Ooma
پرسش (1401/06/31):

ام ار ای کیست تخمدان ؟؟؟

دکتر اومای عزیز من قبلا پیام‌گذاشته بودم‌ که مامانم ۵۴ ساله هستن و یائسه اتفاقی متوجه کیست تخمدان شدیم سونو گرافی‌و ازمایش خون رو فرستاده بودم براتون الان ام ار ای هم دادن با تزریق میشه نگاه کنید

ام ار ای کیست تخمدان ؟؟؟
ام ار ای کیست تخمدان ؟؟؟
ام ار ای کیست تخمدان ؟؟؟
ام ار ای کیست تخمدان ؟؟؟
کیست ممکن خوش خیم‌باشه؟
فاقد انهانسمنت یعنی چی؟
سلام عزیزم
یعنی دارو جذب نکرده پس به نفعه خوش خیم یه
کیست سادس
اااا خب خداروشکر
سلام به روی ماهتون گل من
بله در خاطرم هستید 💗
عزیزم مجموعه شرایط دربررسی ها و MRI بیشتر به نفع خوش خیمی است و احتمال بدخیمی بسیار کم است اما مجموعا باتوجه به سن مادرتان جراحی و برداشتن کیست تخمدان و ارسال آن به پاتولوژی هم ایده خوبی است چون این سبک جراحی ها سبک هستند، تصمیم نهایی با پزشک ایشان است🌹🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه