دوستان اگر تواطرافیانتون کسی نمره چشمش بالا بوده و طبیعی اورده بگه
من فقط یادمه یکی از فامیلامون شماره چشمشو کم کرده بود با لیزره لیزیکه چیه
دکتر گفته بود نباید طبیعی زایمان کنه
اخه من خیلی نمره چشمم بالاست درواقع کورم🤣
من چشم چپم شیشه رفته بود چشم راستم هم خشکی و فشار چشم داره گفتن میتونم طبیعی زایمان کنم ولی چون نمره چشم خیلی بالا نیست اینو سوال نکرده بودم اصلا
ولی با رضایت خودم
شما هم باید بری متخصص چشم یا بیمارستان که معاینه بشی و اگه نیاز باشه بهتون نامه بدن برای سزارین
سلام جان دلم
وقتتون بخیر 🌹
تصميم گيري در این موارد با چشم پزشک است و باید در هفته های پایانی بارداری به ایشان برای تصمیم گیری مراجعه نمایید ❤️
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹🌹