سلام دوستان میگم بدون مشورت دکتر اگه شیر خشک اپتامیل ۱رو عوض کنم بجاش آپتامیل کانفورت بدم مشکلی ایجاد میکنه ؟
اخه خیلی زور میزنه دفعشم کم شده یه روز در میان احساس میکنم اذیت میشه
پرسش (1401/06/31):
شیرخشک آپتامیل یک
474
71
1401/06/31
سوال کننده
1
1401/06/31
سوال کننده
کسی تجربه ای داره
0
1401/06/31
سوال کننده
مریم داودی عزیز دکتر گوارش دخترت که روغن رو تجویز کرد شیرشو عوض نکرد ؟؟؟
0
1401/06/31
ندا ❤
بدون مشورت کاری نکن من چن روز پیش اینکاروکردم بچه کلا اسهال شد همون آپتامیل عالیه
0
1401/06/31
سوال کننده
اخه هی زور میزنه .و هی میگوزه ولی مدفوع نمیکنه
1
1401/06/31
زهرااا🤱 🦋
ببر دکتر عوض کنه ممکنه یوقت بهش نسازه بدتر بشه
0
1401/06/31
زهرااا🤱 🦋
بچه های نوزاد اکثرا نفخ و دارن
1
1401/07/01
maryam davoudi
سلام عزیزم
چرا عزیزم دکتر بهم گفت نان کامفورت اپتامیل کانفورت یا سیمیلاک توتال کاتفورت هرکدوم پیدا کردب بده
من سیمیلاک گرفتم خیلیی راضیم
چرا عزیزم دکتر بهم گفت نان کامفورت اپتامیل کانفورت یا سیمیلاک توتال کاتفورت هرکدوم پیدا کردب بده
من سیمیلاک گرفتم خیلیی راضیم
1
1401/07/01
maryam davoudi
شما چون اپتامیل میدادی همون اپتامیل کانفورت بده
البته ببین شرایطت با دختر من یکیه یا نه دختر من مدفوعش اصلااا سفت نبود فقط حرکات رودش کند بود و هر چندروز یبار دفع داشت تو مدتی ک دفع نداشت خیلی زور میزد واذیت بود خیلیم بادمعده داشت با بوی بدددد
البته ببین شرایطت با دختر من یکیه یا نه دختر من مدفوعش اصلااا سفت نبود فقط حرکات رودش کند بود و هر چندروز یبار دفع داشت تو مدتی ک دفع نداشت خیلی زور میزد واذیت بود خیلیم بادمعده داشت با بوی بدددد
0
1401/07/01
سوال کننده
دقیقا همینه ولی این میگوزه بوی بدی نمیده
0
1401/07/01
سوال کننده
ببخشید شما کدوم شهر زندگی میکنین ؟
من هر داروخونه رفتم اون روغن رو نداشتن میخواستم ببینم دسترسی به شهرتون دارم
من هر داروخونه رفتم اون روغن رو نداشتن میخواستم ببینم دسترسی به شهرتون دارم
0
1401/07/01
Arsham z
بچه منم همین کارو میکنه ودقیقا شیرش آپتامیل ۱ هست
0
1401/07/01
سوال کننده
من عوض میکنم خوب بود بهت خبر میدم
0
1401/07/01
maryam davoudi
گفتی mctoil?
