Ooma
پرسش (1401/06/31):

تفسیر جواب ازمایش

سلام خسته نباشید ببخشید من دیروز ازمایش دادم و بخاطر شرایط فعلی نمیتونم برم دکتر میشه بگید چه مشکلی و ایا خیلی جدیه

تفسیر جواب ازمایش
تفسیر جواب ازمایش
تفسیر جواب ازمایش
تفسیر جواب ازمایش
عفونت ادرار که نداریخ
خیلی کم ویتامین د کمه
صفحه اول و چهارم باز نشده
عفونت هست توی بدنتون
یه مقدار دفع پروتیین دارید یه مقدارم باکتری توی ادرارتون بوده
کلیه یکم کم کار هست ولی نه زیاد احتمالا دفع پروتیین هم از همینه
نمیدونم امکان داره برای شیاف پروژسترون باشه چون شبش گذاشته بودم 😑
خیلی کمه ؟
باید ۳۰ به بالا باشه مال شما۲۷.
ولی فک میکنم تو این دوران باید روزی ی دونه هزار بخورید.من که میخورم
سلام گل من به روی قشنگتون
زنده باشید 🌹
در هنگام انجام آزمایش یا روزهای قبل آن بیمار نبودید؟ چه داروها و مکمل هایی مصرف می‌کنید؟
سلام دکتر جان
یک هفته سرما خورده بودم و چهار روزه خوب شدم فقط یدونه ازیترومایسین خوردم و الان فقط د۳ و فولیک اسید میخورم
ممنونم عزیزجانم 💗💗
مامان گل در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند :
1. سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی است. همچنان روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید.
2. درگیر عفونت ادراری هستید و همین مساله باعث افزایش تعداد گلبول های سفید شده است. میزان مصرف مایعات به ویژه آب را بسیار افزایش دهید و به هیچ عنوان ادرار خود را نگه ندارید ، روزی یک عدد سفیکسیم 400 میلی گرم تا یک هفته مصرف کنید و سپس یک هفته بعد از اتمام درمان آزمایش ادرار تکرار شود. دفع پروتئین هم احتمالا به همین دلیل است اما حتما فشار خون را کنترل کنید اگر بالا است اقدامات درمانی برای کاهش آن انجام گردد.
3. سطح یکی از آنزیم های کبدی بالاتر از حد طبیعی است. در سونوگرافی بعدی وصعیت کبد مورد ارزیابی قرار بگیرد و فعلا مصرف سرخ کردنی ها، فست فودها، کره، سس ها محدود گردد.
4. سطح پلاکت مقداری بالاتر از حد طبیعی است. اگرچه بیماری و کم آبی و حتی خود بارداری می‌توانند در این شرایط دخیل باشند اما هرچه زودتر تلفنی با پزشک خود مشورت نمایید اگر صلاح می‌دانند آسپرین گزینه خوبی است که آغاز گردد 🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه