ببخشید میشه سوال دوستمو جواب بدین=سلام من ۱۲ هفته و پنج روز باردارم.سونو ان تی و خون جوابش نرمال بود.از دیشب ی قولنج و دل پیچه و شکم درد بالای ناف تا معده و کلا اون اطراف شدید داشتم الان بهتر شده ولی وختی دست میکشم تو اون قسمت ها یا میخندم یا سرفه میکنم یا مخوام بلند شم درد میکنه . از صبح هم درد سمت تخمدان راست داشتم فقط وقتی دست میزدم یا از جام بلند میشدم.(اینم بگم یک کیست ۵ سانتی طرف راست هم دارم)
دکتر با سونو مطب گف بچه خوبه و برام این ازمایش هارو نوشت و دادم و گفت احتمال اپاندیس هستو ب جراح عمومی نشون بدم. میخواستم نظر شمارو بدونم.اخه من بیشتر بخاطر دل پیچه رفتم و اپاندیس در اومد.بنظرتون امکان داره عفونت روده ای گرفته باشم بخاطر همون روده و معده و اینا درد کنه؟قبلا یبار این دردو بعد جراحی شکمی بره کیست تجربه کرده بودم ک فک میکردم بخاطر سردی بیمارستان بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



488
1400/02/25







