تاخیر در پریود با مصرف قرص اورژانسی
سلام دکتر عزیزم، من ماه قبل قرص اورژانسی مصرف کردم و بعد 10 روز پریود شدم، ولی این ماه 10 روز از موعد پریودم گذشته و هنوز پریود نشدم، و هیچ گونه علائم پریود رو هم ندارم، البته 10 روز پیش تست بتا دادم منفی بود، و اینکه امروز هم بی بی چک گذاشتم و بازم منفی بود، بنظر شما باید چکار کنم تا پریود بشم؟؟
مادرهای مهربان راهنمایم میکنید
سلام دکتر اوما ودوستان.عیدتون مبارک و تنتون تندرست وسلامت.پسر ۷ماه و ۶روزش،یک ماه غذاهای کمکی میدم لعاب،فرنی،حریره بادام،پوره سیب،هویج ،کدو،موز،،همه روهم تست کردم چندروز ک حساسیت دار نشون بده...فقط سیبزمینی نمیخوره...الان دیگ بعداز اینا چی بدم بهش؟ممنون میشم مادرا کمکم کنند..تشکر
عصاره قلم یا اب
سلام دوستان میخوام باسه پسرم سوپ درست کنم ...ایاعصاره قلم اماده دارن بخرم یا خودم باید اب قلم درست کنم
سلام خانوما لطفازودترجوابموبدین خواهشن
شیرخشک ببلاک گرفتم درست کردم شبیه خامه شده اصلا مثل نان نیست شل نیست بچمم گشنشه چطوری درست کنم خواهشا زودی جواب بدین
زمان مناسب سونو آنومالی
سلام وقتتون بخیر سال نو مبارک
بهترین زمان برای سونو آنومالی هفته چنده؟
من هفته ۱۶ هستم ولی سن سونوگرافی ۱۵هفته میشه..من کدوم رو واسه انجام سونو حساب کنم؟
سلام توروخدا بهم بگید خیلی اضافه وزن دارم؟؟
قبل بارداری ۵۷دبودم
الان ۷۳ کیلو شدم 😢😢 ۱۶ کیلو اضافه کردمم😢تازه رفتم تو ۷ ماه
من اصلا پرخوریم نمیکنم . خیلی وزنم بالاست ؟ چیکار کنم
استفاده از قطره اینفاکول برای کولیک
سلام
کسی از قطره اینفاکول واسه نفخ و دل درد نوزاد استفاده کرده؟
به نظرتون خوب هست؟
و اینکه اگه بچه ای هم رفلاکس داشته باشه هم نفخ و کولیک ، واسش خوبه یا نه؟
اخه بعضیا میگن واسه رفلاکس خوب نیس
درد سمت چپ شکم و کمر درد در هفته 30 بارداری
سلام ببخشید الان سه روزه ک سمت چپ مم و پهلوها بشدت درد میکنه، آیا خطرناکه؟
باید حتما برم بیمارستان؟
بیبی چک زیر ۵ دقیقه هاله صورتی انداخت لطفا ببینید
سلام دوستان پزشک عزیز اوما
بچه ها من ۲۰ اسفند فولیکول ۲۲ داشتم همون روز دو تا آمپول اچ سی جی زدم.. از ۲۱ ام هم شیاف پروژسترون گذاشتم...امروز بیبی چک زدم زیر ۵ دقیقه هاله صورتی انداخته... بنظرتون درسته؟ یا امید الکی به خودم دادم... البته تو عکس خیلی واضح نیست ولی پر رنگه تقریبا...
