Ooma

تاخیر در پریود با مصرف قرص اورژانسی

سلام دکتر عزیزم، من ماه قبل قرص اورژانسی مصرف کردم و بعد 10 روز پریود شدم، ولی این ماه 10 روز از موعد پریودم گذشته و هنوز پریود نشدم، و هیچ گونه علائم پریود رو هم ندارم، البته 10 روز پیش تست بتا دادم منفی بود، و اینکه امروز هم بی بی چک گذاشتم و بازم منفی بود، بنظر شما باید چکار کنم تا پریود بشم؟؟

16 پاسخ 911 بازدید


مادرهای مهربان راهنمایم میکنید

سلام دکتر اوما ودوستان.عیدتون مبارک و تنتون تندرست وسلامت.پسر ۷ماه و ۶روزش،یک ماه غذاهای کمکی میدم لعاب،فرنی،حریره بادام،پوره سیب،هویج ،کدو،موز،،همه روهم تست کردم چندروز ک حساسیت دار نشون بده...فقط سیبزمینی نمیخوره...الان دیگ بعداز اینا چی بدم بهش؟ممنون میشم مادرا کمکم کنند..تشکر

17 پاسخ 464 بازدید


عصاره قلم یا اب

سلام دوستان میخوام باسه پسرم سوپ درست کنم ...ایاعصاره قلم اماده دارن بخرم یا خودم باید اب قلم درست کنم

20 پاسخ 534 بازدید


سلام خانوما لطفازودترجوابموبدین خواهشن

شیرخشک ببلاک گرفتم درست کردم شبیه خامه شده اصلا مثل نان نیست شل نیست بچمم گشنشه چطوری درست کنم خواهشا زودی جواب بدین

19 پاسخ 504 بازدید


زمان مناسب سونو آنومالی

سلام وقتتون بخیر سال نو مبارک
بهترین زمان برای سونو آنومالی هفته چنده؟
من هفته ۱۶ هستم ولی سن سونوگرافی ۱۵هفته میشه..من کدوم رو واسه انجام سونو حساب کنم؟

15 پاسخ 503 بازدید


سلام توروخدا بهم بگید خیلی اضافه وزن دارم؟؟

قبل بارداری ۵۷دبودم
الان ۷۳ کیلو شدم 😢😢 ۱۶ کیلو اضافه کردمم😢تازه رفتم تو ۷ ماه
من اصلا پرخوریم نمیکنم . خیلی وزنم بالاست ؟ چیکار کنم

83 پاسخ 770 بازدید


استفاده از قطره اینفاکول برای کولیک

سلام
کسی از قطره اینفاکول واسه نفخ و دل درد نوزاد استفاده کرده؟
به نظرتون خوب هست؟
و اینکه اگه بچه ای هم رفلاکس داشته باشه هم نفخ و کولیک ، واسش خوبه یا نه؟

اخه بعضیا میگن واسه رفلاکس خوب نیس

15 پاسخ 2,083 بازدید


درد سمت چپ شکم و کمر درد در هفته 30 بارداری

سلام ببخشید الان سه روزه ک سمت چپ مم و پهلوها بشدت درد میکنه، آیا خطرناکه؟
باید حتما برم بیمارستان؟

7 پاسخ 1,060 بازدید


بیبی چک زیر ۵ دقیقه هاله صورتی انداخت لطفا ببینید

سلام دوستان پزشک عزیز اوما
بچه ها من ۲۰ اسفند فولیکول ۲۲ داشتم همون روز دو تا آمپول اچ سی جی زدم.. از ۲۱ ام هم شیاف پروژسترون گذاشتم...امروز بیبی چک زدم زیر ۵ دقیقه هاله صورتی انداخته... بنظرتون درسته؟ یا امید الکی به خودم دادم... البته تو عکس خیلی واضح نیست ولی پر رنگه تقریبا...
یه سوال هم از پزشک اوما دارم که من با سابقه ی قبلی سقط که داشتم و اللن دکتر تا ۱۵ تا شیاف برام نوشته... اگر باردار باشم باید شیاف هامو ادامه بدم؟

52 پاسخ 2,213 بازدید


واکسن یک سالگی پسرم

سلام دوستای گلم
پسرم 24 اسفند تولدش بود
خیلی مریض شدا بود زنگ زذم بهداشت گفتم
گف دوهفته بعد بیارش موردی نداره
بنطرتون عب نداره ک نه؟؟
میترسم بگن وقتش گذشه
تا کی وقت هس

