سلام وقت بخیر
من یک نوزاد ۹ماهه دارم عصر دمای بدنش ۳۸بود و کمی بالا آورد سریعا دکتر اورژانس رفتم چون شهرستان هستم.دکتر شربت پدی کلد..شربت استامینوفن. شربت سفسکیم..و اسپری بینی دادن
دخترم به سفسکیم حساسیت داره آیا جایگزین دیگری وحود دارد؟
سوال دوم قطره بهتره برای نوزاد یا شربت(استامینوفن )
کدام تب رو زود تر کم میکنه ؟
ممنون
پرسش (1401/06/31):
اورژانسی..تب نوزاد ۹ماهه اورژانسی
392
15
1401/06/31
سوال کننده
2
1401/06/31
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
عزیزم یه دستمال نمدار کن با اب ولرم. به شکم و پیشانی و کف پاهاش بمال
0
1401/06/31
Malihe____ 💙💖
برای نوزاد قطره بهتره اگه تب پایین نمیاد ۴ ساعت بده ولی سعی کن اول کنترل کنی اگه دیدی هیچ جوره پایین نمیاد بعد ۴ ساعت قطره بده شربت برا ۲ سال ب بالاست
پاشویه با گلاب هم خوبه و اینکه مایعات فراوون بده ابمیوه طبیعی و اب گلابی خیلی خوبه
پاشویه با گلاب هم خوبه و اینکه مایعات فراوون بده ابمیوه طبیعی و اب گلابی خیلی خوبه
2
1401/06/31
Malihe____ 💙💖
دست و صورتشو با گلاب خیس کن تاثیرش خیلی هوبه
0
1401/06/31
سوال کننده
مرسی بانو پس پیشنهاد میکنید قطره بهش بدم
0
1401/06/31
مامان جوجه ها❤️
شیاف خیلی خوبه عزیزم زود تب رو پایین میاره
0
1401/06/31
سوال کننده
میترسم گریه کنه
0
1401/07/01
پزشک اوما
سلام مامان جان
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم و اگر نیمه شب است با اورژانس تماس بگیرید.
برای سن دلبندتان قطره و شیاف استامینوفن ارجح هستند. بابت جایگزین سفیکسیم، باید دانست دخترتان به چه خانواده دارویی حساسیت دارد،. آیا این را میدانید؟
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم و اگر نیمه شب است با اورژانس تماس بگیرید.
برای سن دلبندتان قطره و شیاف استامینوفن ارجح هستند. بابت جایگزین سفیکسیم، باید دانست دخترتان به چه خانواده دارویی حساسیت دارد،. آیا این را میدانید؟
0
1401/07/01
سوال کننده
مرسی از شما
تا بحال سفیکسم بهش ندادم ،میترسم بهش حساسیت داشته باشه
چون هم خودم هم همسرم حساسیت داریم
تا بحال سفیکسم بهش ندادم ،میترسم بهش حساسیت داشته باشه
چون هم خودم هم همسرم حساسیت داریم
0
1401/07/01
پزشک اوما
جان دلکم نمیدانید خودتان به چه خانواده دارویی حساسیت دارید؟
0
1401/07/01
سوال کننده
من خودم ازیترو و سفکسیم
0
1401/07/02
پزشک اوما
عزیزم دو خانواده گسترده هستند، من توصیه میکنم اگر شک به حساسیت دارویی دارید و مشکل دلبندتان جدی نیست فعلا آنتی بیوتیک را ندهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