یه سوال هم از پزشک اوما دارم که من با سابقه ی قبلی سقط که داشتم و اللن دکتر تا ۱۵ تا شیاف برام نوشته... اگر باردار باشم باید شیاف هامو ادامه بدم؟
واکسن یک سالگی پسرم
سلام دوستای گلم
پسرم 24 اسفند تولدش بود
خیلی مریض شدا بود زنگ زذم بهداشت گفتم
گف دوهفته بعد بیارش موردی نداره
بنطرتون عب نداره ک نه؟؟
میترسم بگن وقتش گذشه
تا کی وقت هس
چرا اینقدر عصبانی و ناراحتم
من بشدت عصبانی و ناراحتم و هر کاری میکنم خوب نمیشم دلم میخواد بزنم وسایلارو خورد کنم و حتی یه نفرو بکشم دلم میخواد سر به تن شوهرم نباشه.... دلم میخواد گریه کنم و بازم بعدش عصبانیم ... دارم دیووونه میشم .... از یه طرف مقعدم زده بیرون نمیتونم بشینم تحت درمانم... از یه طرف دوباره حالت تهوع بعد غذا دارم... از یه طرف هی ملین میخورم تا یبوست نگیرم... از یه طرف نمیتونم درست و حسابی نزدیکی کنم و در آخر هم ارضا نمیشم... کلا ریدم به این زندگی.... 😤😤😤😤😤😭😭😭😭 چرا حالم خوب نمیشه کوچکترین چیز عصبانیم میکنه! دیووونه شدم
چه غذاهایی محاز هستیم
سلام من هفت هفته و چهارروز باردار هستم چه غذاهایی باید بخورم و نمیدونستم که باردارم و کلی کارها انجام دادم بوتاکس دارو برای معده چرک خشک کن قوی قرص ضد بارداری شیاف پروفن... لطفا منو راهنمایی کنین چون من اصلا باردار نمیشدم اولین فرزندم هست بعد 5سال هیچی نمیدونم باید چیکا کنم
تفسیر جواب ازمایش قند و ازمایش اقدام به بارداری
من روز دوم پریودی این ازمایشات انجام دادم لطفا برام تفسیر کنید ممنون
عفونت ادراری نوزاد دختر
سلام
دختر 7 ماهم عفونت ادراری گرفته بود، 4 روز بیمارستان بستری بود، بعد از ترخیص دکتر براش شربت سفکسیم 100 تجویز کرده ک هر 12 ساعت، 2 سیسی بخوره.
الان 3 روزه ک مرخص شده و دارم بهش شربتشو میدم، اما از دیروز شکمش خییییلی شل کار میکنه مثل اسهال. دیروز 6 بار دفع داشت امروز 4 باز
آیا این حالتش ب این دارو ربط داره؟ و اینکه چیکار کنم واسه بهتر شدنش؟ هرچی میخوره زود دفع میکنه
میشه بیاین کمکم کنین😭
سلام خانوما
من بچم 3 روزه اسهال استفراغ شدید داره
میخوام ببرم بیمارستان بستریش کنم حداقل سرم بگیره اب بدنش داره کم میشه 😔
بیمارستان کودکان خصوصی کجا ببرم؟ میخوام تو این ایام تعطیلی متخصص داشته باشن
تهران هستم
دکتر اوما و خانمایی ک تجربه بخیه زایمان طبیعی داشتن راهنمایی کنن لطفا
سلام من طبیعی زایمان کردم و بخیه هام چند روز بعد از زایمان باز شد. دکتر معاینه کرد گفت نمیشه دوباره بخیه زد پماد الفا بزن خوب میشه ولی الان بعد از ۱۹ روز هنوز زخمم بازه و خوب نشده
کسی تجربه داره؟ پمادی دارویی چیزی هست ک خوبش کنه زخممو؟ آلفا ک هیچ تاثیری نداشت دو هفتس دارم استفاده میکنم
بنظرتون بارداری امکان داره؟؟
سلام ۲ اسفند پریودیم بوده دیشب لقاح کردم بنظرتون چند روز انجام بدم تا لقاح اوکی بشه حامله بشم؟؟؟؟
تاثیر تزریق آمپول بتامتازون
سلام خانوما کسی اینجا تو دوران بارداریش آمپول بتامتازون تزریق کرده آیا روی جنین تاثیر منفی داره یا نه؟ من امروز بخاطر خطر زایمان زودرس یه دوز زدم که میشه سه تا فردا هم قراره یه دوز دیگه بزنم ولی تو نت عوارضشو خوندم نگران شدن میخوام فردا دیگه تزریق نکنم لطفا اگه تجربشو دارین بهم کمک کنید
قرص جلوگیری در زمان شیردهی
سلام
چه نوع قرص جلوگیری در زمان شیردهی مناسب هست؟
دکتر برام قرص زرد ال دی نوشته هم عروسم میگه شش ماه بعد زایمان باید استفاده کنم چون شیرم خشک میشه
آیا این حرف صحت دارد؟
خانما لطفا بیاینکمک نمیدونم دخترم چشه نگرانم
دخترم ۹ روزشه بعضی وقتا شیر ک میخوره و سیر میشه زبونشو درمیاره ب حالت عوق زدن کلا زبونشو هی در میاره گاهیم بالا میاره کسی تجربه ای داره کمکم کنه؟




