سلام وقتتون بخیر
پسر من 8 ماه و یک هفتشه
7 ماهگی دوتا دندون پایینش در آمد
واسه اون دوتا دندون اول خیلی خیلی خیلی ازیت شد
آنقدر درد داشت که مدام سرشو به زمین میکوبید و آروم نمیشد
الان باز خیلی خیلی خیلی بی آرومه
وقتی خوابه یهو تو خواب جیغ میزنه و گریه میکنه با این که چشماش بسته است
مدام میخواد گازمون بگیره
بد غذا و بد خواب شده
تب کرده
خیلی زیاد آب دهنش میریزه و ازیته
ولی اثری از دندون های بالا نیست و من حس میکنم داره دوتای بغلِ اون وسطی پایینی در میاد
به نظرتون ممکنه جای بالا پایین در بیاد باز؟
چیکار کنم آروم بشه؟
پرسش (1401/07/03):
ازیت های دندون در آوردن
439
52
1401/07/03
سوال کننده
0
1401/07/03
yasi
بله
ژل بزن
ژل بزن
0
1401/07/03
سوال کننده
دنتی کیدز باریج میزنم
0
1401/07/03
سوال کننده
ولی دکتر گفت روزی دوباره نهایتا سه بار اندازه به لپه
0
1401/07/03
سوال کننده
بیشتر گفت نزن
1
1401/07/03
yasi
هویج یا پبازچه بده دستش
0
1401/07/03
نسترن ..
سلام زینب خوبی
0
1401/07/03
سوال کننده
سلام عزیزم تو خوبی
0
1401/07/03
نسترن ..
مبارک محمد سجاد باش دندون در اوردنش 😘
0
1401/07/03
سوال کننده
مدام دستشه
0
1401/07/03
نسترن ..
چن قطره استا بمال ب همون لثه ای ک فک میکنی میخاد دندون دراره
0
1401/07/03
سوال کننده
اره روانیمون کرده با دندون
0
1401/07/03
سوال کننده
نسترن فایده نداره
اون روز دکتر داروخونه میگفت دیفین هیدرامین بمال
اون روز دکتر داروخونه میگفت دیفین هیدرامین بمال
0
1401/07/03
نسترن ..
همه همینیم منکه خونم خشک شده دیگه دارم روانی میشم😭
0
1401/07/03
سوال کننده
الان تب هم کرده دارم بهش 4 ساعت یبار استا میدم
0
1401/07/03
نسترن ..
یاخدا دیفین هیدرامین ندی بچه های زیر دوسال بهش حساسیت دارن اشتباه نکن
0
1401/07/03
نسترن ..
دندون تب نداره
0
1401/07/03
سوال کننده
ندادم ولی دیگه دارم کم میارم
0
1401/07/03
سوال کننده
نسترن هر بچه ای یجور
0
1401/07/03
نسترن ..
سرگرمش کن بازی کن باهاش. ی چیز سفت بده گاز بزنه
0
1401/07/03
نسترن ..
بعضی بچه ها واقعا اذیت میشن سر دندون
0
1401/07/03
سوال کننده
باباش نیست من امدم خونه بابام
4 تا هستیم از پسش بر نمیایم
4 تا هستیم از پسش بر نمیایم
0
1401/07/03
سوال کننده
بابام بنده خدا از بازی بگیر تا اینکه ساعت ها راهش ببره
0
1401/07/03
نسترن ..
ای بابا طفل معصوم اذیته درد داره😔
0
1401/07/03
سوال کننده
تازه شبا هم میزارتش تو ماشین انقدر میگردونه تا بخوابه
0
1401/07/03
سوال کننده
خیلی نسترن
0
1401/07/03
سوال کننده
اصلا بچم کلافه ی کلافه است
0
1401/07/03
نسترن ..
چنتا دندون دراورده؟
0
1401/07/03
yasi
شاید بهوونه باباشو میگیره خب
0
1401/07/03
نسترن ..
