من ب دخترم بروفن هم میدادم تب دخترم ۳۹ بود اصلا پایین نمیومد دکتر گفت بروفن هر ۶ساعت بده استامینفون هر ۴ساعت تبش ک قطع شد بروفنو قطع کن فقط استامینفون بده
واسه خلط و چرک گلوشم سفکسیم داده بود ک هر ۱۲ ساعت ۲سی سی میدادم
سفکسیم عالیه واسه خلط و ... درجا خشک میکنه انگاری
اسپری مخصوص بینی نوزادم بگیر روزی ۳بار بزن
۲تا ی طرف ۲تام ی طرف دیگه
خدا رو هزار بار شکر، ممنونم
یه اسپری داده بود دکترش فکر کنم همینه که میگید، ماه پیش از طریق دهان یه بار صبح و یک بارم شب فقط یه پاف میزدم. همون رو دوباره استفاده میکنم، انشاالله نتیجه بده
ایشالا ک زودی سرحال میشه مایعات بهش بیشتر بده هرچقد مدفوع کنه واسش بهتره زودتر دفع میشه از بدنش
سلام مامان جان
تنها تجویزی که باتوجه به سن دلبندتان من به صورت اینترنتی میتوانم انجام دهم این است که از شیاف استامینوفن برای کاهش تب کمک بگیرید ، با قطره سدیم کلراید بینی را به خوبی شستشو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید ، و قطره پلارژین بدهید. چون زیر 6 ماه هست سایر داروها فقط بعد معاینه توسط پزشک قابل تجویز هستند 💓
ممنون، عطسه خیلی داره با آبریزش بینی، انجام میدم خیلی ممنونم.
جان دلم پلارژین به بهبود شرایط کمک میکند ❤️❤️