سلام دکترجان و اومایی های گل ،، هی بیشتر میشه دونه هاشو توشون انگار آبه، خیلی میخاره دیشب تاصب نتونس بخابه،رو انگشتا دستش هم و رو ران پاهاش و کمرشم و شکمشم کمی درومده ولی هنو کوچیکه ، هی استا میدادم براتبش ، منتظرم همسرم کارش تعطیل شع ببرمش بیمارستان
پرسش (1401/07/02):
اینا آبله مرغانه رو پاها و دور دهان پسرم؟؟دکترش تعطیلع، پزشک عمومی گف آبلس
759
108
1401/07/02
سوال کننده
0
1401/07/02
سوال کننده

0
1401/07/02
سوال کننده

0
1401/07/02
سوال کننده

1
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
آره
0
1401/07/02
سوال کننده

0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
نذار بخارونه
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
طفلکی😢
0
1401/07/02
سوال کننده
وووای بگردم اتیش گرفتم از دیشب ازصبه پاهاشو ب هم میمالههه
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
انشالله زود خوب میشه
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
تب و اینا نداره؟
0
1401/07/02
الهه♡
اشکال نداره سرگرمش کن یادش بره میخاره.
خداروشکر کن تو بچگی گرفته تو بزرگسالی خیلی بدتر میشه
خداروشکر کن تو بچگی گرفته تو بزرگسالی خیلی بدتر میشه
0
1401/07/02
سوال کننده
😭دلم کبابه براش منتظرم همسرم بیاد هی بیشتر میشه رو انگشتا دستاشم داره میریزه بیرون
0
1401/07/02
سوال کننده
فقد تب داره شیاف میزارم قط میشع باز دوباره بعد چن ساعت تب میکنه
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من مطمئن نیستما
ولی خودم بزرگ بودم آبله مرغان گرفتم مث اینا بود خییییلییییی اذیت شدم
تب داشتم درد خارش وای وای
ولی خودم بزرگ بودم آبله مرغان گرفتم مث اینا بود خییییلییییی اذیت شدم
تب داشتم درد خارش وای وای
0
1401/07/02
سوال کننده
😭من حرف دکتزعمومیو باورنکردم زنگ زدم دکتر خودش اونم چون مریضع مطبش تعطیله
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
دکتر ببر حتما
1
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
اشکال نداره که
هرچقد سن کمتر باشه راحتتر از سر میگذرونه
هرچقد سن کمتر باشه راحتتر از سر میگذرونه
0
1401/07/02
سوال کننده
خداکنه نباشع کاش پمادی بده هرچ زودترخوب شه دلم کبابه براش میخاره اشتهاشم کم شده هیچی نمیخوره
0
1401/07/02
سوال کننده
اره میبرم امروز انشالله، دیشبم بردم درمانگاه پزشک عمومی داشت ،گف حتما ببر پیش متخصص
0
1401/07/02
سوال کننده
ممنون عزیزلن ک ج دادین خیلی دارم غصه میخورم براش
0
1401/07/02
soheila (مامانِ سپنتا)
پماد کالامین بزن براش خارشش بهتر میشه
1
1401/07/02
سوال کننده
ممنونم میگیرم براش توخونه نیس😔
0
1401/07/02
Mehrsa ❤❤❤
عزیزم اگه تب داره ابله نیست اینا یه بیماری جدید ویروسی
1
1401/07/02
Mehrsa ❤❤❤
حتما ببر دکتر . اگه فقط دست و پا و دهان مطمئنن آبله نیست چون ابله اول از شکم شروع میشه جوش هاش
