من از هفته ۱۶ اینا فک میکنم دردش کم شد
سه ماهه دوم کم میشه سه ماهه سوم باز شروع میشه
واسه من تا آخر بارداری بود
سه ماه دوم درد سینه تموم شده فعلا دوباره نیومده سراغم درد سینه
والا من الان 32 هفتمه هنوز نمیتونم دستشون بزنم ولی از اوایل کمی کمتر شده
من فقط ماه اول سفتی ودردداشتم
وای روزای اول زایمان خیلی دردمیگیرن زخم میشنا،حتماازهفته۳۶شروع کن باروغن ماساژشون بده
من که از اولش دارم هنوز الان یه کم کمتر شده چند روزه
من فکر کردم این درد مختص اول بارداریه
یا مثلا برای ۳ ماهه ی اول
سلام به روی قشنگتون مامان جان
حقیقت این است که اگرچه توقع داريم با گذشت زمان از شدت این حساسیت مقداری کاسته شود اما قاعده و قانون مشخصی نداشته و در هر کس روال متفاوتی را طی خواهد کرد 🌹🌹