من لارستانم استان فارس
من لارستانم استان فارس
0
1401/07/01
سوال کننده
اره دیگه مخصوص کودکانشو خواستم نداشتن
0
1401/07/01
Zahra Nasiri
سلام عزیزم اول این ک روغن ام سی تی روبهش بده هرهشت ساعت دوم اینکه اگ اپتامیل۱بهش سازگاره همون اپتامیل کامفورت روبده امااین دلیل نمیشه ک چون ۱بهش ساخته کامفورتش هم بسازه من واسه دخترم سیمیلاک توتال کامفورت میگیرم هم شکمش خوب کارمیکنه هم سیمیلاک خوب وزن میده نوزادتون یک ماهس حالابعدچهارماهگی کلا دفع مدفوعش کم میشه دخترمن یکروز درمیون شکمش کارمیکنه نگران زورزدنش نباش بچهادوهفته بعدازتولدزورزدنشون شروع میشه چون نمیدونن چجوربایددفع کنن مدام زورمیزنن همون اپتامیل کامفورت یاسیمیلاک توتال کامفورت روهمراه باروغن ام سی تی بهش بده درست میشه
1
1401/07/01
Zahra Nasiri
فقط نان کامفورت اصلابهش نده نان اهنش بالاس هم مدفوعشوسبزمیکنه هم بوی بدمیده کلانان شیرخشک بیخودیه واسه دل دردش هم قطره کولیکید بهش بده نعناییه فوری دل دردشوخوب میکنه ازبدو تولدم هس خیلی خوبه
0
1401/07/01
maryam davoudi
عزیزم حالا عکسشو میفرستم برات اخه من نگفتم مخصوص کودکان میخوام فقط گفتم mtcoil
0
1401/07/01
سوال کننده
مرسی ممنونم
0
1401/07/01
سوال کننده
میشه اگه ام اس تی دارین عکسشو برام بفرستین
0
1401/07/01
yasi
این روغنی که میگین برا وزن گیریه نه دفع که😐
0
1401/07/01
سوال کننده

ببین اینو داشتن اونم که گفتن باید حداقل ۱۸ماهش باشع تا بتونی بدی
0
1401/07/01
سوال کننده
نه داروخونه هم گفت هم برا دفع هم وزن گیری
0
1401/07/01
yasi
والا من گرفتم برا دفع اصلا اثر نداشت که دکترش گفت برا وزن گیریه فقط حتی گفتم اسهال نشه تاکیید کرد تو دفعش اثر نداره من سه ماه دادم دفعش همون بود گاها یوبست میشد بنظرم با دکتر بچه ات مشورت کن سرخود این روغنا اصلا نده
0
1401/07/01
سوال کننده
فردا میرم حتما پیش دکترش .میترسم برداره شیرخشکو عوض کنه بهش نسازه اخه آپتامیل بهش میسازه خوب تپول شده
0
1401/07/01
سوال کننده
این که بچه بالا بیاره از میتونه باشه که شیرخشکش بهش نمیسازع ؟اخه زیاد بالا میاره
0
1401/07/01
yasi
رفلاکس داره و این شیر تشدیدش میکنه
0
1401/07/01
سوال کننده
پس من چیکار کنم بخدا گیج شدم نمیدونم کدوم مشکلشو پیگیری کنم
0
1401/07/01
yasi
نترس برو دکتر بهش بگو یا دارو میده یا شیرخشکو عوض میکنم شکمشو با روغن ماساژ میدی؟یه کم روغن زیتون تو نافش بریز ماساژ بده
0
1401/07/01
سوال کننده
ماساژ میدم دفع انجام میده ولی هین ماساژ اونقدر زور میزنه میشه قرمز قرمز تا دفع کنه گریه میکنه منم میترسم چیزیش بشه اونجوری زور میزنه
0
1401/07/01
سوال کننده
اخه مدفوعشم سفت نیس
0
1401/07/01
سوال کننده
خمیری نرمه
0
1401/07/01
yasi
نترس نفخ داره برا نوزاد یه ماهه طبیعیه این روغنا بهش نده اگه وزنگیریش خوبه
قطره برا نفخش چی میدی؟
قطره برا نفخش چی میدی؟
0
1401/07/01
سوال کننده
پدلاکت میدادم که گفتن یبوست میاره قطع کردم برا نفخش هیچی نمیدم بعضی وقتا گریمچر میدم اونم کم
0
1401/07/01
yasi
بیین یه چیزایی تو نوزاد دوره داره،دوره اش بگذره خوب میشه نهایتا این زور زدناش تا یه ماهه دیگه است همه ی نی نی ها تو این سن زور میزنن تازه یاد میگیرن چجوری از دستگاه گوارششون استفاده کنن