طفل معصوم بمیرم
0
1401/07/03
سوال کننده
2 تا پایین داره فقط
0
1401/07/03
سوال کننده
باباش کارش اینجوریه 2 روز هست 2 روز نیست
اون دو روزی هم که هست باز همینیم
اون دو روزی هم که هست باز همینیم
0
1401/07/03
سوال کننده
نزدیک 1 هفته و نیمه که بی خواب شده
از دیروز هم تب کرده
از دیروز هم تب کرده
0
1401/07/03
نسترن ..
بنظرم خیلی اذیته..پسر من چهارتا دندون داره اصلا اینجوری نکرد سر دندوناش فقط بی حال میشد میگرفت میخابید بعدظهراهم نق میزد تب هم نداش فقط یبوست بود
0
1401/07/03
نسترن ..
اگ دیدی تبش خیلی بالاس ببرش دکتر اطفال ببینه گوشش یا گلوش عفونت نکرده باشه خدای نکرده
0
1401/07/03
نسترن ..
ان شالله زودتر دندونش دراد طفلی راحتشه
0
1401/07/03
سمیرا سمیر
دیفن عالیهههه
0
1401/07/03
سمیرا سمیر
حتی خورده دکتر داد بهم
0
1401/07/03
سمیرا سمیر
اولش یکم دادم یکمشم نالیدن ب لثش
0
1401/07/03
سوال کننده
دیفن کودکان با بزرگسال فرق داره؟
0
1401/07/03
سمیرا سمیر
ی دیفن ساده داد و دیفن کامپاند مال بزرگاس
0
1401/07/03
سمیرا سمیر
اما من بچم س ماه در اورد خیلی درد مکشید اما اسم پمادش ی چی دیگ بود یادم نیس خیلی خوب بود باریج ک ب قرون
0
1401/07/03
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
عزیزم دکتر بچه من گفت دیفن با انگشت بزن به لثه بچه کاری که کردم وجواب هم داد
0
1401/07/03
سوال کننده
من یبار در حد اینکه سر انگشتم رو بزنم توش کشیدم به لثه اش ولی اصلا ندادم بخوره
0
1401/07/03
سوال کننده
ولی من دفین هیدرامین ساده داشتم دکتر قبلا داده بود واسه سرماخوردگی خودم
0
1401/07/03
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی قشنگتون
وقتتون بخیر 🌹
بله این امکان هست. ژل های تسکین دهنده همچون دنتی کید را امتحان کرده اید؟
وقتتون بخیر 🌹
بله این امکان هست. ژل های تسکین دهنده همچون دنتی کید را امتحان کرده اید؟
0
1401/07/03
سوال کننده
سلام دکتر جان
بله دنتی کیدز باریج امتحان کردم
تاثیر طولانی مدت نداره
دکتر هم گفت روزی دوبار براش استفاده بشه
بله دنتی کیدز باریج امتحان کردم
تاثیر طولانی مدت نداره
دکتر هم گفت روزی دوبار براش استفاده بشه
0
1401/07/04
پزشک اوما
عزیزم بله این موارد موقتی هستند. باتوجه به سن دلبندتان، از پستانک میوه خوری کمک گرفته و میوه های یخ زده درون آن بریزید و بدهید تا روی لثهها بکشد. مسواک انگشتی هم خوب هستند خودتان روی لثهها بکشید و با دست تمیز که با آب خنک کرده اید روی لثهها را ماساژ دهید، دندانی نیز گزینه خوبی است 🌹🌹
1
1401/07/04
سوال کننده
ممنون دکتر جان
0
1401/07/04
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💕💕
0
1401/07/04
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دندونم عفونت کرده چیکار کنم خوب شه
- سلام میشه در مورد این موضوع راهننماییم کنین
- اسهال نوزاد 5 ماهه
- خانومای باردار بیاین جواب این چالش رو بدین
- سلام مامانای باتجربه بیاین کمک
- دندون دراوردن شهریار و ثبت توی گینس😜
- بچه ها من میتونم برم دندونامو درست کنم؟
- عصب کشی دندون در دوران بارداری
- کمک کنیددندون دخترم دردمیکنه
- خانم مژگان پارسااااااااا فوری بیا من اصلااااا نمیشناسمت خوابتو دیدم🤷♀️




