من مثل شما بودم عفونت بود با دارو برطرف شد
چقد بعد سزارین میشه رابطه داش؟
تا 40 روز اما بازم بعدش بستگی به خونریزیت داره
گلم منم درد داشتم، رفتم دکتر سونو و آزمایش فرستاد چون احتمال داد سنگ کلیه داشته باشم، ج سونو و آزمایش بردم دارو برا عفونت به خودم و همسرم داد و اینکه کلیم سنگ سازه و گفت دردت طبیعیه تا آخر عمرمم گفت همینجوری سنگ ساز هست و برا کلیه هم دارو داد، الان دیگه درد ندارم
منم درد دارم سوزش هم دارم
من سوزش نداشتم اما پهلوها زیر شکم و تخمدان ها درد میگرفت خیلی
من بعد ۳۵ روز رابطه داشتم
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم درد حین و بعد رابطه میتواند علل مختلفی از عفونت و التهاب در ناحیه واژینال و دهانه رحم گرفته تا خشکی واژن و... داشته باشد. از ژل لوبریکانت بر پایه آب برای لغزنده سازی محیط واژن کمک بگیرید و اگر جواب نداد حتما جهت معاینه و ارزیابی دقیق تر به صورت حضوری مراجعه کنید 🌹🌹🌹
نه خشکی واژن ندارم فقط درد دارم
بنابراین برای رد عفونت حتما مراجعه کنید 🌹🌹