باسلام خدمت دکتر عزیز ودوستان گرامی
ب اسرار همسرم رفتم سونو گفتن سقط شده😔😔😔 مگهمیشه ب همین راحتی امکانش هست ندیده باشن؟ دارم دق میکنم 😔😔😔
تورو خدا کمکم کنین چی بخورم چکار کنم ؟؟
پرسش (1401/07/03):
تورو خدا کمکم کنید.ادامه ی تاپیک قبلی خونریزی هفته ی ششم
1141
88
1401/07/03
سوال کننده
0
1401/07/03
Maryam M
همونی ک گفتید ارضا شدید و خون دیدید؟
0
1401/07/03
سوال کننده
نه
0
1401/07/03
سمیرا سمیر
عزیزم سنو اشتباه نکنه ولی محض اطمینان ی سنو دیگ برو
0
1401/07/03
سوال کننده
همونکه گفتم هفته ی ششمم رفتم سونو قلب بچه و ساک همه چی عالی دیده شده بود فردای سونو یهو خونریزی داشتم وو
0
1401/07/03
سمیرا سمیر
الان خوریزیت چطوره
0
1401/07/03
سوال کننده
فقط دیروز خونریزی داشتم الان لکه ست
0
1401/07/03
سمیرا سمیر
زیاد بود
0
1401/07/03
سمیرا سمیر
ی سنودیگ برو حتمااا
0
1401/07/03
سوال کننده
امکانش هست تو خون ندیده باشه جنین رو
1
1401/07/03
سمیرا سمیر
ن عزیزم جنین دیده میشه اصلا قلبش میزنه دیده هم نشه از ضربان متوجه میشن اما بنظرم ی سنو برو و تا اون زمان چیزی نخور
0
1401/07/03
سوال کننده
نمیدونم والا چند روز دیگه حتما میرم
0
1401/07/03
سمیرا سمیر
استراحت کن
0
1401/07/03
سمیرا سمیر
اره برو بزار خیالت راحت بشه
0
1401/07/03
سوال کننده
چشم
0
1401/07/03
سمیرا سمیر
بهت گفت سقط شده تو چیزی نگفتی
0
1401/07/03
سمیرا سمیر
گفت قلبش نمیزنه
0
1401/07/03
سوال کننده
گفت هیچی نیشت سقط شده
بعد گفت یه هفته ی دیگه بیا ببینم چیزی نمونده باشه
بعد گفت یه هفته ی دیگه بیا ببینم چیزی نمونده باشه
0
1401/07/03
سمیرا سمیر
خب اون زمان ک خون ریزی داشتی زیاد بود
0
1401/07/03
پروانه کاظمیان
عزیزم خودت متوجه میشی زمان که خونریزی داشتی ازت لخته خون بزرگ افتادبیرون
احساس کردی چیزی ازرحمت بافشاربییاد بیرون
احساس کردی چیزی ازرحمت بافشاربییاد بیرون
0
1401/07/03
سوال کننده
دیروز ازم لخته اومد بیرون و یکم پهلوهام و زیر شکمم درد داشت ک هنوزم دارم
0
1401/07/03
nazi ❄️
سقط ک الکی نیس گلم ، کلی درد داره خونریزی زیاد همراهشه
0
1401/07/03
سوال کننده
سر بارداری قبلیم خونریزیم از این بیشتر بود ولی جنین سالم بود
1
1401/07/03
nazi ❄️
حتما یه سونو دیگه برو
ترجیحا جایی ک معتبر باشه دکترش ماهر
ترجیحا جایی ک معتبر باشه دکترش ماهر
0
1401/07/03
سوال کننده
دردی در حد پریودی خفیف داشتم
0
1401/07/03
سوال کننده
قبل این خونریزی شکممو نگاه میکردم عین نبض میزد ولی الان نگاه میکنم هیچ نبضی حس نمیکنم
2
1401/07/03
haanaaهانا j
سلام
اولا ان شاالله که سونو اشتباه کرده
دوما اگرم سقط شده قوی باش اول نفری نیستی که سقط تجربه میکنی من خودم سقط ۶ هفته و ۱۰ هفته داشتم
.سوما ان شاالله جاش برات سبز بشه به زودی
چهارما ای مدت تا چهل روز گرمی بخور پیشانیتو ببند
حلوا کاچی. چیزا سرد نخور. جگر گوسفندی بخور
مغزیجات..
