سلام خسته نباشید ببخشید من دیروز ازمایش دادم و بخاطر شرایط فعلی نمیتونم برم دکتر میشه بگید چه مشکلی و ایا خیلی جدیه
0
1401/06/31
سوال کننده

0
1401/06/31
سوال کننده

0
1401/06/31
سوال کننده

0
1401/06/31
سوال کننده

0
1401/06/31
مامان ی خانم کوچولو
عفونت ادرار که نداریخ
0
1401/06/31
مامان ی خانم کوچولو
خیلی کم ویتامین د کمه
0
1401/06/31
مامان ی خانم کوچولو
صفحه اول و چهارم باز نشده
0
1401/06/31
مهشید .
عفونت هست توی بدنتون
0
1401/06/31
مهشید .
یه مقدار دفع پروتیین دارید یه مقدارم باکتری توی ادرارتون بوده
0
1401/06/31
مهشید .
کلیه یکم کم کار هست ولی نه زیاد احتمالا دفع پروتیین هم از همینه
0
1401/06/31
سوال کننده
نمیدونم امکان داره برای شیاف پروژسترون باشه چون شبش گذاشته بودم 😑
0
1401/06/31
سوال کننده
خیلی کمه ؟
0
1401/06/31
مامان ی خانم کوچولو
باید ۳۰ به بالا باشه مال شما۲۷.
ولی فک میکنم تو این دوران باید روزی ی دونه هزار بخورید.من که میخورم
ولی فک میکنم تو این دوران باید روزی ی دونه هزار بخورید.من که میخورم
0
1401/06/31
پزشک اوما
سلام گل من به روی قشنگتون
زنده باشید 🌹
در هنگام انجام آزمایش یا روزهای قبل آن بیمار نبودید؟ چه داروها و مکمل هایی مصرف میکنید؟
زنده باشید 🌹
در هنگام انجام آزمایش یا روزهای قبل آن بیمار نبودید؟ چه داروها و مکمل هایی مصرف میکنید؟
0
1401/07/01
سوال کننده
سلام دکتر جان
یک هفته سرما خورده بودم و چهار روزه خوب شدم فقط یدونه ازیترومایسین خوردم و الان فقط د۳ و فولیک اسید میخورم
یک هفته سرما خورده بودم و چهار روزه خوب شدم فقط یدونه ازیترومایسین خوردم و الان فقط د۳ و فولیک اسید میخورم
0
1401/07/01
پزشک اوما
ممنونم عزیزجانم 💗💗
مامان گل در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند :
1. سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی است. همچنان روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید.
2. درگیر عفونت ادراری هستید و همین مساله باعث افزایش تعداد گلبول های سفید شده است. میزان مصرف مایعات به ویژه آب را بسیار افزایش دهید و به هیچ عنوان ادرار خود را نگه ندارید ، روزی یک عدد سفیکسیم 400 میلی گرم تا یک هفته مصرف کنید و سپس یک هفته بعد از اتمام درمان آزمایش ادرار تکرار شود. دفع پروتئین هم احتمالا به همین دلیل است اما حتما فشار خون را کنترل کنید اگر بالا است اقدامات درمانی برای کاهش آن انجام گردد.
3. سطح یکی از آنزیم های کبدی بالاتر از حد طبیعی است. در سونوگرافی بعدی وصعیت کبد مورد ارزیابی قرار بگیرد و فعلا مصرف سرخ کردنی ها، فست فودها، کره، سس ها محدود گردد.
4. سطح پلاکت مقداری بالاتر از حد طبیعی است. اگرچه بیماری و کم آبی و حتی خود بارداری میتوانند در این شرایط دخیل باشند اما هرچه زودتر تلفنی با پزشک خود مشورت نمایید اگر صلاح میدانند آسپرین گزینه خوبی است که آغاز گردد 🌹🌹
مامان گل در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند :
1. سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی است. همچنان روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید.
2. درگیر عفونت ادراری هستید و همین مساله باعث افزایش تعداد گلبول های سفید شده است. میزان مصرف مایعات به ویژه آب را بسیار افزایش دهید و به هیچ عنوان ادرار خود را نگه ندارید ، روزی یک عدد سفیکسیم 400 میلی گرم تا یک هفته مصرف کنید و سپس یک هفته بعد از اتمام درمان آزمایش ادرار تکرار شود. دفع پروتئین هم احتمالا به همین دلیل است اما حتما فشار خون را کنترل کنید اگر بالا است اقدامات درمانی برای کاهش آن انجام گردد.
3. سطح یکی از آنزیم های کبدی بالاتر از حد طبیعی است. در سونوگرافی بعدی وصعیت کبد مورد ارزیابی قرار بگیرد و فعلا مصرف سرخ کردنی ها، فست فودها، کره، سس ها محدود گردد.
4. سطح پلاکت مقداری بالاتر از حد طبیعی است. اگرچه بیماری و کم آبی و حتی خود بارداری میتوانند در این شرایط دخیل باشند اما هرچه زودتر تلفنی با پزشک خود مشورت نمایید اگر صلاح میدانند آسپرین گزینه خوبی است که آغاز گردد 🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- تفسیر ازمایش هپاتیت
- ازمایش قبل غربالگری دوم
- لطفا توی تفسیر ازمایش کمکم میکنید
- تفسیر ازمایش چکاب
- تفسیر آزمایش چکاپ کامل
- ازمایش برا کم خونی تو بارداری
- تفسیر ازمایش غربالگری اول
- ازمایشو واسم دقیق تفسیرکنیدخواهشا میخوام ببینم درصد حرکتوایناش چقدره
- تفسیر آزمایش کلی؟
- سلام دوستای خوبم میشه آزمایش تیروئیدم رو تفسیر کنین💛



526

