سلام دکتر عزیز سوال داشتم از شما من ۲ ماه ۸ روز پیش سزارین شدم و قبل بارداری پریود هرماهم تا سه الی چهار روز میشدم و بعد پاک بودم اما الان بعد سزارین انروز هشتمین روز که پریودم البته تا سه الی چهار روز اول شدیدا و از روز پنجم تا به الان کمتر و گاهی خیلی کم ...ولیرنگ خون روز به روز تیره تر نشده مثل روز اول هست میخوام بدونم مشکلی واسم پیش اومده؟تا چند روز ادم پریود بشه معقوله؟نگران شدن چون تو همون بعد سزارین هم اصولا میگن باید تا ۶ هفته خونریری داشته باشه یه مادر من تا نزدیک دوماه خونریزی داشتم ...الان با این اوصاف مشکلی دارم باید به دکتر مراجعه کنم؟ممنونم
0
1401/07/03
معصومه جلالی
منم بعدسزارین یکهفته خونریزی کم داشتم
تا ۳۵روز لک لینی هروز
از ۳۵روز پاک ام
الان ۴۷روزه
خبری از پریود نیست
تا ۳۵روز لک لینی هروز
از ۳۵روز پاک ام
الان ۴۷روزه
خبری از پریود نیست
0
1401/07/03
سوال کننده
شما شیر خودتونو به نی نی تون میدین؟
0
1401/07/03
سوال کننده
چون شنیدم مادری که شیر خودشو میده اینجوری پیش میاد
1
1401/07/03
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم نگران نباشید هنگامی که خونریزی روند کاهشی دارد تا حتی ده روز هم طبیعی محسوب شده و اصولا بعد زایمان تحت تاثیر تغییرات هورمونی، تغییر در کیفیت و کمیت خونربزی های ماهیانه امری طبیعی است.
فعلا نیازی به مراجعه نیست اما اگر خونربزی بیشتر از این تداوم داشت مراجعه کنید ❤️
عزیزم نگران نباشید هنگامی که خونریزی روند کاهشی دارد تا حتی ده روز هم طبیعی محسوب شده و اصولا بعد زایمان تحت تاثیر تغییرات هورمونی، تغییر در کیفیت و کمیت خونربزی های ماهیانه امری طبیعی است.
فعلا نیازی به مراجعه نیست اما اگر خونربزی بیشتر از این تداوم داشت مراجعه کنید ❤️
1
1401/07/03
سوال کننده
مرسی از محبتتون دکتر همیشه همراه من 🙏🌹🙏🌹🙏🌹
1
1401/07/03
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم ❤️❤️❤️
1
1401/07/03
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/07/03
پزشک اوما
الهی که همیشه لبخند به لب باشید مامان گل❤️❤️
0
1401/07/03
معصومه جلالی
اره
1
1401/07/04
سوال کننده
مرسی عزیز جان💚💚💚💚
1
1401/07/04
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/07/04
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من❤️❤️
0
1401/07/04
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



433

