Ooma

از هفته چندم جنین در ساک قابل رویته؟؟

سلام امروز رفتم سونو گفتن ۵هفته و ۴روز ولی جنین رویت نشد نوشته دوهفته دیگه برای قلب برم زود رفتم یعنی ؟

24 پاسخ 682 بازدید


لکه بینی دارم و دل درد داشتم

دوستان یه کمک میکنید امروز رفتم صبح دکتر،معاینه ی رحم انجام داد...
ساعت ۱۱تا۲اونجا بودم نوار قلب از بچه گرفت و گفت برو روزی ۱ساعتو نیم راه برو رحمت آماده ی وضع حمله...الان یه نیم ساعت پیش یه دل درد شدید گرفتم بعدش شرتم چند تا لکه داشت...رفتم دوش گرفتم اومدم نوار بهداشتی گذاشتم باز ریز ریز لکه میشه...خطر داره؟؟؟؟برم دکتر الان؟؟؟؟

13 پاسخ 601 بازدید


تفسیرسنوگرافی نوزاددوماه وده روزه

سلام من همونم که بچم خیلی گریه میکردآرومم نمیشدبچموبردم سونوگرافی

14 پاسخ 343 بازدید


ورم پای نوزاد ۴ ماهه

سلام خانم دکتر عزیز
الان دیدم پای دخترم ورم داره تا حالا نبوده ،
ببرمش دکتر خطرناک نیس؟
مثل خودم که تو بارداری پام ورم داشت
یکی پاهاش ورمش بیشتره ...
خودم خیارشور و اینا چند روزه با غذام خوردم از اون نیست؟؟؟

10 پاسخ 3,195 بازدید


تنفس نوزاد شش ماهه

سلام دخترم شش ماهشه احساس تنفسش تند شده میخواستم بدونم بچه های شما چجوری نفس میکشن. از کجا بفهمم طبیعیه یا نه؟

4 پاسخ 290 بازدید


شیر خشک‌ نخوردن نوزاد

با بچه ای که شیر خشک نمیخوره چیکار کنم،باید بفرستمش مهد اصلا شیرخشک‌نمیخوره
یه شیرخشک‌خوشمزه یا شیشه یچیزی معرفی کنید ،واقعا نمیدونم چکارکنم

27 پاسخ 515 بازدید


خوردن دمنوش رازیانه در بارداری

خوردن دمنوش رازیانه هفته ۳۹بارداری خوبه یا نه؟

13 پاسخ 712 بازدید


برطرف کردن زردی نوزاد

سلام وقت بخیر پزشک اوما و دوستان
برای برطرف شدن زردی روزی چندساعت بزارم زیر ال ای دی خوبه؟ زردیش اومده روی 11
راسته ک قطره بیلی ناستر باعث کم آبی و ب کما رفتن نوزاد میشه؟
روش سنتی برا از بین بردنش چی هست؟ چه چیزایی باید بخورم و چه چیزایی نخورم؟

52 پاسخ 744 بازدید


ممنون میشم آزمایش بارداری منو تفسیر کنید

سلام پزشک محترم و خانم های عزیز آزمایش های من در هفته 9 انجام شده ممکنه تفسیر کنید .ایا مشکلی وجود داره؟

9 پاسخ 326 بازدید


سلام خانوم دکتر چیکارکنم؟

من باید چند روز پیش پریود میشدم الان سه روزه خون خشک قهوه ای و سیاه فقط ازم خارج میشه؟ ماه گذشته هم مختصر پریودی داشتم عمل جراحی لیپو داشتم واسه کاهش وزنم تخم کتان میخورم امکان داره رو هورمونام تاثیر گذاشته باشه چیکار کنم؟

4 پاسخ 507 بازدید


تب ۳۷/۴نوزادوبی قراری هاش

سلام علتش چی میتونه باشه مدفوعش هم خیلی بدبو وسبزهست

19 پاسخ 416 بازدید


علت خونریری شدید درروز۱۶پریودی قبل انتقال

سلام خانم دکترمن قبلاهم به علت لکه بینیم تاپیک زدممم امروزلکه هام تبدیل شده به خونریزی خودم‌میدونم که سیکلم کنسلهههه فقط توروخدابیاییدبهم بگید چرااینجوری شدمممم چراااوسط سیکلم خونریری دارم؟؟؟ ایااین خون روجزوپریودی میشه حساب کردیانههههه حالاچکارکنممم توروخداااا؟؟؟؟؟؟؟ داروهامم استرادیول روزی ۶تا .رویال ژل.اسپرین.انوکساپارین.پریدنیزولون.خانم دکترممکنه به خاطرداروهاباشن؟؟؟؟ دلیل علمیش چیه )؟؟؟؟ چرااینجوری شدم توروخدازودترجوابموبدید یه دردیم گذرامثل پریودی دادمممم