33 پاسخ 403 بازدید


چرا اینقدر عصبانی و ناراحتم

من بشدت عصبانی و ناراحتم و هر کاری میکنم خوب نمیشم دلم میخواد بزنم وسایلارو خورد کنم و حتی یه نفرو بکشم دلم میخواد سر به تن شوهرم نباشه.... دلم میخواد گریه کنم و بازم بعدش عصبانیم ... دارم دیووونه میشم .... از یه طرف مقعدم زده بیرون نمیتونم بشینم تحت درمانم... از یه طرف دوباره حالت تهوع بعد غذا دارم... از یه طرف هی ملین میخورم تا یبوست نگیرم... از یه طرف نمیتونم درست و حسابی نزدیکی کنم و در آخر هم ارضا نمیشم... کلا ریدم به این زندگی.... 😤😤😤😤😤😭😭😭😭 چرا حالم خوب نمیشه کوچکترین چیز عصبانیم میکنه! دیووونه شدم

111 پاسخ 1,692 بازدید


چه غذاهایی محاز هستیم

سلام من هفت هفته و چهارروز باردار هستم چه غذاهایی باید بخورم و نمیدونستم که باردارم و کلی کارها انجام دادم بوتاکس دارو برای معده چرک خشک کن قوی قرص ضد بارداری شیاف پروفن... لطفا منو راهنمایی کنین چون من اصلا باردار نمیشدم اولین فرزندم هست بعد 5سال هیچی نمیدونم باید چیکا کنم

36 پاسخ 853 بازدید


تفسیر جواب ازمایش قند و ازمایش اقدام به بارداری

من روز دوم پریودی این ازمایشات انجام دادم لطفا برام تفسیر کنید ممنون

26 پاسخ 434 بازدید


عفونت ادراری نوزاد دختر

سلام
دختر 7 ماهم عفونت ادراری گرفته بود، 4 روز بیمارستان بستری بود، بعد از ترخیص دکتر براش شربت سفکسیم 100 تجویز کرده ک هر 12 ساعت، 2 سیسی بخوره.
الان 3 روزه ک مرخص شده و دارم بهش شربتشو میدم، اما از دیروز شکمش خییییلی شل کار میکنه مثل اسهال. دیروز 6 بار دفع داشت امروز 4 باز
آیا این حالتش ب این دارو ربط داره؟ و اینکه چیکار کنم واسه بهتر شدنش؟ هرچی میخوره زود دفع میکنه

26 پاسخ 759 بازدید


میشه بیاین کمکم کنین😭

سلام خانوما
من بچم 3 روزه اسهال استفراغ شدید داره
میخوام ببرم بیمارستان بستریش کنم حداقل سرم بگیره اب بدنش داره کم میشه 😔
بیمارستان کودکان خصوصی کجا ببرم؟ میخوام تو این ایام تعطیلی متخصص داشته باشن
تهران هستم

22 پاسخ 709 بازدید


دکتر اوما و خانمایی ک تجربه بخیه زایمان طبیعی داشتن راهنمایی کنن لطفا

سلام من طبیعی زایمان کردم و بخیه هام چند روز بعد از زایمان باز شد. دکتر معاینه کرد گفت نمیشه دوباره بخیه زد پماد الفا بزن خوب میشه ولی الان بعد از ۱۹ روز هنوز زخمم بازه و خوب نشده
کسی تجربه داره؟ پمادی دارویی چیزی هست ک خوبش کنه زخممو؟ آلفا ک هیچ تاثیری نداشت دو هفتس دارم استفاده میکنم

13 پاسخ 933 بازدید


بنظرتون بارداری امکان داره؟؟

سلام ۲ اسفند پریودیم بوده دیشب لقاح کردم بنظرتون چند روز انجام بدم تا لقاح اوکی بشه حامله بشم؟؟؟؟

49 پاسخ 795 بازدید


تاثیر تزریق آمپول بتامتازون

سلام خانوما کسی اینجا تو دوران بارداریش آمپول بتامتازون تزریق کرده آیا روی جنین تاثیر منفی داره یا نه؟ من امروز بخاطر خطر زایمان زودرس یه دوز زدم که میشه سه تا فردا هم قراره یه دوز دیگه بزنم ولی تو نت عوارضشو خوندم نگران شدن میخوام فردا دیگه تزریق نکنم لطفا اگه تجربشو دارین بهم کمک کنید

16 پاسخ 502 بازدید


قرص جلوگیری در زمان شیردهی

سلام
چه نوع قرص جلوگیری در زمان شیردهی مناسب هست؟
دکتر برام قرص زرد ال دی نوشته هم عروسم میگه شش ماه بعد زایمان باید استفاده کنم چون شیرم خشک میشه
آیا این حرف صحت دارد؟

9 پاسخ 471 بازدید


خانما لطفا بیاین‌کمک نمیدونم دخترم چشه نگرانم

دخترم ۹ روزشه بعضی وقتا شیر ک میخوره و سیر میشه زبونشو درمیاره ب حالت عوق زدن کلا زبونشو هی در میاره گاهیم بالا میاره کسی تجربه ای داره کمکم کنه؟

23 پاسخ 558 بازدید