سلام به روی قشنگتون گل من
زنده باشید 🌹
بهترین زمان بعد از اتمام سیکل قاعدگی است🌺🌺
خانم دکتر من اندومتریوز دارم
قبلا یعنی اسفند 99 این ازمایش رو انجام دادم 36.77 بود دیروز دکتر بهم گفت چون بالاتر از حد نرماله یعنی رو ب بدخیم بودن هست
قرار شد دوباره ازمایش رو تکرار کنم
اگر بالا بود یعنی خطرناکه و کیستم بدخیمه😭😭؟؟؟؟
خواهش میکنم گل من❤️
عزیزم خیر اصلا نمیتوان گفت اینطور است، کیست اندومتریوما هم دارید؟
بله کیست اندومتریوز دارم در هردو تخمدان
عزیزم سونوگرافی و آزمایش را تکرار کنید در مورد اقدامات مورد نیاز تصمیم گیری شود