بعد سقط رحم اماده ترم هست. تحت نظر دکتر دوباره جاش سبز میشه برات به خدا توکل کنم عزیزم
باید قوی باشی حسابی خودتو تقویت کن
اولا ان شاالله که سونو اشتباه کرده
دوما اگرم سقط شده قوی باش اول نفری نیستی که سقط تجربه میکنی من خودم سقط ۶ هفته و ۱۰ هفته داشتم
.سوما ان شاالله جاش برات سبز بشه به زودی
چهارما ای مدت تا چهل روز گرمی بخور پیشانیتو ببند
حلوا کاچی. چیزا سرد نخور. جگر گوسفندی بخور
مغزیجات..
بعد سقط رحم اماده ترم هست. تحت نظر دکتر دوباره جاش سبز میشه برات به خدا توکل کنم عزیزم
باید قوی باشی حسابی خودتو تقویت کن
0
1401/07/03
nazi ❄️
درد سقط بیشتر از این حرفاس
منم یبار تو ۱۰ هفته سقط داشتم تو بیمارستان ۶ ساعت خونریزی خیلی شدید داشتم با کلی لخته بزرگ لخته هایی ک اندازه مشت دستم بود
منم یبار تو ۱۰ هفته سقط داشتم تو بیمارستان ۶ ساعت خونریزی خیلی شدید داشتم با کلی لخته بزرگ لخته هایی ک اندازه مشت دستم بود
2
1401/07/03
haanaaهانا j
اره منم ۱۰ هفته . خودم جفتم کشیدم بیرون
اندازه مشت دست بیشتر بود
دردهاش هم انقباض و انبساط مثل زایمان طبیعی
ولی ۶ هفته دردش کمتر تا ۱۰ هفته
اندازه مشت دست بیشتر بود
دردهاش هم انقباض و انبساط مثل زایمان طبیعی
ولی ۶ هفته دردش کمتر تا ۱۰ هفته
0
1401/07/03
سوال کننده
ان شاء الله توکل بر خدا
حتما خداوند بهتر میدونه ک برامون چی خوبه و چی بد
التماس دعا
حتما خداوند بهتر میدونه ک برامون چی خوبه و چی بد
التماس دعا
0
1401/07/03
nazi ❄️
یعنی ۴ هفته اینقد ممکنه تفاوت داشته باشه ؟
نمیدونم والا ایشالله ک اتفاقی نیفتاده
نمیدونم والا ایشالله ک اتفاقی نیفتاده
0
1401/07/03
سوال کننده
من شش هفته ام امکانش هست کمتر باشه دردش ؟و لخته
1
1401/07/03
nazi ❄️
قطعا کسی ک تو هفته بالا سقط میکنه با کسی ک تو هفته پایین سقط میکنه علائمشون یکسان نیس
ولی درمورد ۶ هفته و ۱۰ هفته ک کلا هفته های پایین حساب میشن نمیدونم همینطوری عمل میکنه با نه
ولی درمورد ۶ هفته و ۱۰ هفته ک کلا هفته های پایین حساب میشن نمیدونم همینطوری عمل میکنه با نه
1
1401/07/03
رقیه 💚
من ۹ هفته بود ۳ روز کامل درد زایمان کشیدم تا دفع شد دردش رو اصلا فراموش نمیکنم خیلی سخت بود
دومی ۶ هفته بود کمتر اذیت شدم
دومی ۶ هفته بود کمتر اذیت شدم
0
1401/07/03
haanaaهانا j
من جنین ۱۰ هفته ام قشنگ سالم با دست پا چشم بدد اندازه کف دست شایدم کمتر یه کم. پوستشم سفید روشن
ولی سقط ۶ هفته ام یه چی شبیه لوله سفید بود
ولی سقط ۶ هفته ام یه چی شبیه لوله سفید بود
0
1401/07/03
haanaaهانا j
کمتر عزیزم ولی جنین که لخته نیست. اون لخته ها بافت رحم با جفته خود جنین یا صورتی رنگه .
0
1401/07/03
haanaaهانا j
تازه من از جنبن ۱۰ هفته هم داشتم
چون هی نگاش میکردم گریه میکردم شوهرم پاکش کرد.حتی بردمش تو قبرستون دفنش کردم
خدا نصیب هیچ مادری نکنه
چون هی نگاش میکردم گریه میکردم شوهرم پاکش کرد.حتی بردمش تو قبرستون دفنش کردم
خدا نصیب هیچ مادری نکنه
0
1401/07/03
haanaaهانا j
عکس داشتم
اصلاح بالا
اصلاح بالا
0
1401/07/03
پریا ❤❤❤
بارداری اول منم دقیقا همینجوری شد
رفتم سونو گفتن قلب و جنین دیده شد
هفته ی بعدش افتادم سر خونریزی در حد دوقطره
بعدش رفتم سونو گفتن سقط شده🥺
رفتم سونو گفتن قلب و جنین دیده شد
هفته ی بعدش افتادم سر خونریزی در حد دوقطره
بعدش رفتم سونو گفتن سقط شده🥺
0
1401/07/03
پریا ❤❤❤
سر دومی ازهمون اول قرص آ اس آ خوردم به تجویز دکتر
خداروشکرمشکلی پیش نیومد
خداروشکرمشکلی پیش نیومد
0
1401/07/03
مامان فارا 🍒❤
مگه میشه یعنی سقط شده متوجه نشدی به این راحتی !!!
