Ooma

درمان گرفتگی گوش فوووووری

سلام. گوشم حدود دوساعته گرفته هر دوتاش
سرماخوردم سه روزه ...
قطره اوتیسپت خریدم ریختم توش ولی هنوز شدیدا هردو گوشم گرفته چیکار کنم باز بشن خیلی اذیتم اینجوری

3 پاسخ 390 بازدید


تحلیل آزمایش آمپول روگام

سلام ، این آزمایش به چه معنا هست؟
یعنی باید آمپول روگام زده بشه یا خیر ؟
گروه خونی مادر B+
همسر B-
فرزند اول B-
سر زایمان فرزند اول روگام زدم ، الان دکتر گفتن این آزمایش رو بدم تا مشخص بشه باید روگام بزنم یا نه .
باید روگام زده بشه؟

6 پاسخ 1,014 بازدید


دوباره مبتلا شدن ب کرونا و تاثیر روی جنین

سلام خانم دکتر من عید کرونا گرفتم و الان چندروز پیشم دوباره مبتلا شدم خیلی خفیف تر از قبلی
الان این دوبار مبتلا شدن ب جنینم اسیب میزنه

6 پاسخ 586 بازدید


سلام سونوآنومالی من خوبه

بازم به غیراز ابن چندهفتگی دیگه سونوداریم

11 پاسخ 428 بازدید


خانمای با تجربه بیاین یه لحظه

سلام
پسرم سر آلتش قسمت سوراخ به پایین قرمزه وفک میکنه یع کوچولو باد داره مثه جوش نمیدونم عفونت کرده یا مدلشه؟
تو دوماهگی ختنه کردمش
پوست کنار آلتشم بیشتر اوقات سفیدی میزنه نمیدونم از چیه؟
کیا بچشون این شکلیه؟

17 پاسخ 515 بازدید


تفسیر آزمایش غربالگری مرحله ۲

سلام دکتر جان
میشه جواب من رو تفسیر کنید سه ماه اول مرحله ۲ هستش

12 پاسخ 385 بازدید


برفک دهان نوزاد دو ماه

سلام خانم دکتر خسته نباشید ..ببخشید من روی زبون دخترم یه دونه برفک زده چیکا کنم ؟

9 پاسخ 1,209 بازدید


نتیجه آزمایش ان تی

سلام خانم دکتر میشه لطفا آزمایش من رو ببینین🌹

14 پاسخ 401 بازدید


تغییر رنگ در ادرار

من اب خیلی کم میخورم نهایت با شیر و چایی به زور بشه ۴ تا ۵ لیوان یعنی بعضی روزا ۲ تا لیوان اب هم نمیخورم امروز دیدم ادرارم رنگش تقریبا نارنجی شده ، به نظرتون مایعات بیشتر بخورم بهتر میشه البته سابقه سنگ کلیه هم دارم

18 پاسخ 518 بازدید


دکتر شیر خشک ببلاک ar

سلام پسرم چند روزه بخاطر رفلاکس پنهان شیر خشک ببلاک Ar میخوره شبا روزا شیر خودم اما وقتی شیر خشک میخوره شکمش باد میکنه و تا چقدر همش زور میزنه ک با باد معده دفع شه به شدت زور میزنه صدا میده بلانسبتش مث شیهه اسب موندم چکار کنم خیلی اذیته بچم دارو هم میخوره نمیدونم شیر خشک بهش نمیسازه عوض کنم یا چی مدفوعشم چربه زردی هم داره از ۶ الان ۱ هفتس نمیاد پایین کلا خودمم نمیدونم چی باید بخورم بخاطر شیرم هم بخاطر نفخ هم زردی

19 پاسخ 758 بازدید


پیچیدن بند ناف دور بچه

سلام خدمت خانم دکتر ودوستان خانم دکتر من ۴ این ماه سونو دادم آب دور بچم ۲۰ بود باز ۱۱ هم تکرار کردم شده بود ۱۹ امروز تکرار کردم ۱۲ بود خداروشکر ولی گفته بند ناف دور گردنشه خیالم از اون راحت شد از این میترسم الان واینکه وزنش خوبه

13 پاسخ 658 بازدید


نحوه نگهداری حلوا مهرستان

سلام دوستان اینجا که ما رسمه واسه زایمان حلوا میدن
هفته ۳۸ بارداری ام تا زایمان کنم کجا نگهش دارم خراب نشن

