Ooma
پرسش (1401/06/31):

❌❌لکه بینی قهوه ای ۶ روز بعد از موعد❌❌

سلام خانم دکتر من دو روز بعد موعد بی بی گذاشتم منفی بود .۵ روز بعد از موعد مثبت شد و ازمایش دادم تیتر بتا ۷۴ بود امروز ظهر افتادم رو لکه بینی قهوه ای .خداروشکر درد مداوم ندارم ولی گهگاهی خیلی کم شکمم در حد چند ثانیه درد میگیره ول میکنه خیلی نگرانم برای لک ها لطفا راهنماییم کنید .قرار شد ک شنبه برم دوباره همون ازمایشگاه و تکرار کنم ازمایش رو

❌❌لکه بینی قهوه ای ۶ روز بعد از موعد❌❌
❌❌لکه بینی قهوه ای ۶ روز بعد از موعد❌❌
❌❌لکه بینی قهوه ای ۶ روز بعد از موعد❌❌
خانم دکتر لطفا زودتر پاسخ بدید ممنوووون
سلام به روی ماهتون گل من
عزیزم چون هیچ اطلاعی نسبت به شرایط شما نداریم تجویز شیاف پروژسترون ریسک بزرگی است من به شخصه توصیه نمیکنم، بنظر من فقط استراحت مطلق داشته باشید ، رابطه برقرار نکنید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود 🌹
علت لک قهوه ای چی میتونه باشه
از دیروز ظهر دراز کشیدم فقط برای دسشوویی بلند میشم از ساعت ۸ صبح ک دستمال میکشم چیزی نمیبیمم
جان دلم در این زمان علل مختلفی دارد. از لانه گزینی گرفته تا تهدید به سقط، بارداری شیمیایی، بارداری خارج رحمی و...
به همین دلیل تا تیتر بتا تکرار نشود بهتر است شیاف استفاده نشود
ممنون خانم دکتر
خواهش میکنم جان من🌹🌹🌹
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه