سلام طبق این نرم افزار من امروز پنج هفته و 6 روزم هست، و10 روزه که عقب انداختم، امروز برای سونو رفتم ولی ساک بارداری دیده نشده، 4 روز که عقب انداخته بودم بیبی چک مثبت شده بود، امروز گفت هیچی از ساک دیده نمیشه در ضمن یه کیست عادی هم سمت چپ تخمدان هستش، ممکنه باردار نباشم؟ ساک بارداری تا کی مشخص میشه ؟اگه این باردار باشم این کیست مشکلی ایجاد نمیکنه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



699
1400/02/25








