سلام دوستان من دوسه شبه یهو ضعف شدید میکنم جون از بدنم میره یعنی احساس میکنم بیحس میشم یجوری انگار همه جام کوفته شده. بنظرتون چرا اینجوری میشم؟ چکاب آزمایش بدم بنظرتون؟ سرگیجه هم دارم
2
1401/07/04
سوال کننده
بچه ها لطفا راهنمایی کنید مرسی
0
1401/07/04
مامانِ لِنا 🧚♀️
سلام
باردار نیستی؟
باردار نیستی؟
0
1401/07/04
سوال کننده
ن
0
1401/07/04
مامانِ لِنا 🧚♀️
حتما آزمایش بده
ممکنه از کمبوده ویتامین باشه
ممکنه از کمبوده ویتامین باشه
0
1401/07/04
مامانِ لِنا 🧚♀️
من شبیه این علائمو داشتم ویتامین دی بدنم خیلی کم بود
0
1401/07/04
سوال کننده
۱۰روز از پریودیم میگذره ن باردار نیستم
0
1401/07/04
سوال کننده
یعنی انقد حالم بد میشه ک نگو
0
1401/07/04
سوال کننده
اتفاقا آزمایش قبل بارداری ک دادم ویتامین دی بدنم ۵بود گفت باید بالای ۳۰باشه قرص ک خوردم اخرین بار رو ۲۳بود
0
1401/07/04
سوال کننده
ضعف هم داشتی؟
0
1401/07/04
سوال کننده
😥😥😥
0
1401/07/04
sorour71 Di
ممکنه از کمبود آهنتون یا منیزیوم خونتون باشه
چکاب کنین ضرر نداره
چکاب کنین ضرر نداره
0
1401/07/04
سوال کننده
ممنونم♥
0
1401/07/04
amineh ..
عزیزم منم تیرویید دارم همیطور میشم
0
1401/07/04
مامانِ لِنا 🧚♀️
آره خیلیییییی
برای من انقدر پایین بود همزمان هم آمپول میزدم هم قرص میخوردم
برای من انقدر پایین بود همزمان هم آمپول میزدم هم قرص میخوردم
0
1401/07/04
Bahar ❤
حتما یه چکاب بده عزیزم. منم بیشتراوقات اینطورم . من معده ام مشکل داره وکمبود کلسیم دارم قرص کلسیم میخورم
1
1401/07/04
سوال کننده
ممنون از همگی♥
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



445