0
1401/07/03
سوال کننده
فقط از خواب با ترس بیدار شدم و یه لکه خون دیدم
0
1401/07/03
مامان فارا 🍒❤
سقط که خیلی درد داره !! یه سونو گرافی دیگه برو که اگه ایشالا هستش بهت شیاف بده و استراحت
0
1401/07/03
سوال کننده
فرداش خونریری و کمی لخته
0
1401/07/03
مامان فارا 🍒❤
لکه خون دلیل سفط شده !! ،چرت گفته برو جای دیگه سونو بده
0
1401/07/03
سوال کننده
خدا کنه ک سقط نشده باشه
0
1401/07/03
مامان فارا 🍒❤
ایشالاا ،حتما فردا جای دیگه برو ،
0
1401/07/03
سوال کننده
بهتر نیست چندروز بعد برم ؟
0
1401/07/03
پریا ❤❤❤
چجوری باید متوجه میشد اخه
1
1401/07/03
سمیرا سمیر
معذرت اینو میگم اگه لخته دیدی دفع شده الآنم خون ریزی نداری واس ک همش دفع شده
0
1401/07/03
پریا ❤❤❤
عزیزم جنین داخل شکمشون متاسفانه ازبین رفته..
زمانی درد داره که بخان از رحم جداش کنن و سقطش کنن
تا دو الی سه هفته هم اگه بمونه توی رحم دردی نداره جز عفونت خیلی شدید
زمانی درد داره که بخان از رحم جداش کنن و سقطش کنن
تا دو الی سه هفته هم اگه بمونه توی رحم دردی نداره جز عفونت خیلی شدید
0
1401/07/03
سمیرا سمیر
نظر من اینه هر چ زودتر بری بهتره
2
1401/07/03
سمیرا سمیر
هرچی دیر تر عوارضش برا خودته
1
1401/07/03
پریا ❤❤❤
انشالله به آبروی حضرت زهرا سقط نشده و اشتباه شده
0
1401/07/03
سمیرا سمیر
الهی فدات شم
1
1401/07/03
سمیرا سمیر
عزیزم حکمت خدا هرچی باشه شکر کن ناراحت نباش خدا بهترینشو واست گذاشته کنار
1
1401/07/03
سوال کننده
الهی آمین
توکلم ب خداست
چه گرفته و چه نگرفته باشه بنده ی خودشه ما چکاره ایم
توکل بر خدا هرچی مصلحت الله باشه شکر
توکلم ب خداست
چه گرفته و چه نگرفته باشه بنده ی خودشه ما چکاره ایم
توکل بر خدا هرچی مصلحت الله باشه شکر
1
1401/07/03
سوال کننده
امروز همه جا تعطیل فردا میرم سونو تو کل بر خدا
شکممو نگاه ک میکنم یه نبض حس میکنم کسی هست باردار نباشه و این نبض باشه؟؟
شکممو نگاه ک میکنم یه نبض حس میکنم کسی هست باردار نباشه و این نبض باشه؟؟
0
1401/07/03
سمیرا سمیر
انشالله هرچی صلاحته
0
1401/07/03
سوال کننده
الان ک باردار نیستین همچین حسی دارین ک نبض بزنه ؟؟دور ناف؟
0
1401/07/03
خانم گل .
سونوتو تکرار کن انشالله ک اشتباه شده باشه
1
1401/07/03
خانم گل .
اره منم این نبضو دارم
ربطی ب بارداری نداره ی جا خوندم بخاظر گشاد شدن شریان آئورته
ربطی ب بارداری نداره ی جا خوندم بخاظر گشاد شدن شریان آئورته
0
1401/07/03
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون زینب جانم
عزیزم سونوگرافی را به صورت واژینال تکرار کنید
عزیزم سونوگرافی را به صورت واژینال تکرار کنید
0
1401/07/03
سوال کننده
ان شاء الله التماس دعا
1
1401/07/03
سوال کننده
چشم ان شاء الله یک هفته ی دیگه تکرار میکنم و امیدوارم هیچ مشکلی نباشه
1
1401/07/03
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و نگران نباشید ❤️❤️
1
1401/07/03
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




