پایین بودن هموگلوبین و گلبول قرمز
پزشک اوما میشه ازمایشمو ببینید و بگید چیکار کنم برای افزایشش؟؟
پریود شدن و خونریزی شدید
سلام دکتر عزیز و دوستهای گلم خوبید سال نو همگی مبارک باشه ببخشید من پسرم ۹ ماهشه وقتی زایمان کردم ۷۲ روز خونریزی داشتم بعد مفنامیک اسید دوتا دوتا میخوردم تا قطع شد الان از وقتی پریودمیشم ۴و۵ ماهه ولی ۳۷ روزه شده دو رهام هی عقب میندازم بعد خون ریزیم خیلی شدیده باید نوار بهداشتی دوتا دوتا بزارم چیکار کنم آیا عادیه یا دارو بخورم چی بخورم خیلی هم سر گیجه دارم
سلام نوزادم ۳ ماهش شده چه شیر خشکی بدم بهش؟
شیرخشک آپتامیل ۱ میخوره
الانم دکتر نیست مسافرته
شیرش تموم شده
میخواستم دوباره بخرم گفتم از شما بپرسم بازم باید همون شیر رو بخوره یا تو ۳ ماهگی شیرش عوض میشه؟؟
چیکار کنم پسرم توماشین گوش درد نگیره؟
سلام، پسرم ۳ماهشه میخوام با ماشین برگردم شهر خودمون یه ۸ساعتی توماشین هستیم چیکار کنم گوش درد نگیره؟ اومدنی تو ماشین خوب بود ولی فرداش خیلیییی اذیت شد 😔😔 حالا چیکار کنم بچه اذیت نشه بعدش؟؟؟
کم تکون خوردن در هفته ی ۲۸
سلام دوستان من هفته ی ۲۸هستم دو روزه خیلی کم احساسش میکنم خیلی نگرانم کسی بوده اینجوری
از کجا بفهمیم شیر خشک مناسب نوزاد است
سلام بچه ی من یک ماهشه ، کنار شیر خودم شیر خشک هم میخوره شیر خشک گیگوز رو میخوره
ولی وقتی شیر خشک میخوره نفسش خس خس میکنه و برای آروغ گرفتنش هم کلی باید زور بزنه تا بتونه آروغ بزنه.
میخواستم بدونم کسی تجربه ای این مدلی داشته ؟ مشکل از شیر خشک هست یا مشکلی نیست ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏🙏
احساس درد زیر شکم و انقباض
سلام پزشک اوما، عیدتون مبارک.
من دیروز حدود3ساعت بخاطر مهمونی نشسته بودم و از همونوقت تا امروز زیر دلم درد میکنه و احساس انقباض رحم و واژن دارم. و اینکه لگدهای جنین رو پایین ترین قسمت احساس میکنم.
مشکلی هست؟ چیکارباید بکنم؟
حالت تهوع در اوایل هفت ماهگی
سلام دوستان من هفته ۲۷ بارداریمه الان ۴ روزه حالت تهوع دارم نمیدونم چرا دلیلش چی میتونه باشه؟
مکمل اشتها اور
شربت زینک سولفات ۱۰برای نوزاد۱۰ماهه میشه داد مقدار چقدر باشه
حرکت جنین بارداری دوم
من در هفته ی ۱۸ بارداری هستم ولی هنوز حرکتی زو احساس نمیکنم بارداری دوم هست جواب سونو غربالگری هم خوب بود ولی ی خرده تگرانم
خوردن قرص تیرویید و اندانسترون همزمان
سلام خانوم دکتر،من سیزده هفته باردارم و باید صبا ناشتا قرص تیرویید بخورم ولی صبا واقعا تهوع دارم و اکثرا اسید معده رو بالا میارم و همیشه دمیترون میخورم ،میخاستم ببینم خوردن همزمان تیرویید و دمیترون سر صبح واسه اینکه بالا نیارم تداخل دارویی ایجاد نمیکنه؟؟
خانوما کسی مث من بوده و همزمان میخورده؟؟
پریدن شیر و قطره تو گلوی نوزاد
سلام دکتر اومایی عزیز خسته نباشید دختر من در پنجمین روز تولد حواسم نبود شب بعد از خوردن شیر به پشت خوابوندم که بالا آورد و ریه هاش پر شد که به موقع به بیمارستان رسوندیم و با لوله خارج کردن و اکسیژن زدن و بیستو چهار ساعت بستری شد. امروز هم که قطره ی ویتامین بهش میدادم چون دوست نداشت عوق زد و پرید تو گلوش که باز حالت خفگی گرفت. سوالم اینه که آیا هنوزم ریه هاش ممکنه پر باشه و کامل خالی نشده باشه و هر بار که قطره یا شیر میخوره باید منتظره همچین حالتی باشم دیگه خسته شدم ترس تمام وجودمو گرفته لطفا راهنمایی کنید ممنو ن میشم. و اگه نیاز هست دوباره ببرمش دکتر.
ادرار سوختگی پای پسرم
سلام دکتر ودوستان عزیز پای پسرم ادار سوختگه و بیشتر از اسهال سوخته چیکارش کنم هرچی پمادمیزنم خوب نمیشه پماد تتراساکلین.هیدروکورتیزون.ان ان .کلوتریمازول.زینک اکساید.کالاندولا همه رو امتحان کردم خوب نمیشه یکسره گریه میکنه الان میتونه سینه خیز بره برای همین پوشکشوکثیف کنه میان به جلوی پوشک الان کلا سوخته س اسهال خوب شده ولی پاش نه
وزن گیری جنین و مادر در ماه هشت
سلام من هفته ۳۱ هستم و از دو هفته پیش وزنم افزایش نداشته و حتی نیم کیلو کم کردم نگرانم که مشکلی پیش بیاد برای بچه و وزن نگیره ،اخرین سونو ۲۹ هفته وزن جنین ۱۲۰۰ گرم بود. مکمل و مولتی ویتامین هم مصرف نکردم تا حالا فقط امگا ۳ از هفت ماهگی مصرف میکنم . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
اجابت مزاج و کارکرد روده در بارداری
سلام من هفته ۳۱بارداری ام و دو هفته ای هست که روده هام منظم کار میکنه و عذرمیخام مث اسهال شل و آبکی نیست ولی روزانه دفع دارم ولی اوایل بارداری یبوست شدید داشتم، الان مشکلی هست چیکار کنم؟
خونریزی بینی در هفته28بارداری
سلام عزیزا، من دوروزه 3بار خون دماغ شدم، فشارمم هرشب چک میکنم 10روی 6 هست. بنظرتون نگران کنندس😢
گرفتن اشیا توسط نوزاد سه ماه و نیمه
سلام دخترمن سه ماه ونیمشه
تلاش نمیکنه جغجغه رو بگیره ولی من میدم دستش نگه میداره
میخواستم ببینم مشکلی نیست؟
خانما بیاید ببینید بتام طبیعیه
خانما بتام طبیعیه؟کنارشH زده ینی چی؟؟
سلام ب همگی ی سوال داشتم در رابطه با مو
خانوما موهام چرا انقدر میریزه
علتش چیه و چیکار کنم انقدر نریزه
سلام کسایی ک نوزاد دوماهه دارن بیان
سلام دکتر اوما و خانما وقتتون بخیر
پس فردا میخوام واکسن دوماهگی دخترمو بزنم هیچی هم نمیدونم ازش چیکار کنم و اینا لطفا راهنماییم کنید ممنون




