
تسنیم .
طبیعی میخوای ?
0
1401/07/04
سوال کننده
نه برا سه روز دیگه نوبت سزارین دارم
0
1401/07/04
تسنیم .
به سلامتی ودلخوش
0
1401/07/04
سوال کننده
برا همین الان استرس دارم.اگه وقتش باشه چی
0
1401/07/04
sami *
هیچی نی نی میاد بغلت
0
1401/07/04
سوال کننده
برام دعا کنید
0
1401/07/04
sami *
رفتی دکتر؟؟
0
1401/07/04
سوال کننده
نه.دکترم گفته درد داشتی برو بیمارستان مستقیم بعد بهم زنگ بزن.
الان نمیدونم باید برم یا نه.شوهرمم خونه نیست
الان نمیدونم باید برم یا نه.شوهرمم خونه نیست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



703