4 پاسخ 449 بازدید


سرماخوردگی و گلو درد

سلام، من دو روزه سرماخوردم و تب و گلو درد و سرفه دارم، چه دارویی میشه مصرف کرد تو بارداری 27 هفته ای؟
و اینکه میشه دمنوش پونه آویشن مصرف کرد؟

8 پاسخ 446 بازدید


بچه ها فوریه راجب امپول اچ سی جی اچ ام جی

سلام خوبین امروز دکتر برای شوهرم اچ سی جی و اچ ام جی نوشته
هرچی داخل دارو خونه های ساری گشتم پیدا نشد
شما میدونین از کجا باید گیر بیارم‌؟؟

115 پاسخ 1,673 بازدید


خون ریزی طولانی مدت بعد از زایمان

سلام روز بخیر ،68روزه زایمان کردم
تقریبا تا 60روز خون ریزی داشتم زیاد
لکه نبود ، خون ریزی شدید
سونو دادم و رفتم دکتر گفت مشکلی نیست
برام قرص ال دی
ترانگزامیک اسید و میفنامیک اسید و یه دونه آمپول ویتامین k نوشت
مصرف کردم خوب بود و خون ریزی قطع شد یعنی لکه خیلی کم بود
دو سه روز پیش لکه ها بیشتر شد
تا اینکه فراموش کردم یه شب ال دی بخورم
از دو روز پیش تاحالا خیلی خیلی زیاد شده خون ریزی
تنها قرصی هم که مصرف میکنم همین ال دی هست
چیز دیگه مصرف نمیکنم
باید ال دی. رو ادامه بدم ؟
برای خون ریزی چه کار کنم
انکار فقط به مدت هشت روز من پاک بودم
میفنامیک اسید رو امروز مصرف کردم

37 پاسخ 382 بازدید


کولیک نوزادی هست یعنی؟

سلام دیگه خسته ام کرده گریه های بیخوددخترهردارویی بگیدامتحان کردم پدی لاکت فقط خوب بودبعدیمدت اونم دیگه تاثیرنمیزاره

40 پاسخ 433 بازدید


💥خیلی فوری 💥انقباض هفته ۳۹م

سلام
من امروز ۳۸ هفته و ۶ روز هستم
از دیروز بعضی وقتا حس میکنم دست بچه توی واژنمه که خیلی دردناکه وقتی حرکتش میده
امروز هم از اوائل صبح یه سری درد مث درد پریود سراغم میاد البته منظم نبود ولی دردش کم هم نبود.
حالا دوباره درد دارم شکمم منقبض میشه حدود ۱ دقیقه سفت میمونه و درد شدید زیر دلم دارم. البته همه جای شکمم سفت نمیشه کلا بچه م سمت راسته اونور بیشتر سفت میشه.
حرکاتش خوبه کم نیست ولی همش استرس دارم.
یکی دو روزه ترشحات سفید رنگ هم دارم.
نمیدونم کی باید برم بیمارستان؟
میخوام سزارین بشم ولی میگم نکنه دیر برم دهانه رحمم باز شه طبیعی دنیا بیاد!

50 پاسخ 763 بازدید


نخوردن شیر نوزاد 3 ماهه

سلام خسته نباشید
ببخشید دخترم 3 ماهو 27 روزشه امروز کلا شیر نخورده گرسنه اس ولی وقتی سینمو میزارم دهنش با اعصبانیت سینه مو میکشه بیرون از دهنش. لثه هاش ورم دارن اما فک نمیکنم بخاطر دندون باشه . و هر 5 6 روزی مدفوع میکنه بیقرار نیس طی این چن روز ولی روزی ک قراره مدفوع کنه زور میزنه
خیلی نگرانم مخصوصا واسه اینکه شیرنمیخوره میشه لطفا راهنمایی کنین

4 پاسخ 353 بازدید


ورم پا در بارداری

سلام روز همگی بخیر من دوهفته پیش یه چیزی افتاد رو پای راستم بعدش ورم کرد و چند روز بعد خوب شد حالا پاهام ورم می‌کنه پای راستم اون قسمت بیشتر ورم می‌کنه این خطرناکه؟

12 پاسخ 426 بازدید


رابطه جنسی در بارداری

سلام من طبق اوما هفته ۶ بارداری هستم، هفته ۴ رفتم سونو واژینال گفت قلب تشکیل نشده، خواستم بپرسم ک میتونمبا همسرم رابطه داشته باشم؟
در حال حاضر اگه از کاندوم استفاده نکنیم و اسپرم داخل واژن ریخته بشه مشکل سازه؟

36 پاسخ 976 بازدید