0
1401/07/01
yasi
خوب بردی دکتر بگو یه قطره بده برا همین زور زدناش گریمچر هم خوبه میدی ارومش میکنه
0
1401/07/01
سوال کننده
پدر ما در میاد تا این دوره بگذره اونقدر میگوزه ها
0
1401/07/01
سوال کننده
اره باید بگم
0
1401/07/01
yasi
همین که باد شکم خالی میکنه خوبه خیلی باید از گوزاش خوشحال باشی😂
0
1401/07/01
سوال کننده
اره خوشحالم که میگوزه ولی کاش قد نخودم میرید من راحت میشدم
0
1401/07/01
سوال کننده
شیر خشکشو خودم نمیتونم عوض کنم حتما باید دکتر بگه ؟
0
1401/07/01
سوال کننده
دیشب نیم ساعت شکمشو ماساژ دادم زیا دفع کرد ولی بچم شده بود چغندر قرمز
1
1401/07/01
yasi
چون میگی بالا میاره بنظرم با نظر دکتر عوض کن
0
1401/07/01
yasi
عزیزم من روزی سه بار کلا ماساژش میدادمکل بدنشو ماساژ بده نترس
0
1401/07/01
سوال کننده
فک کنم حرکت رودش کنده با ماساژ دفع میکنه
0
1401/07/01
yasi
حالا تو ماساژ بده ضرر نداره براش
0
1401/07/01
سوال کننده
باشه ممنونم از راهنماییتون
2
1401/07/01
سوال کننده

من حرص اینو میخورم ایشون بیخال خوابن
0
1401/07/01
maryam davoudi
همینه عزیزم
0
1401/07/01
maryam davoudi
نمیدونم عزیزم فوق تخصص گوارش کودکان داده گفت به وزن گیری کمک میکنه و دفعشم راحت میکنه واقعا هم برا دخترم اثر داشت روزی ۲cc بهش میدم گف تا ۴ ماهگی بده
0
1401/07/01
yasi
خداروشکر
0
1401/07/02
Arsham z
مرسی عزیزم
1
1401/07/02
Zahra Nasiri
دخترمن ۳۵هفته نارس دنیااومددکترازبدوتولدگفت این روغنوبده درکل روغن واسه دفع راحته و این روغن هم واسه دفعه هم واسه وزن گیری چون بچه من ۱۹۰۰بودازاول بهش میدادم هرهشت ساعت بده اگ بازم تاسه چهارروزدفع نداشت یاخوب شیرنمیخوره یابایدشیرخشکشوعوض کنی
1
1401/07/02
Zahra Nasiri
شیرخشک اپتامیل انتی رفلاکس خیلی خوبه بیومیل ای ارهم خوبه امااگ رفلاکس شدیده بایددارومصرف کنه منم ب دخترم نکسیوم و موتیلیوم میدم بهترشده
1
1401/07/02
Zahra Nasiri
شیرخشکای مدل ای ار مخصوص رفلاکس هستن لازم نیس حتمادکتربگه بیومیل ای ارخیلی سبکه اما اپتامیل انتی رفلاکس عالیه
1
1401/07/02
Zahra Nasiri
واسه اینکه شکمش هم کارکنه شیرخشکای کامفورت خوبن ک ازهمه بهترسیمیلاک توتال کامفورته ک هضمش راحته وزن دهیشم خوبه ک زیر۶ماه شماره ۱بایداستفاده بشه میتونی شیرخشک سیملاک توتال کامفورت بدی ک راحت دفع کنه بعدازدوماهگی نکسیوم و موتیلیوم بگیری واسه رفلاکسش
1
1401/07/02
Zahra Nasiri
اگ رفلاکس داره نبایدروبالش بزاری بهشوفقط رو سطح شیب دار ک ازکمرب بالاش روبه بالاباشه فقط سرو گردن کافی نیس
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- خانما یه شیر خشک معرفی کنید که وزن گیریش خوب باشه
- بچه ها راهنمایی درباره شیرخشک
- تاریخ استفاده از شیرخشک
- اسهال ازشیرخشک ایا هست؟
- معرفی شیرخشک کودک 10 ماهه
- کیا بچشون شیر خشکیه من عذاب وجدان دارم ما،د،ر بدی هستم
- معرفی شیرخشک مناسب برای نوزاد
- ایا شیرخشک باعث میشه شکم نوزاد بگیره
- بالا اوردن شیرخشک نان ۱
- شیرخشک نوزاد پانزده روزه