0
1401/07/02
Mehrsa ❤❤❤
ابله تو بچه کوچیک معمولا در این حد جوش نمیزنه خیلی کم تو بچه ها هر چی سن بالاتر بره جوش ابله وسعتش بیشتر میشه
0
1401/07/02
soheila (مامانِ سپنتا)
شیر و غذا راحت می خوره راستی؟
0
1401/07/02
aftab ..
اره عزیزم این آبله اس فقط دو سه روز اول که تب میکنه سختشه بعدش هی بهتر میشه اتفاقا خوبه که الان تو بچگی گرفته تو بزرگسالی و دوران مدرسه خیلیییی سخته تا میتونی خنکی بهش بده بخوره تا زود بریزه بیرون
1
1401/07/02
aftab ..
نه اتفاقا آبله تب داره گلم
2
1401/07/02
Mehrsa ❤❤❤
آخه سه تا از بچه های فامیل ما تازگی ها اینطور بودن برا هر سه دکترا گفتم بیماری ویروسی جدید
0
1401/07/02
سوال کننده
دو بار قبلا هم دونه درومد بردم ویروس رزویلا بود خوب شد ولی تو دونه هاش آب نبود، بزار عکسشو بفرسم اگ داشته باشم
0
1401/07/02
سوال کننده
انشالله ک ابله نباشع خدا از دهنت بشنوه خاهر
0
1401/07/02
سوال کننده
غذا لب نمیزنه رو زبونشم مث آفت زده بیرون،شیرخشک ب بدبختی میخورع
0
1401/07/02
سوال کننده
تونت نگاه کردم الان مث شکل همین جوش هابود ،ولی نوشته از صورت و قفسع سینه شرو میشع، برا پسرم اول دور دهانش درومد بعد پاهاش و امروزم انگشتا دستاش و مقعدش
0
1401/07/02
soheila (مامانِ سپنتا)
عزیزم این ویروس دست و پا دهان هست
0
1401/07/02
soheila (مامانِ سپنتا)
شک نکن
0
1401/07/02
soheila (مامانِ سپنتا)
آبله نیست
0
1401/07/02
soheila (مامانِ سپنتا)
پسر من پنج ماهگی گرفت
0
1401/07/02
soheila (مامانِ سپنتا)
زودتر ببر دکتر
0
1401/07/02
سوال کننده
خداروشکر بازم بین بد وبدتر، بد هس😭میترسم راه ک میره بترکه دونه هاش
0
1401/07/02
سوال کننده
میبرم امروز شوهرم مرخصی نداره منم نمیتونم تنها ببرمش
0
1401/07/02
سوال کننده
منتظرشم
0
1401/07/02
soheila (مامانِ سپنتا)
اتفاقاً این بدتر از آبله هست .
چون داخل دهان هم آفت زده بچه هیچی نمی تونه بخوره و ضعیف میشه
چون داخل دهان هم آفت زده بچه هیچی نمی تونه بخوره و ضعیف میشه
0
1401/07/02
soheila (مامانِ سپنتا)
بی قرار هست؟
0
1401/07/02
سوال کننده
دو سری همینطور شد ،بردم دکترش پودر داد تو اب حل میکردم میدادم دوسه روزه خوب شد
0
1401/07/02
سوال کننده
شبا اره ،ولی الان بازی میکنه
0
1401/07/02
soheila (مامانِ سپنتا)
منظورت از دو سری آفت زدن داخل دهانش هست یا تاول ها؟
0
1401/07/02
soheila (مامانِ سپنتا)
ولی این ویروس توی هر فصلی میشه گرفت
0
1401/07/02
Mehrsa ❤❤❤
آبله مخصوص بهار بیشتر خودشم از شکم شروع میشه دونه ها . این اسمش رو گذاشتن دست پا دهان
0
1401/07/02
soheila (مامانِ سپنتا)
دقیقاً
0
1401/07/02
soheila (مامانِ سپنتا)
برای همین پرسیدم ازش که غذا و شیر چجوری می خوره بچه اش
0
1401/07/02
سوال کننده
تاول
0
1401/07/02
سوال کننده

