سلام خانم دکتر عزیز. من همیشه پریودم اوکی بوده
این ماه تا ۳ روز خونریزی داشتم ولی از روز چهارم کلا قطع شد در حد لک بینی گاهی.آیا مشکلی وجود داره؟۲۵ سالمم هست. ۲ ماه هم هست اقدام به بارداری کردم جواب نگرفتم
پرسش (1401/07/02):
کم شدن تعداد روز پریودی
577
33
1401/07/02
سوال کننده
0
1401/07/02
سوال کننده
پرولاکتینمم بالا بود دوماه دارو مصرف کردم . یک ماه بعداز قطع کردن دارو آزمایش دادم اومده بود پایین
0
1401/07/02
سوال کننده

این سونوگرافی ماه قبلم هست روز سیزدهم پریودی بوده
0
1401/07/02
سوال کننده
نگرانم که شاید مشکلی باشه یا میخوام زود یائسه بشم
0
1401/07/02
سوال کننده

0
1401/07/02
سوال کننده

0
1401/07/02
سوال کننده

این مال ۴ ماه پیش هست. قبلی برای پارسال
0
1401/07/02
سوال کننده

این هم برای ماه قبل روز سوم پریودی
0
1401/07/02
سوال کننده
ببخشید خانم دکتر عزیز تصاویر و سوالا زیاد شدن. خیلی نگران هستم
0
1401/07/02
سوال کننده
خانم دکتر میگن برای روز سیزدهم تعداد فولیکام کم بوده.همیشه سونوگرافی که میدادم یکی یا دوتا داشتم فقط
0
1401/07/02
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
حجم خونریزی در آن 3 روز چطور بوده است؟
حجم خونریزی در آن 3 روز چطور بوده است؟
0
1401/07/02
سوال کننده
مثل همیشه خوب بود تقریبا زیاد
0
1401/07/02
سوال کننده
البته خانم دکتر این ماه رژیم هم گرفتم
0
1401/07/02
پزشک اوما
عزیزم بنابراین جای نگرانی نیست ،تغییر فصل و رژیم همگی تاثیر دارند. عزیزم اگر دارو نمیخورید یک فولیکول بالغ بیشتر در هر ماه نخواهید داشت، چه کسی چنین حرفی زده؟ در یک خانم سالم ماهی یک عدد فولیکول بالغ خواهد شد نه بیشتر مگر اینکه برحسب سابقه خانوادگی دو یا چندقلویی احیانا در برخی سیکل ها فولیکول های بیشتری بالغ شوند🌹🌹
1
1401/07/02
سوال کننده
یه ماما رفته بودم امروز بهم گفت. گفت بخاطر همینم دوماهه اقدام کردی بچه دار نشدی چون تعداد فولیکولای بالغت کمه
نه خانم دکتر هیچ دارویی مصرف نمیکنم
خیلییی ممنون خانم دکتر عزیز بابت پاسخ دادن از نگرانی دراومدم
عاقبت بخیر بشید انشالله 🌹🌹
نه خانم دکتر هیچ دارویی مصرف نمیکنم
خیلییی ممنون خانم دکتر عزیز بابت پاسخ دادن از نگرانی دراومدم
عاقبت بخیر بشید انشالله 🌹🌹
1
1401/07/03
پزشک اوما
عزیزم ایشان باید یک دور درس هایشان را مرور کنند واقعا مایه تاسف است که ابتداییات را نمیدانند. شما اگر زیر 35 سال سن دارید و سابقه بارداری ندارید تا 12 ماه برای باردار شدن فرصت دارید، زیرا شانس بارداری در هر ماه بین 20 تا 30 درصد هست. صبور باشید و همسرتان هم اسپرموگرام انجام دهند 🌹🌹
1
1401/07/03
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم خداروشکر که آرامش پیدا کردید ❤️❤️
0
1401/07/03
سوال کننده
چشم ممنون خانم دکتر عزیز
0
1401/07/03
سوال کننده
خانم دکتر آزمایش اسپرموگرام شرایطش چیه؟ چند روز ارضا نشه بعد آزمایش بده
اگه شرایطی داره ممنون میشم بگید
اگه شرایطی داره ممنون میشم بگید
0
1401/07/03
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم ❤️
برای انجام آزمایش آنالیز مایع منی یا همان اسپرموگرام فاصله بین انجام تست تا آخرین انزال باید 2 تا 5 روز باشد که بهترین این زمان 3 روز است . در این بازه زمانی دارویی مصرف نشود. شب قبل از تست دوش آب گرم و یا رفتن به سونا و جکوزی گرم ممنوع است و نمونه با خودارضایی بدون استفاده از لوبریکانت و بزاق. دهان گرفته شود 🌸🌸
برای انجام آزمایش آنالیز مایع منی یا همان اسپرموگرام فاصله بین انجام تست تا آخرین انزال باید 2 تا 5 روز باشد که بهترین این زمان 3 روز است . در این بازه زمانی دارویی مصرف نشود. شب قبل از تست دوش آب گرم و یا رفتن به سونا و جکوزی گرم ممنوع است و نمونه با خودارضایی بدون استفاده از لوبریکانت و بزاق. دهان گرفته شود 🌸🌸
0
1401/07/03
سوال کننده
ممنونم دکتر جانم🌹
0
1401/07/03
سوال کننده
ولی شغلش جوریه که همیشه تو اوج گرماس. مشکلی نداره؟
0
1401/07/03
سوال کننده
خانم دکتر روزی که اخرین انزالش هم هست حساب میشه؟
مثلا شنبه ارضا بشه روز سشنبه باید آزمایش بده؟ که سومین روز حساب بشه؟
مثلا شنبه ارضا بشه روز سشنبه باید آزمایش بده؟ که سومین روز حساب بشه؟
0
1401/07/03
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 🌹🌹❤️❤️🌹🌹
عزیزم شغلشان چیست؟
عزیزم شغلشان چیست؟
0
1401/07/03
سوال کننده
برق کار
عسلویه کار میکنه
عسلویه کار میکنه
0
1401/07/03
پزشک اوما
عزیزم اگر محیط کار تهویه مناسب دارد موردی نیست فقط لباس زیر پلاستیکی و. تنگ نپوشند. در مورد سوال دیگرتان هم خیر جانم، آن روز را محاسبه نکنید 🌹🌹
1
1401/07/04
سوال کننده
مرسی خانم دکتر جان
ممنونم
ممنونم
0
1401/07/04
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/07/04
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم زنده باشید ❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