58 پاسخ 451 بازدید


بتا ۶۷روز چهارده بعداز آمپول اچ سی جی

عددبتا روز ۱۴امپول اچ سی جی ۶۷بود مثبته بنظرتون؟

20 پاسخ 659 بازدید


فشار و ضربه به شکم در بارداری

سلام اومای عزیز
من ماه سوم بارداریم
چند دقیقه پیش پسرم با دستش وزنش رو انداخت روی شکمم
اولش یکم شکمم حالت انقباض و درد خفیف گرفت
بعد دیگه خوب شد
فعلا هم لکه بینی ندارم
به نظرتون مشکلی نیست؟

34 پاسخ 1,133 بازدید


شنا در رودخانه در بارداری

سلام خانم دکتر وقت شما بخیر
خواستم بپرسم ک شنا کردن توی رودخانه ضرری داره
ماه دوم هستم

1 پاسخ 673 بازدید


وعده ی غذا سوپ و فرنی رو میتونم کم کنم؟؟🙏🏻🙏🏻

سلام دکترجان دخترم رفلاکس پنهان داره و از چهارماه و نیم کمکی رو شروع کردم و الان فرنی سوپ پوره میوه میدم اما الان دوماهو خورده ای هیچی وزن اضاف نکرده و کمم میکنه میتونم مثلا سوپ و فرنییک روز درمیاد بدمش و به جاش بیشتر شیربدمش؟؟چون شیرم هرسه ساعت90میل میخوره
من توی غذا فرنی و حتی سرلاکش هم شیرخشک میریزم نان2میخوره
و قبلا شیر و فقط توخواب میخوره الان کمی بهتره یه دوره داروی رفلاکس دادم و چندروزه ندادم بهش بنظرتون شیر رو بیشتر بدم؟؟منظورم مثلا فقط یه وعده درروز غذا یا فرنی بدم بقیش شیر یا سرلاک؟؟؟؟؟ممنونم از پاسخ گوییتون. وزن الان6600هست و دوماهه اصلا اضاف نکرده قبلا هرماه هفت هشتصدگرم اضاف میکرد اینم بگم خیلی میجنبه ینی فعاله چهاردستو پا میره خیلی دستو پامیزنه غلط میزنه دستمم ک تودهنش میکنم بالثه هاش فشار میاره همش

48 پاسخ 557 بازدید


شیرخشک نزدیک به شیرمادر

سلام لطفا راهنمایی کنید
یک ماه دیگه قراره برم سرکار و غذای کمکی بچموهم میخوام شروع کنم خواستم بدونم چه شیرخشکی برای بچه۶ماهه مناسبه و نزدیک به شیر مادره؟هم میخوام برای درست کردن فرنی و.. استفاده کنم هم وقتی سرکارم از اون بهش بدم.

38 پاسخ 6,796 بازدید


تنظیم دوز استامینوفن و تب کودک

دکتر جان بعد از واکسن دوماهگی تب بالا بود ۳۸/۸نهایتا با استا به ۳۸/۲رسید گفتید شیاف استامینوفن نصف ۱۲۵بدم بهتر شد و اومد ۳۷/۵.اما چون دوبار بالا اورد گفتید دیگه قطره ندم و همون شیاف ، دوز بعدی شیاف رو احمل نکرد و بعد از یک دقیقه بیرون انداخت مجدد گذاشتم باز بیرون انداخت ،بعد از سسه ساعت تب شد ۳۸/۲،دوباره گذاشتم و خودم سفت پاهاشو پنج دقیقه گرفتم بهتر شد ،الان دوباره بعد از سه ساعت تب داره اگه شیاف بیرون بیاد باز بذارم نذارم چه کنم

18 پاسخ 353 بازدید


چکاپ ماهانه نوزاد واجبه؟

سلام میخواستم بدونم من باید هر ماه دخترم رو ببرم دکتر چکاپ ؟؟ یا نیازی نیست همون واکسن به واکسن اوکیه؟

39 پاسخ 840 بازدید


درد وآژن هفته۱۳ بارداری

سلام خانم دکتر درد واژن دارم تو سن بارداری من طبیعیه؟
همه چیز نرماله طول سرویکسم۳۳ بود و اینکه دیروز با ماشین با اجازه پزشکم سفر رفتم
زیر دلمم گاهی خفیف درد میگیره
و اینکه دکترم گفت شکممو ببندم با شال
چطور ببندم فشار نیاد
البته بچمم ۸ و نیم کیلو مجبورم وقتی میخواد بغلش کنم

14 پاسخ 377 بازدید