0
1401/07/02
سوال کننده
مرسی عزیزم میبرم دکتر بش دارو بده😢
0
1401/07/02
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
این یه ویروس جدیده
آبله نیست
آبله نیست
0
1401/07/02
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
پسر منم گرفته
0
1401/07/02
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
دور دهان دست پا
زبون و داخل دهنش زده
زبون و داخل دهنش زده
0
1401/07/02
سوال کننده
دقیقا پسر منم همینطورع، چ دارویی میدین بش؟
0
1401/07/02
سوال کننده
منم حرف دکتر عمومیو قبول نکردم، ولی بازم ترسیدم وشک کردم
0
1401/07/02
مریم مامان زهرا ...
این ویروس جدید برا بچه ها اومده دختر منم ده روز پیش گرفت. پماد کالامین زدم. دوتا هم شربت داده بود دادم خورد خوب شد خداروشکر
0
1401/07/02
سوال کننده
مرسی عزیزم خداروشکر.
1
1401/07/02
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
بله به آبله مرغان شباهت دارد اما احتمال بیماری دست پا دهان هم هست جهت ارزیابی دقیق تر باید به صورت حضوری مراجعه کنید 🌹🌹
بله به آبله مرغان شباهت دارد اما احتمال بیماری دست پا دهان هم هست جهت ارزیابی دقیق تر باید به صورت حضوری مراجعه کنید 🌹🌹
1
1401/07/02
سوال کننده
بردمش دکتر گفتن، بیماری دست پا دهان هست،، و دارو دادن، متشکرم دکترجان 🌹
0
1401/07/02
پزشک اوما
احسنت به شما که پیگیر هستید ،و خواهش میکنم جان دلم ❤️❤️❤️
0
1401/07/02
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/07/02
سوال کننده
ممنون از محببتون کع سوالای همه رو با حوصله و دقت جواب میدین پزشک عزیزم♥️🌹
1
1401/07/02
پزشک اوما
عزیزدلم هستيد گل من و ممنونم از نظر مثبتتون ❤️❤️
امیدوارم که کوچولویتان هم هرچه زودتر خوب و سرحال شود 💕💕💕
امیدوارم که کوچولویتان هم هرچه زودتر خوب و سرحال شود 💕💕💕
1
1401/07/02
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/07/03
soheila (مامانِ سپنتا)
دیدی گفتم عزیزم
0
1401/07/03
سوال کننده
اره خداخیرتون بده زود بردمش دکتر و دارو داد بهش ، انشالله زودخوب شه ی مادر طاقت درد بچشو نداره
0
1401/07/03
soheila (مامانِ سپنتا)
بهتر شده خارشش؟ چیزی می تونه بخوره؟ طفلکی تاول های بدی زده
0
1401/07/03
soheila (مامانِ سپنتا)
خواهش می کنم عزیزم.
آره بخدا من که بچم پنج ماهش بود به خدای خودم رسیدم از بس گریه کردم و غصه خوردم در عرض نصفه روز موی ابروم سفید شد
آره بخدا من که بچم پنج ماهش بود به خدای خودم رسیدم از بس گریه کردم و غصه خوردم در عرض نصفه روز موی ابروم سفید شد
0
1401/07/03
سوال کننده
هبچی نمیخوره هیچی حتی شیرخشکم نمیحوره دیگ ، براش سوپ درس کردم نخورد، شیربرنج درس کردم لب نزد، فقد قرصشو تو اب پرتقال یااب هویج میدم بخورع فقد اب پرتقالو دوس داره
0
1401/07/03
soheila (مامانِ سپنتا)
چون دهانش زخم هست میل نداره
0
1401/07/03
سوال کننده
انقد حرص خوردم و غصه میخورم براش ک حدنداره هیچچچچ نمیخوره حتی خوراکیا ک میخریدم همش براش
0
1401/07/03
soheila (مامانِ سپنتا)
بهتر میشه فردا
0
1401/07/03
سوال کننده
الهی بگردم مادربودن خیلی مسوولیت والایی هست
0
1401/07/03
soheila (مامانِ سپنتا)
هیدروکسی زین داد دکتر؟
0
1401/07/03
سوال کننده
دکتر گف گلوشم همینطور شده
0
1401/07/03
soheila (مامانِ سپنتا)
آره داخل حلقشون می زنه طفلکی ها
من پسرم شدیداً بی قرار بود و یک ریز گریه می کرد شیر به هیچ عنوان نخورد یک روز بردمش بیمارستان تعطیلی هم بود داخل حلقش سه تا آفت زده بود بعدش روی دست و پاش چندتا دونه زد در عرض یک ساعت
من پسرم شدیداً بی قرار بود و یک ریز گریه می کرد شیر به هیچ عنوان نخورد یک روز بردمش بیمارستان تعطیلی هم بود داخل حلقش سه تا آفت زده بود بعدش روی دست و پاش چندتا دونه زد در عرض یک ساعت
0
1401/07/03
soheila (مامانِ سپنتا)
اما تاول فقط دو تا کوچک لای انگشت های پاش زد مثل تاول بچه ی شما نبود
0
1401/07/03
soheila (مامانِ سپنتا)
نگران نباش بعدش تاول هاش که خوب میشن پاش پوسته پوسته میشه حتی ممکن هست ناخن هاشون بیافته
0
1401/07/03
soheila (مامانِ سپنتا)
بخاطر همین مریضی هست ،گفتم که فکر نکنی کمبود ویتامین چیزی داره
0
1401/07/03
سوال کننده
قرص آسیکلوویر داد و پماد آسیکلوویر
و شربت لوراتادین
و شربت لوراتادین
0
1401/07/03
soheila (مامانِ سپنتا)
نه پس تجویزش فرق داره با پسر من البته بچه ی شما بزرگ تره
0
1401/07/03
soheila (مامانِ سپنتا)
من بچم یک روز بستری شد آنتی بیوتیک بهش دادن
0
1401/07/03
سوال کننده
پسرمنم دکتر معاینه کرد گف ته حلقشم هس
0
1401/07/03
سوال کننده
عزیرممم
0
1401/07/03
سوال کننده
وواااای نههه واقعا؟؟؟
0
1401/07/03
سوال کننده
اره
0
1401/07/03
سوال کننده
من بیمارستان نبردم ترسیدم بستری کنن بدترشه
1
1401/07/04
soheila (مامانِ سپنتا)
نگران نباش عزیزم خوب میشه زود
0
1401/07/04
soheila (مامانِ سپنتا)
من وقتی پسرم از دختر خواهر شوهرم گرفت، بچه های داداشم هم گرفتن اونم یکیش دو سالش بود یکیش شش ماه،طفلی ها اذیت بودن خیلی اونا هم بستری شدن ولی دوره درمانشون بیشتر طول کشید
باید تا فهمیدی به داد بچه برسی حتی یک روز هم یک روز هست
باید تا فهمیدی به داد بچه برسی حتی یک روز هم یک روز هست
0
1401/07/04
سوال کننده
اره من خداروشکر زودفهمیدم روز دوم بردمش دکتر
1
1401/07/05
soheila (مامانِ سپنتا)
خدارو شکر ان شاءالله هر روز بهتر بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




