ان شاالله که به سلامتی بغلش بگیری
منم داشتم تو سونو ان تی نبودش دیگه
راستی سونو حدود ۱۰ روز از سن بارداری اوما کم تر این عادیه
این کیست طوری نیس خودش از بین میره منم داشتم همین سایز اکثرا اول بارداری پیش میاد برا همه این
سلام عزیزم مبارکه نگران نباش کیست طبیعیه اکثرا دارن منم کیست دارم
عزیزم نگران کننده نیست من هم داشتمدکتر گفت احتمالا تخمگ از این کیست و تخمدان آزاد شده خود بخود تا ان تی برطرف میشه برو حالشو ببر تبریک بابت بارداریت منم سمت راست بود
مال من تازه ۱۹بود برا شما کوچولو تره
عزیزم منم کیست ۲۸میل داشتم تا سونو ان تی جذب شده بود کاملا طبیعی هست
سلام عزیزم بارداریت مبارک
نگران نباش منم تو۶ هفتگی کیست تو تخمدان داشتم جای نگرانی نداره تا قبل از سونو ان تی بود بعد خود به خود جذب شد
سلام مامان جان
در سونوگرافی شما همه چیز خوب وعالی است.
کیست لوتئال دیده شده نیز همان بقایای فولیکول است و اهمیتی نداشته و در اغلب موارد خود به خود در طی سه ماهه دوم برطرف می شود. تنها کاری که باید انجام داد این است که تحت نظر پزشک باشید تا روند کیست پایش شود🌸